9

87 1 0
                                    

Nalla Hatatı boyunca mutlu bir kız olmuştu ve insanlara kendini sevdiren bir yapısı olduğundan hiç bir zaman arkadaşlık konusunda zorlanmamıştı.

6.sınıf bittiğinde ve karne aldıklarında Nala karneden çok o yaz en sevdiği arkadaşlarından olan Lucy ile bir gemi turuna çıkmanın ne kadar eğlenceli olacağını düşündü.
Nala o akşam ailelerinin kiraladığı kocaman yat ile gezmenin hayalini kurdu
...
Sonunda beklediği gün gelmişti .Plana göre ,Nala nın ailesini Lucy'nin ailesi evlerinden alacak sonrada marinanın yolunu tutacaklardı.
Plana uyuldu ve sonunda yatlarındaydılar.

Lucy ve Nala eğleniyor , boğuşuyor , ve denizde yüzüyorlardı.Denizden çıkıyor yemek yiyor ve bir daha ...
Aileler yaklaşık 3 saat sonra artık denize girmenin tehlikeli olacağını ve biraz daha kontrollü oynamaları gerektiğini söylediler.
Nedenini ise bu bölgede bir çok köpek balığı saldırısı yaşandığı ve yat sahibinin onları uyardığı yönünde yaptılar.
Nala bunu ciddiye almadı ama annesi görüş açısından çıkana kadar sakin kalmanın iyi olacağını düşündü.
Sonra Lucy e yukarı kata çıkmanın daha eğlenceli olacağını söyledi.
Lucy ona onay verdi ancak tedbirli olmakta fayda olduğunu düşünerek "şu bölgeyi geçene kadar denize girmek yok !" Şeklinde katı bir kuralı da o koydu.
Evet doğru okyanusla bağlantılı bir yerdeydiler ama bu köpek balıklarından korkmak için bir neden değildi.
Yinede sakince oturup sohbet ettiler.(Nala gibi bir enejik için kolay olmadı)
Bir süre sonra konu dönüp dolaşıp lucy nin hiç sevmediği kardeşine gelince Lucy ayağa kalktı ve demir bariyerlerden sıkıca tutarak gözlerini kapattıp içinden "Anneannemlerde umarım çok sıkılmıştır!!" Diye geçirdi,rüzgarı suratında hissetmeye çalıştı.
Nala Lucy nin bunu ne zaman üzülse yaptığını çok iyi biliyordu.
O yüzden amacı ona bir şaka yapıp neşelendirmekti ama Lucy şakalarından pek hoşlanmazdı .
Nala yinede azarlanma riskini göz ardı edip Lucy e arkadan yaklaştı ve "böh!" Diyerek kulağına bağırdı.
Lucy bir çığlık eşliğinde hızla geriledi ve
Bariyerlerden düştü...
Nala olayın etkisi ile donup kalmışken sadece aşşağıya baka kalmıştı.
Anileler çığlıkları duymuş olamlıydılar ki hepsi suya atladılar.
Ama Nala hala şoktan kasılmış bir şekilde olanlara anlam vermeye çalışıyordu.
Aileler sudan acele ile çıktığında Nala da gördüğü şey karşısında dona kaldı suda 3 tane gri şey Lucy nin üstünden sürtünerek geçiyor etrafta dönüyordu.
Nala bunların köpek balığı olabileceğini düşündü ve olanca gücüyle "LUCYY!"
Diye bağırdı.
Tabiki bir işe yaramadı .Lucy cevap vermedi.
Aileler tepiniyor denize sandalyeler de dahil her şeyi fırlatıp bağrıyorlardı.
En son çağre olarak kaptan(Lucy nin babası)
Çapayı çekmeye başladı.
Amaçları çıkan sesten hayvanların kaçmasıydı.
Evet öyle de oldu ama farklı şekilde.
Hayvanlardan ikisi dibe yüzerken diğeri Lucy i omzundan ısırdı ve dibe çekerek ortadan kayboldu.
Şimdi şoktan donma sırası ailelerdeydi.
Herkes bir süre sonra acı içinde bağırmaya ve ağlamaya başladı.
Lucy den Geriye tek bir şey kalmıştı , deniz ile okyanus arasına yayılan kırmızı lekeler...
