Ross bugün çok heycanlıydı çünkü bugün Laura gelecekti.bu yüzden evde bir odaya belli belirsiz 15 defa girmişti.Sonra odasına gireceğim derken heyecadan Rydel'ın odasına girmşti ama bunun farkında bile değildi.
"Acaba bugün ne giysem Laura'nin sevdigi bir şeyler giyiyim bence ama Laura benim tüm kıyafetlerimi seviyor en iyisi ben gözlerimi kapatıp bir giysi giyim."
Bence bunu yapmamalıydi çünkü Rydel'in dolabıydi ve ne çıkacağı belli olmazdi.
Gözlerini kapamış bir şekilde dolabı açtı ardından eline gelen giysi bir bikiniydi.Bu duruma Ross hem gülmüş hem de şaşırmıştı o kadar çok dalgındı ki.
Sonra hemen kendi odasina girerek bir sari T-shirt ve onun uzerine de lacivert bir gömlek giymeyi tercih etti.(bence harika görünür çünkü onun en sevdigi renk sari )
tam üstünü giymişti ki o an kapı çaldıı......
Heyecanli bir sekilde kapiya yaklasti 5 dk oylece bakti ardindan kapiyi açmaya karar verdi.Kapıyı açtı ve karşısında Laura duruyordu.
"Merhaba Lour"(biliyorsunuz ross ona arada sirada Lour diyor ama bunu demesinden Loura pek hoslanmiyordu)
"Merhaba Ross da sen iyimisin."
"Haa efendim ne"
Loura uzerini gostererek ona bakti ve gulmeye basladi.Gulmesinin sebebi Ross'un altinda kirmzi kalpli bir short vardi.Utandi ve odasina girdi.
Loura iceri girdi ve onu karsilayan Rydel'di.
"Merhaba Loura geldigini gormemisim.ee Ross nerde"
"Odasina girdi simdi gelir"dedi gülerek.
"Nasılsın peki"
"Iyiyim de Ross iyi mi kafasina saksi dusmedi demi"
"Yo niye sordun ki"
"Sadece merak ettim"
Merdivenlerden inen Rossu gordu
"Lour kusura bakma beklettim"
"Yok yaa bizde sohbet ediyorduk."
"Tamam"
"Digerleri nerede""
"Bir isleri vardi sanirim"
"Peki biz ne yapacagiz"
"Ben Calumu ve Raini aradim ama gelemeceklermis."
Loura biraz heycanlanmisti cunku bas basa kalmisardi ama bu normal bir seydi niye heyecanlanıyordu.
--------------------1.bolum sonu-------------------------------------------
Bugun berki sizin icin kotu gecmis olabilir ama ilerleyen bolumler cok macerali olacak ......