Hei jeg heter Alice Deli Brown og jeg er halv engelsk og halv norsk. Jeg elsker fotball. I dag har jeg bursdag. 14års bursdag. Mamma og pappa sa at de skulle si meg noe VELDIG viktig. Hva kan det være??? Jeg må vente litt til for å få svar på det. Først skal jeg på skole. Skolen min heter :Fradde Ungdomskole. Der har jeg en bestevenn som heter Jane. Jane er en super flink elev som elsker akrobatikk. Hun har vært med på mange akrobatikk konkurranser.
-„Alice kommer du?" ropte noen.
Jeg snudde meg. Det var Charlie en venn fra klassen.
-„ Ja jeg kommer nå. Jeg tenkte bare på en ting" Sa jeg fort.
Så gikk vi til klassen.Etter skolen syklet jeg hjem. Jeg har 3km til huset. Da jeg kom frem bakte jeg brownie og muffins. Så kom hele familien min tilbake: Pappa, mamma, Wilhelm (lillebroren min) og Betty (søsteren min).
Da møttes alle i stua.
-„ Ja mamma, hva ville dere si til oss?" Spurte Wilhelm veldig spent.
-„ Jo... pappa har fått en ny jobb i Stavanger." Sa mamma.
-„ Hva er det med det? Vi kan jo reise til han på feriene."
-„ Nei men, han for den jobben bare hvis jeg blir med." Sa hun så stille at vi nesten ikke hørte hun.
-„Hva!? Tuller du?! Skal vi flytte nå?! Da alt er helt perfekt?! Men... (sa Alice)
-„ Unnskyld Alice men vi må det" så kom pappa mitt i praten.