1

26 2 1
                                    

Hayatımı bu kadar kötü etkileyen ne olabilir diye düşünürken lanet olası kapı çalmıştı."Sevinç Hanım girebilir miyim?" Evet,adımı söylemedim değil mi? Adım Sevinç.Kaya ailesinin ilk göz ağrısı,dedesinin miniği,babasının gülü ama annesinin hiçbir şeyi olan Sevinç Kaya ben.Annem,ben küçük yaşta babamla beni bırakıp gitmiş.Annemi 16 yaşıma kadar çok aradım ama elime sadece onun fotoğrafları verildi.Ben ne anlatıyorum kapı da kadın bekliyor beni."Gelebilirsin Fisun teyze".Kahvaltı hazırlamış bana işte bu kadını çok seviyorum;bana yeri geliyo annelik yeri geliyo anneannelik yeri geliyo babalık yapıyo.Beni kendi kızı gibi sahiplenmesi beni annem varmışçasına sevindiriyo."Yavrum kaç gündür ne yemek yiyosun ne bişey içiyosun kürdan gibi oldun.Bak seni kimse almaz haa-"Sözünü kesip"Fisun teyzeciğim ben zaten evlenmeyeceğim."dediğim anda kadının yüzü asıldı."Sen beni üz üz."deyip odadan çıktı.Fisun teyze odadan çıktıktan sonra tekrar düşünmeye başladım ve düşünürken de aklıma yarın okulların açıldığı gelmişti.Lanet olası kahrolası okul senden nefret ediyorum.Her öğrencinin dramıdır bu okul denilen lanet olası yer.Sömestır tatili bitiyordu hava oldukça soğuktu ve ben banyo yapmak istemiyordum.Şu soğuk havada nasıl banyo yapayım???Akıllarda binlerce sorulaaar...
****
Okul kapısına doğru ilerliyordum ki Berk'i gördüm.Onu seviyordum ama o beni sevmiyordu.Gerçi o da haklı beni nasıl sevsin? Marvel'e hayran bir kız düşünüm ama onlardan başka hiç bir şey istemeyen bir kız hani. Düşündünüz mü? Hah işte ben o kızım. Beni sevmesini bekleyemezdim dimi ama neyseee efendim sevmezse sevmesin. Ondan daha önemli bir şey var. OKUL offf offf,okul demek benim için sevmediğim insanların toplandığı bir ev gibi nasıl sevebilirim. Canım müdürcüm 'hiç sevmiyorum bu arada' konuşmaya başladı."Sayın öğrenciler! Sizler 15 gün boyu rahat rahat dinlenmenin ardından okula geldiniz. Biliyoruz bu sizin için kötü ama emin olun ki ilerleyen zamanlarda sizin yaşamanızın çok rahat olması için okumak gerek. Bu dönemin rahat,başarılı,sağlıklı geçmesi ümidiyle İstiklal Marş'ından sonra sırayla sınıflarınıza dağılabilirsiniz." Bu adam niye bu kadar sıkıcı ya oğğfff oğğf neyse ben her şekil mutlu olmalıyım sonuçta 15 günün ardından biricik kankişim Mete'ye kavuşacaktım."Kankağğ." Tövbeestağfurullah bu kim diye tam dirsek atıyordum ki bi baktım ahh canım kankam Mete.:) "Aşkığm,ciğerim,canım,birtanem." "Yalakayı kes Sevinç." "Peki."
****
Eve geldim sonunda. Eve gelir gelmez günlüğümü açtım ve devaö ettim yazmaya.
Günlükten;
Hayatımda ne varsa söküp atmak istiyorum. Sanki, sanki biri var içimde o beni öldürüyor bense onu yaşatıyorum gibi... Ruhsuzum şu aralar nedenini bende bilmiyorum. Rakı içiyorum ama kafam şarap içmiş gibi dönüyor o kadar narin ve güzel; hiç bir şey beni böyle almamıştı en derinden en dipsiz köşelerden. Hayatımın akışı normal değil çay gibi akan sularım şu aralar nehir gibi. Herkese açığım. S*** duygusunu yaşamak isteyen 14 yaşında ki bir erkek çocuğunun düşüncesi kadar acizim ailemden. Belki ben yanlış yapıyorumdur,belki de ben yanlış insanlarla konuşuyorumdur,belki de ben-belki de ben hiç yaşamış gibi hissetmiyorumdur. Ha? Olabilir. Seviyorum bu hissiyatları,düşünceleri,olgunlukları... Yaşamım bir mabet gibi mezar odasında bekliyor beni. Ne soğuk odalar işliyor tenime ne de sıcak sular yakıyor derimi! Bende bilmiyorum ne yapıyorum ama süreklenip gidiyorum.
*****
Bugün Mete'yle buluşucaktık ve 15 günün üzerinden tek tek geçecektik. Ama ben ne giyicektim? Of Mete of be moruk. Neyse size buluştuktan sonrasını anlatırım arklar bb.
*****
Ekildim.
Evet evet ekildim. Ve Mete'yi çok pis tripler bekliyor. Hahahğğ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENGEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin