Cidden çok acemiyiz wattpad de!Daha önce hikaye yazdık ama ilk kez burada paylaşıyoruz. Ne olur siz de beğenilerinizi eksik etmeyin.Bu arada grubumuza yani BİSH=>büşra,İrem,Sema,Halime...İlk bölüm benden.Ben Sema oluyorum:-)
İLK BÖLÜM*Hastane Time*
Sabahın 6 sında hastaneye gidiyoruz!Neden randevuyu bu saate aldılar ki?Sıkıcı işler hep sabahın köründe olmak zorunda mı?Bak yine...Nys..Ben bu saçma şeylerle beynimin içine ederken annem yeni bir Tweet attı:"Hastane time".Allahım benim günahım neydi?Annenin tweeter la tanıştığı güne nalet girsin!Arabadan sonunda inmiştik,dünya tatlisi velilerimle birlikte hastaneye girdik.Aslında burası hastane değil klinikimdi birşeydi.-cümleme sıçam-.İstemeye İstemeye psikiyatristin kapısinin önüne kadar geldik.Annem kapıya vurmasına rağmen hala tık yoktu.Açıyon mu açmıyon mu?(-irem style:-))Daha fazla dayanamayarak adeta bir polat alemdar gibi kapıyı açtım ve o öpülesi insanlara dönerek:"Ben içeri gidiyorum siz de burada kaliyosunuz!"diyip kapiyi suratlarına kapattım.Ve yine karşımda bir dede!Allahım bütün moruklar da beni mi bulur?!!Eliyle koltuğu gösterirken ben tabiki çoktan yerleşmiştim.Zaten kapıda yeterince dikilmiştim!Ve yine başlıyoruuuuuuz!!Yok çocukluğumda ateşli bir hastalık mı geçirmişim yok sevgilimden mi ayrılmışım...bla bla bla...Ben mi tabiki susuyorum.Ne diyim yani ne istiyor?Derken bizim dede kulağındaki telefonla bana gözleriyle 'bekle gelcem'derken içimden'gidişin olur da dönüşün olmaz inşallah' dedim.Aslında sesli de söylerdim.Duymazdı beni bunak(!)Pek geçmeden kapı sesiyle irkildim arkamı döndüğümde ıslık çalmamak için kendimi zor tutuyordum!Dostum benim gördüğümü siz de görüyonuz mu yoksa ben yine halisülasyon mu görüyom?!Yok lan geldi karşıma oturdu!!!!Allahım verdiğin nimetlere şükürler olsun ya rabbim!!Ben içimden bir taş attım pencereye tık dedi diye sapıtırken bu çocuk bana sırıttı!Ne oldu amk ne diye gülüyon qardeş?!Buna daha fazla sessiz kalamadım ve"Siz o dedenin torunu musunuz?"derken bildiğin kahkaha attı!Allahım herkes gülsün o gülmesin!"Hayır Taner Bey benim hocam"dediğinde 'o zaman beni kalpten götürmek için filan mı geldin'diyesim geldi ama tabiki demedim.Evet şimdi Bi açıklama güzel olur hadi uğraş çıkıcak..."Taner Bey yurtdışına çıktı artık seninle ben ilgileneceğim"neyim lan ben evcil hayvan filan mı?İlgilenecekmiş?Bu çocuk daha beni tanımıyor!Tanışalım bakalım!"O zaman ben size yardımcı olayım-derin bir nefes alıp-daha önce ateşli rahatsızlık geçirmedim yakınımı da kaybetmedim sevgilim oldu ama bağlanacak kadar değil derslerimi de kafama takmayacak kadar büyüdüm."bunların hepsini tek bir nefeste söylemiştim!Bana bön bön bakıp 'o zaman ne diye geldin bacım'bakışı attıktan sonra "Peki seni sıkan ya da üzen bir durum olmadı mı?Çekinme her insanın hayatında olur böyle şeyler."Bi de yapmacık yapmacık gülmuyo mu!!!Ayrıca ben mi çekincem cidden sıkılıyom he!!"Eğer aylardır doktor doktor dolaşmamınsaymazsak sıkıntılı bir durumum yok.Ayrıca ne sorucağınızı bildiğim için çekinmiyorum" ben de aynı onun ki gibi bir gülüş attıktan sonra şaşırmışa benziyordu."Korktuğun bir şey ya da fobin var mı?"Ya ben o ota boka korkan kızlardan değilim anlamıyor ki!"Kapalı alanla,yükseklikle,hayvanlarla ve karanlıkla aram iyidir onun haricinde beni korkutan bir şey yok."baya bir sustuktan sonra yine salaklığımı ortaya koymazsam olmaz diyerekten"Evet doktor ne kadar ömrüm kaldı?Bana gerçeği söyleyin."Hadi ama komikti!Tamam sustum sustum:((Bakın siz gülmediniz ama karşımdaki pişmiş kelle gibi sırıtıyor;))Ve hiç beklemediğim bir yorum "bana sorarsan dikkat çekmeye çalışıyorsun" A-A terbiyesize bak ne dedi!Düştün gözümden yerledesin!Ayıp beeğğ!!Şaşkınlığımı uzerimden atarak yerimden kalkıp kapıya yöneldim sonra hemen artistik bir dönüş yaparaktan 'yemişim yakışıklılığını lan' demek yerine "Eğer nöbetlerimi baş ağrılarımı ve aldığım sakinleştiricileri saymazsak bu dediğiniz mümkün olabilirdi.Ve evet hissiz olabilirim ama bu size beni aşağılama hakkı vermez!" yürrü be Miray kim tutar seni!!Gaza mı geldim ben?!Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor ama bunun nedeni söylediklerim değil dip dibe olduğum yakışıklı psikiyatristimmmm!!!!Allahım yer aç sana geliyoom!!İster istemez sinirlenmiştim ama çok tatlı bakıyo lan:)Sakin ol kızım topla keniçdini sen bu değilsin!Şu an cidden 'gel gel,içime gir istersen' demek geliyor ama nutkum tutulduğu için ağzımı bile açamıyordum.Tek kaşını kaldırarak "Bence korktuğun bir şey var" kimm ben mi tabi ki hayır!Yoksa var mı lan?!Ne ki?Ya Bi git ben ve korkmak!Hah! "H-hiç S-sanmıyo-orum" sesim mi titredi benim Allahhh rezalet partisi!!Ben dalga geçecek zannederken bu çocuk!Allahım bu neyin peşindeeeğğğ!!!Sanırsam kalbimden gelen davul sesini duyar gibiyim neden mi lan girdi diyom girdi içime!Pis pis sırıtıyo pezevenk ya!Eliyle omzumdan sarkan saçlarımı yavaşça sırtıma attı ve kulağıma eğilerek " Yarın seansta görüşürüz geç kalma"