Kitabi yerine koyduktan sonra kütüphaneden çıktım ve ortak salona gittim. Hermione gelmişti,koşarak yanina gittim ve sim sıkı sarildim. "Hoş geldin." dedim ince bir sesle, "Hoş buldum, kanka sen ne yapiyordun kutupahanede?" diye sordu Hermione.
"Bir kaç kitaba baktım, biliyor musun babam animagusmuş." dedim gülerek, "Hanny saçına ne yaptin?" diye sordu Hermione. "Bir şey yapmadım ne var ki?" diye sordum. "Uçları sapsarı oldu da." dedi Hermione. "Nasıl?" diyip elimle sacimin uçlarını elime aldim.
Gerçekten de sararmişti, iğrenç gözüküyordu. Gerçekten. "Hermione düzelt şunu!" diye bağırdım, "Tamam b-bekle kitap, kitaplara bakayım," diyip kutupahanenin kapısından girdi.
"Ailende Metaformagus biri var mi?" diye sordu Hermione, "O ne?"diye karşılık verdim. " "Doğuştan gelen genetik bir şey." dedi Hermione. Bir yandan kitapçıkların arasına dolaşıp bir yandan da ne olduğunu çözmeye calosiyorduk.
"Buldum!!" diyerek bir kitabi aldı ve masaya koyup içindekiler kısmına baktı, "Sayfa 340" dedi ve o sayfayı acti. "Tamam burada diyor ki, hayır tamam bu bir büyü de olabilirmiş. Ve ya iksir ile ." dediğinde aklıma sabah içtigim Balkabağı suyu geldi tadı ekşiydi.
"Biri balkabağı suyuma bir şey katmış." dedim kaslarimi çatarak, "Madam Pomfrey'e gidelim." dedi Hermione arkamdan beni itekleyerek. Hastane kanadına gittiğimizde Herm Madam Pomfrey'e herşeyi anlattı ve ikisi de yanıma geldi.
"Bir bakayım. Hmmmm..." diye sacimi inceledi, "2 güne kadar geçer önemli bir şey değil." dedi ve gitti. "Kizlin altında sari hic güzel durmuyor. Offf." dedim ve hastane kanadından çıktık.Yatakhaneye gidip bir toka aldım ve sacimi hafif topuz olarak topladım. Uçları gözükmesin diye.
Hemen ardından bahçeye çıktım, çalıların yanında ki ağacın altına oturup düşünmeye başladım. Kim yapmış olabilir... Matt? Sanmam, Fred ve George yoklar, Ron hayır o yapmamıştır. Neville ? O da yapmamıştır. Cedric? Umarım o yapmamıştır.
Draco evet orda, kalkıp yanina gittim. "Bakar misin?" dedim kısık sesle, "Afedersin yani kolun için.Özür Dilerim" dedim o saçlarımin uçlarının mor olduğunu hissedebiliyorum. Cevap vermeyince oradan uzaklaştim.
Bir anda saclarimin tekrar omzuma indiğini hissettim toka kopmuştu, ve kalan tek tokamdi harika.
Saçlarimin uçları mordu, tokam kopmuştu. Daha kötü ne olabilir?
Beterin de beteri varmış, Merlin sana geliyorum! Yalancı 1 sağ , oh hayır sol taraftan geliyordu. Kafami dik tutup bahceden çıktım. Tabi arkamda gözlerim var görüyorum. Bana biraz daha yaklaştığında Zank diye durdum ve arkami döndüm, bir şey yokmuş gibi "Afedersin" diyip beklemeye havaya bakmaya başladı.
"Saçların" dedi hala havaya bakıyordu, "Ne oldu?" dedi hala ayni yere bakıyordu. "Hic bir büyü yaptım. Güzel değil mi?" dedim yüzüne sertçe bakarak. "Hmm adi neymiş." dedi lan yüzüme bak çarpacam bi tane.
"Modifiyeli arabaya Cevirrus."dedim ," senin üzerinde de deniyelim istersen." asami sıkıca tutarak.
"Ha yok gerek."boyle bir cümle mi var cildiriyorum.
Gözlerini havadan indirip bana baktı, " Kimin yaptığını biliyorum." dedi kulağıma eğilerek. "Kanks bana bak gerilim filmi mi cekiyoruz bir şey soyleyeceksen düzgün şöyle " diye sitem ettim.
"Neyse yapmam gereken isler var." diyip gittim, "Ne isi?" diye arkamdan bağırdı, geri döndüm ve dedim ki, "Lavabo temizlicem, sizin oralarda şey deniydordu galiba..." dedim ve sacimi düzeltip fisildadim "Hela" .
Ve koşarak yanından geçtim ve köşede durdum. Nefes alamiyordum.
**
Bi okulda 20 Helanin ne isi var aq? Ay bi de büyü olmasaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz Potterlar
Fiksi Penggemar"Yani siz babamı taniyordunuz? Değil mi? Onunla ayni zamanda okumustunuz." Hayran kurgu olduğu için bazı karakterler kitapta olduğundan farklı, küçük ya da büyük, ve kendi oluşturdugum karakterler var