Fanmeeting bitmiş ve sen yavaş adımlarla çıkışa doğru ilerlersin.
Anında bi mesaj gelir telefonuna.Yoongi: Bir yere kaybolma. Kapının önünde dur hemen geliyorum tamam mı!
Army: Tamam bekliyorum.
Kapının önünde beklemeye başlarsın. Hep hayal ettiğin kore'desin. Etrafına bakınırsın, her taraf çekik gözlü gülümsemeye başlarsın. En önemlisi onun aşkından deli divane olduğun adam ile görüşeceksin. Aklına yoongi gelince dişlerini göstererek gülümsemeye başlarsın. Telefonun çalar baktığında Yoongi'nin aradığını görürsün. Açarsın hemen.
-Neye gülüyorsun sen YN?
-Beni mi izliyorsun sen?
-Evet, seni izliyorum yasak mı?
-Hayır, değil.
-Şimdi karşında ki sokağı görüyorsun değil mi?
-Evet.
-Oraya doğru gel.
Telefonu kapatmadan karşı sokağa doğru ilerlemeye başlarsın. Utandığından dolayı yanakların al al olmuştur. Ellerin ve bacakların tekrar titremeye başlamıştır.
Karşı sokağa girdiğinde "Nerdesin Yoongi? Göremiyorum seni" diye söylersin.Arkada beline dolanan eller ile irkilirsin. Çenesini omzuna dayayıp "Burdayım" diye mırıldanır.
Kalbin aşırı derecede hızlı atıyordur. Her zaman "ölsem de Yoongi'nin kollarında ölmek istiyorum" derdin. Korktun ölmek filan istemiyordun. Bu mutluluğu bulmuşken ölmen çok acımasız olurdu.
Bedenini ona doğru dönderirsin. Karşında siyah maske takan bir Yoongi. Her türlü kendini ele veriyordu. Özellikle kediyi anımsatan gözleri..
Gülümsedin, gülümsedi.
Sarıldın, sarıldı.
Kokusunu içine çektin, kokunu içine çekti..Bu sizin kaderinizdi. İkiniz birbirinizin kaderi.
-Yoongi seni seviyorum biliyor musun?
-YN seni seviyorum biliyor musun?
Ve mutlu son SKSKKSKSK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serenity | Min Yoongi ✓
أدب الهواة[ tamamlandı.] Ne olursa olsun da seninle olsun. Çünkü ben sensiz bir hiçim. Bitiş|07.01.2018|