...
Bu olaydan sonra Nala nın ve Lucy nin ailesi onunla hiç konuşmadı.Nala daha büyük olsaydı muhtemelen daha büyük tepkiler alabilirdi.
Ama bu bile Nala ya yetmişti yaz boyunca kimse ile iletişime geçememiş üstüne bir de internet,telefon,televizyon gibi eşyalar elinden alınmış odasından sadece yemek için çıkmasına izin veriliyordu.
Nala bu şeylerin yokluğunu hissetmiyor onun yerine odasında oturup sadece duvara bakıyordu.
Yazını bu kadar kötü geçirebileceği aklına hiç gelmezdi.
Artık O bir katildi..
...
Yaz bitip okul başladığında Nala yüzüne hiç bir şey olamış gibi bir gülümseme yerleştirdi ve biraz olsun kendini toparlamaya çalıştı.
İlk ders kimse ile konuşamadı.
İkinci ders de aynı şekilde her kes onu dışladı.
Haber çabuk yayılmıştı...
...
İkinci gün her yıl olduğu gibi bağış toplamak amaçlı bir gezi düzenlenirdi.
Gezi pahalı olmadığından Nala nın ailesi parayı verdi.
Nala bunun üstüne biraz daha topladı kendini.
Ne de olsa onlar hala Nala yı seviyorlardı.
——————
Nala Otobüs yolculuğu boyunca uyudu .
Gezi yerleri bu yıl bir göl kenarındaydı.
Piknik yapmayı seviyordu böylece yüzü biraz (gerçekten) gülmeyi başardı.
Göl kenarında herkes yemek yer ve konuşurken nala herkesten uzakta sandviçini yiyordu.
O sırada yanına üç kişi geldi . İşlerinden biri Lucy nin kardeşiydi.
Nala önce onlara ne açıklama yapacağını düşünürken bir anda Lucy nin kardeşi ona "senin hatan olmadığını biliyorum.Kendini bu kadar yıpratmana gerek yok.İstersen bizimle gel."
Nala bunun üZerine şok olmuş bir şekilde "nereye?" Diye sordu.
Üçü birden "yüzmeyeeee"
Hoca başka bir şeyle ilgilendiği sırada gölün arka kısmına görünmeden geçmek için ormana daldılar.Bu Nala nın arkadaş edinme fırsatıydı.
Göle vardıklarında üç kız birlikte suya atladılar ama Nala hoca gelirse ne kadar azar yiyeceğinden korkuyordu.
Sonunda Nala yı ikna etmeyi başardılar ve Nala da ilk defa gülerek suya atladı.
Nala suya alıştığında su savaşı yapmaya başladılar ve birden lucy nin kardeşi arkasından yaklaşarak kulağına bağırdı"Bööh!"
Nala korkuyla suya düştü.
Birden üç kız Nala kalkmaya fırsat bulamadan etrafında dönüyor bazen de onu suya bastırıp bırakıyorlardı.
Nala bunun ne olduğunu hemen anladı.
Ve yardım istemek için bağıracaktı ki iki kız kıyıya çıktı ve koşmaya başladılar.
Lucy nin kardeşi ise Nala yı dibe batırdı ve öylece 3 dakika boğuştular Nala boğulduğunda.
Son balık ta koşarak uzaklaştı.
Hoca Nala yı boğulmuş şekilde bulduğunda enteresan şekilde üç balığın söyledikleri aşırı inandırıcı yalanlara ve kurgulara inandı.polislere hocaya yaptıkları açıklamaların aynısını yaptılar ve bir şey olmadan evlerine gönderildiler.kimse olanlar için onları suçlamadı .
Balıklar dibe dalarak kayboldular...
——————
İKİ GÜN sonra ÜÇ kız banyolarında ölü bulundu. ÜÇ kız da küvetin ısırlmış şekilde bulunmuş ve kurbanların alnında KORKAK yazıyordu.
Ama asıl ilginç olan ısırılmalar köpek balığı ısırılmalarıydı ve küvet kırmızı suyla kaplıydı...

Av avcı,Avcı av oldu ve üç vahşi balık avlandı.

👁Bu en uzunu oldu👁

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin