iv

448 30 1
                                    

'' Te rog..spune-mi despre ce e vorba. Nu înţeleg. ''

'' De ce ai vrea? Ieri ai fi vrut să pleci de aici cât mai repede şi să mă laşi singur! ''

'' M-ai speriat... Credeam că te-am lovit.. Cum ai intrat în maşina mea? ''

'' E ceva ce pot face de la un timp. Nu e mare lucru.. ''

Apoi Cara nu a mai spus nimic. Poate din cauza durităţii cu care vorbea băiatul, poate din cauza dorinţei de a nu-l supăra, nici ea nu era sigură. Însă ştia că ceva nu e bine în legătură cu el şi că o să afle asta mai repede sau mai târziu. Ce nu ştia e dacă putea să îl invite la un suc după ce o să se schimbe ca să poată povestii. Pare mult prea nevinovat şi rănit ca să îi poată face ceva.

'' Care e numele tău? '' Încercă să facă conversaţie ca să îşi dea seama cum să aducă ieşirea în discuţie. Dar el nu i-a răspuns. Ştia că în timp ce se uită în felul acela serios la ea încerca doar să ascundă o față tristă ce ar vrea să plângă. '' Sunt Cara. Dacă nu vrei să-mi spui, e okay. ''

'' Dean. ''

'' Într-un final, Dean. E un nume frumos, îmi place. '' Zâmbeşte şi pe faţa lui Dean apare o urmă de mirare

'' Într-adevăr? ''

 '' Nu am de ce să te mint. Aveai dreptate cu drumul periculos. Nu mai bine plecăm la o cafenea şi.. putem să vorbim acolo. ''

'' Nu. ''

'' Nu? De ce nu? ''

'' Nu avem ce să povestim. ''

 '' Păi.. să-mi spui despre tine. De ce eşti aici şi.. ''

'' Sunt aici de un an. ''

in love with a ghost ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum