Миний юу хийх чамд хамаагүй.....Ингэж хэлээд тэр цааш харан алхах нь хэнд ч ойлгомжтой байсан ч Мизүми мэдээгүй юм шиг түүн дээр очисон нь өөрийнх нь буруу ч юм шиг. Ямартай ч энэ үед Мизүмигийн үргэлж инээмсгэлдэг царай тэр л гуниггүй хөөрхөн нүдэнд нулимс дүүр бүхий л алдааг уучилаж ирсэн тэр сэтгэл нь эмтэрч сэвгүй зурхэнд нь шарх суулаа.. энэ үеэс хойш тэр дахиж Сэйшин ий араас харамсахгүй гэж шийдлээ.... T.T
сар хүрэхгүй хугцааны туршид Мизүми түүнийг жаахан ч гэсэн өөртөө татхыг хүсдэг байлаа энэ охин түүний амьдралийг өөрчилахийг л хүсжээ учир нь тэр түүнд ухаангүй хайртай болсон байжээ.. гэвч одоо... харин Сэйшин ий хувьд 7хоногын өмнө харсан тэр л охин толгойд нь өөр юу ч алга ._.
тэр охин үнэндээ хэн ч мэдэхгүй нэг ёсны яг л энэ сургуульд байдгүй мэт...Чимээгүйхэн тэр охин маш нуугдмал, найз битгий хэл таньдаг хүнгүй.
7хоногы өмнө...Хичээлийн дараа нэг орой Сэйшин сагсны бэлтгэлээ хийгээд харанхуй болж байгааг анзаарсан ч үгүй нэг хархад орой 10 өнгөрч байнаа тэр их ядарсан байсан болхоор шууд л харих гээд хамаг юмаа цүнхрүүгээ хийгээд гарлаа. Сургуульд хэн ч байхгүй мэт, гэтэл яалт ч үгүй зургын өрөөний гэрэл асаалттай байхыг хараад хэн ийм орой сургуульд байдаг байнаа гэж бодоод дөхөв. Очих үе гэрэл унтарч тайрмал богино үстэй нэг охин зургын харандаа барьсаар гарч ирээд үүдний хаалгаруу чиглэн хурдлана. Сэйшин тэр охиныг урд өмнө сургуульд харж байгаагүйгээ сайн мэдэж байгаа. Их ядарснаасаа болоод ч тэр үү тэр лхин огтоос сонин биш болчихдог юм байна.Гэртээ хариад дахиад л тэр нам гүм том цэлгэр байшин тэр энэ амьдралаас уйддаг байх л даа гэхдээ тэглээ гээд одоо яах ч билээ дээ. Гадаа тийм дулаахан биш ч гэсэн тогтуун нэг л таатай байсан болхоор Сэйшин удсан ч үгүй гараад явлаа сургуулийн тэнд нэг жижигхээн цэцэрлэгт хүрээлэн байдаг, түүний очих дуртай газар тэнд их намуухан голдоо 3 алхамын зайтай 2сандал бас дуугүй мэт усан ориглуур байдаг. Тийм ч том биш ч сэлүүхэн зайтай аль аль тийш 20алхамын ногоон зүлгээр дүүрэн. Хана нь Улаан өнгийн Сарнай нэгэн жигд хээ мэд ургадаг, гэвч энэ газар яг хэнийх гэдэг нь тодорхойгүй хэвээр. Тэр нааш алхахдаа юу ч бодсонгүй ирээд хэсэг сууж байснаа гэнэт зургын өрөөнөөс арч ирдэг тэр охин хэн юм болдоо гэж сонирхон тэр зургын өрөөнд очиж үзхээр бослоо.
*зургын өрөө* гэрэл асаагаад тэр тавцан дээрх зургыг нэг л итгэж өгсөнгүй.. Тэрний тогтмол шахуу очдог тэр цэцэрлэгт хүрээлэн яг л дүрээрээ тэн байх нь тэр.энэ үнэхээр гайхалтай зурсан байвч түүнээс өөр хүн энийг мэддэг болохоор нь гайхаж гайхаж эргээд тэр цэцэрлэгт очиход тэндөнөөх охин сууж байлаа. Тэр Сэйшинийг оойртох үед түүнлүү эгцлэж хараад хэдхэн хормын дараа гадгаш гүйн одлоо. Тэр үнэхээр үнэхээр хөөрхөн, түүний нүд хар өнгийн хүрээтэй усан цэнхэр тэнд байдаг улаан сарнай шиг уруултай маш гоё үстэй хөөрхөн даруухан охин гэхдээ яагаад бусдаас нуугдаг юм бол?