1

2.3K 63 40
                                    

Medya: Yaren Çakar

Küçük yaştan itibaren ailemden sevgi göremediğim için başkalarına da sevgimi veremiyor gösteremiyordum. Bu yüzden bana yanlış yapana ters yüzümü hep gösteriyor ve davranıyordum. Bu da 3 dostumun bana lakabımı değiştirmelerine sebep oldu. Lakabımı da sevmiştim doğrusu.

Arıza!

Ismimden çok taktıkları lakabı hep duyuyordum.
Bu güne kadar 3 dostumdan başka kimseye güvenmedim, güvenmemde.
Ama ben ve 3 dostum olmak üzere hepimiz sadece bunca arızalıkları suçları tehlikeli işleri bir çeteyi bulmak için ve onları da yenmek için çabalıyorduk. Çetenin adı;

Cehennem!

O çetenin adı cehennem olup insanları korkutmak için öyle isimlendirildiğini biliyordum. Belki gerçekten tehlikeliydi ama bununda üstünden geçebileceğimize inanıyordum. Düşüncelerimden elifin bana seslenmesiyle ayrılıp ona baktım.

"Yaren."

"Noldu."diye cevap verdim. Hiç bana seslendiklerinde efendim demezdim. Sadece Şerife söylerdi. Zaten bi o bize karşı ağır başlıydı. Oysa ki oda benim elif ve başak gibi tehlikeyi seven bir yapısı vardı.

"Kızım daldın gittin... Neyse başak daha erken arabayla gezelim aksiyon olsun diyor. Ne dersin."

"Bana bakın ya. Bu arabalarla hızlı ve öfkeli filmine benziyoruz."deyip güldü başak. Doğru diyordu. Bende sırıttım.

"Iyi de olmuyor mu."diye sordu şerife. Ayağa kalktım.

"Hemde nasıl."deyip dolabıma yöneldim.

"Giyininde çıkalım hadi."diye devam ettim. Onaylayıp kendi odalarına dağıldılar. Evimiz oldukça büyüktü. Hepimizin kendine ait odaları vardı. Yani 4+1 di. Bu ev kiralık değildi. Biz satın almıştık. Dolabımdan deli gibi kıyafet seçimlerimi çıkarttım. Aralarından birini seçip üzerime geçirdim.

 Aralarından birini seçip üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıkıp aşşağı indim. Kızlardan şerife ve başak assagidaydi ama tek giyinen sadece elifti. Bekliyordum doğrusu. Hepsi hemen hemen benim gibi giyinmişti. Aşşağı elifinde indiğini gördüğümüzde onunda bizim gibi giyindiğini gördük ama neden gec kaldığını anlamamıştım. Çok fazla kafaya takmayıp salladım.

"Hadi."dedim dış kapıyı açarken.

"Tek arabayla mı gidiyoruz."diye sordu başak. Ona döndüm.

"Benim için farketmez."dedim. Hepimiz tek arabaya yürüdüğümüzde tek arabayla gideceğimizi başak'a cevaplamıştık. 4 arabamız vardı. Arada bizde araba yapıyorduk, bu yüzden araba almadan çoğalta biliyorduk. Şimdi ki bindiğimiz araba kurşun rengindeydi.

Şoför yerine ben oturdum yanıma elif arkaya başak ve şerife oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şoför yerine ben oturdum yanıma elif arkaya başak ve şerife oturdu. Arabayı çalıştırmadan önce hepsine bakıp konuştum.

"Aksiyona hazırmıyız kızlar."dedim. Hepsi birden bağırdı.

"HAZIRIZ."

Kimse kemerini baglamamıştı. Bende dahil. Bu duruma alışmıştık, çünkü her araba sürdüğümüzde böyleydi. Arabayı çalıştırıp hızlı bir şekilde sürmeye başlamıştım bile.
Arabayı hala hızlı bir şekilde sürerken elif konuştu.

"Kızlar şu cehennem adlı çetelere meydan okumayı iple çekiyorum."dedi. Sırıtarak ona döndüm.

"Aynen."deyip tekrar önüme baktım.

Aslında araba sürerken bizimkilere bakıp sohbette arada ediyordum. Kaza yapacaksakta yapacaz. Napalım. Araba pert olursa olacak. Napalım.

"Bana bakın böyle boş boş dolasarak bişey yapamıyoruz. Pist yerine gidelim. Yarışları izleriz kaybedenlerlede biz yarışırız."dedim.

Hemen onaylamışlardı. Bende gaza daha fazla basıp piste sürmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇİFTE TEHLİKE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin