Part 2

442 23 3
                                    

Όπως συζητάγαμε η πόρτα ανοίγει και εμφανίζετε ένα ψηλό αγόρι με μπούκλες,σμαραγδί μάτια,πολλά τατουάζ και piercing.Πόσο αγενές!Μισώ τους ανθρώπους που δεν έχουν ευγενικές συνήθειες. -Γεια.(Λέει το αγόρι βαρετά στην Brit) -Γειαα σου Harry!Harry από εδώ η Emma είναι η καινούρια μου συγκάτικος εδώ στο πανεπιστήμιο! -Γεια!(Λέω χαμογελαστά και χαιρετόντας τον με τα δάχτυλα μου) -Γεια,αμ βασικά δεν έχεις ωραίο στυλ,πρέπει να είσαι πιο...πώς να το πω...να μην φοράς αυτά τα ρούχα!(Λέει με τόσο αγενές ύφος!) -Συγνώμη;Μιλάς για εμένα και δεν κοιτάς τον εαυτό σου,εννοώ κοίτα πως είσαι έχεις παντού τατουάζ,σκουλαρίκια και μοιάζεις σαν τρελός!(Λέω νευριασμένη με τα προηγούμενα σχόλια του) -Αμ Emma ο Harry έτσι είναι αγενές,σκληρός.Απλά μην μαλώνετε ακόμα δεν ήρθε η Emma έπεσες να την φας.(Λέει η Brit και με το δίκαιο της) -Εντάξει,τουλάχιστον πες στο αγόρι σου να μην μπαίνει χωρίς να χτυπάει. Η Brit και ο Harry άρχισαν να γελάνε -Πίστευες πώς ο Harry είναι το αγόρι μου;Χα χα χα σιγά αυτός;Ιου!(Λέει εκείνη) -Και εγώ με αυτήν Ιου!!!(Λέει εκείνος)

Τότε η πόρτα ξαναχτυπά ευτυχώς χτύπησαν αυτοί την φορά.Μπαίνουν μέσα άλλα 3 αγόρια στην ίδια κατάσταση με τον Harry ο ξανθός είχε τατουάζ από τον λαιμό μέχρι τα χέρια piercing στο φρύδι,χείλια φορούσε αρβήλες και βραχιολάκια που έγραφαν F*CK,ο μαυρομάλλης ήταν ακριβώς στην ίδια κατάσταση και ο καστανομάλλης με τα γαλάζια μάτια το ίδιο. -Emma εγώ θα φύγω σήμερα είναι ένα φοβερό πάρτι θες να έρθεις; -Αμ όχι έχω να διαβάσω γιατί είναι η πρώτη μου μέρα. -Φυσικά τι άλλο θα έκανες.(Λέει ο Harry) -Σταμάτα.(Του λέω) -Emma έχεις σχέση;(Λέει ο ξανθός.ώπα που ξέρει το όνομα μου;Προφανώς το άκουσε) -Ναι,έχω!(Απαντώ) -Πώς τον λένε;(Λέει ο Harry) -Nathan ευχαρηστήθηκες; -Ναι! -Ωχ πάμε επιτέλους(Παραπονιέται ο μαυρομάλλης!)

-Ναι ναι πάμε!(Λέει ο Harry)

-Τελευταία ευκαιρία θες να έρθεις;(Με πληροφορεί η Brit)

-Αμ!Δεν δεν ξέρω!(Απαντώ δυστακτικά)

-Έλαα μαζί μας!(Μου λέει η ξανθός)

-Εμ,καλά!

-Θα φοβάσαι;(Με ρωτάει ο Harry με ειρωνικό βλέμμα)

-Εμ τι να φοβάμαι;(Ρωτάω με απορία)

-Σσσσς μην πεις Brit(Διακόπτει ο Harry την Brit)

Εγώ εντομεταξί με βλέμμα απορίας τους ακολουθώ έξω από το δωμάτιο και η Brit έχει τυλίξει το χέρι της γύρω από την μέση μου.Ο Harry συνέχεια με προσβάλει για τα ρούχα μου,τα μαλλιά μου,την συμπεριφορά μου που δεν ήξερα που πάμε,γέλαγε με εμένα λες λες και του είπα κάτι αστείο.Έλεος.

Περπατήσαμε για περίπου 18 λεπτά.Που πάμε;Αναρωτήθηκα από μέσα μου τα πόδια μου πόνεσαν δεν ήμουν αθλητικός τύπος και ούτε θα γίνω ποτέ.

-Μπορείτε να μου πείτε που πάμε;(Πλέον φωνάζω!)

-Ηρέμησε πάμε στο νεκροταφείο.(Μου λέει ο καστανομάλλης με τα γαλανά μάτια)

-Τι γιατί;Μα είπατε ότι θα πάτε να διασκεδάσετε...όχι να δείτε τους τάφους.(Απαντώ)

-Αχ μικρή μου Emma εδώ ερχόμαστε και διασκεδάζουμε μερικές φορές,λέμε τρομαχτικές ιστορίες,τρομάζουμε τους περαστικούς.(Μου λέει ο Harry και μου έρχετε να του δώσω μπουνιά)

-1ον μην με λες μικρή σου,2ον είσαι τρελός με την κακή έννοια,3ον κάνετε βλακείες(Απαντώ ενώ είμαι ακριβώς απέναντι από τον Harry 10 εκατοστά μακριά του.)

-Καλά "πριγκίπισσα"(Λέει και γελάει ειρωνικά)

-Σκάσε(Του λέω ουαου!)

-Πώς είπες;

-ΣΚΑΣΕ(Φωνάζω)

-Κάνε με(μου απαντάει)

-Ιου!!(Κάνω και φεύγω για να πάω πίσω στο δωμάτιο!)

same but different (based on after fanfiction)Where stories live. Discover now