#HER ŞEY ÜST ÜSTE GELDİ#

179 7 6
                                    

Şuan kraliçe olmak üzereyim ama olmak istemiyorum. Nedeni ise abimin daha yeni vefat etmesi. Onun burada olması gerekiyor. Ölümünün nedeni ise kurtlar tarafından parçalanması ama ben inanmıyorum çünkü abim Jimin onlarla  savaşmıştı. Ve  hep kazanan taraf olmuştu. Ben bu odadan kaçmaya çalışırken dışarıdan sesler geliyordu bu benim amcam Le ve kuzenim Kai konuşuyordu.

"Baba Mika'yı nasıl tahttan vazgeçieceğiz?" Na-nasıl benim kuzenim şuan ne diyor daha dün sen çok güzel bir kraliçe olacaksın diyordu. Pislik herif!?

"Bu da sorumu tabiki de öldürerek. Onun nasıl bir kız olduğunu ikimizde çok iyi biliyoruz. Aptal bir o kadarda zeki. Ve abisine çok düşkün. Bir dakika abisi gittiyse belki o da gidecektir. Vay be yakında sen kral olacaksın."

Bu da ne be! Buna nasıl bu kadar emin olabiliyor? Doğru söylüyorda yani Kai bana bunu nasıl yapar?! Hala aklım almıyor.
Neyse ama ben artık kaçmayacağım bunu krallığım için abim Jimin ıçin yapacağım.

Odamda pencerenin önüne gelip açık olan camdan kafamı dışarı çıkarıp derin bir nefes aldım. Ve dışarı baktım. Biraz sonra kraliçe olacağım. Bu benim için büyük bir şey kim için öyle olurdu. Ama amcama ve Kai'ye dikkat etmeliyim. Ölmek istemem. Sonuçta.
 
"Prenses Mika sizi bekliyorlar artık gelmelisiniz." Hah şimdi mi? Ben biraz daha bekleriz zannediyordum. Sonuçta vampirlerin soyu tükenmiyor. Bu arada ben bir vampir prensesim ve halkımda bir nevi vampir oluyor. Neyse ben daha fazla bekletmeden artık gideyim.

Yavaşça odanın kapısını açıp odadan çıktım. Beyaz uzun ve belinde çiçekler olan elbisemle gerçekten sexy görönüyordum. Zaten beni almaya gelen bir vampirin bile dibi düşmüştü. Yavaş yavaş salona doğru ilerliyordum. Ben geldiğimde salonun kocaman kapısı açılmıştı. Bu kapıyı gerçekten seviyorum. Yavaş yavaş ilerlerken tahthın sağında annem ve babam solunda ise de amcam yengem ve Kai duruyordu. Onlara sert bir bakış atıp annem ve babama dönüp gülümsedim.
                                        
                                              &&&&&&
"Siz prenses mika ahhhhh" ahh mı fantezi falan mı yaşıyorsun sen. Bir dakika beni kraliçe yapacak adamı vurdular. Hadi ama ya tam zevkine gelmiştim bu ne böyle.

Beni güvenceye almak için kolumdan tutup sürüklüyorlardı. Ben ise etrafımdaki kaçışan insanlara bakıyordum. Neredeyse hepsini vurmaya çalışıyorlardı. Içeri maskeli adamlar geldi ve beni götüren adamları vurdular beni alıp koşmaya başladılar bende bir fırsat arkamı dönüp anneme ve babama baktım. Onları bir yere götürüyordu. Zaten sonrası karanlık. 

Mika uyanınca
Uyandığımda bir sandalyede oturmuş ellerim hatta vücudum zincirle bağlıydı. Boş bembeyaz ama yerlerde kan olan bir oda içerisindeydim. Kana dayanabilsem de şuan aç olduğum için bayağı gözüm dönmüştü. Oda da tam ortada olmak üzere zincirlerden kurtulmak istiyordum. Ve o yüzden bildiğin tepiniyordum. Yerlerdeki kana bakmamak için gözlerimi kapatmıştım. Ama kokusu yetiyordu.

Ahhhh buna dayanamaya bilirim soyumuzdan dolayı fazla kana aç kalırsak zincirlerden hatta bir duvarı bile kırabiliriz. Ve ben bu konuda daha hassasım. Artık dayanamayıp birden zincirleri kırdım ve sandalyeden kalktım. Odanın tam kapısına geldim açacaktım ki arkamdaki eller buna izin vermedi. O anki vampir refleksiyle adamı alıp duvara fırlattım. Adam yerden kalktığında birden yere düştüm ve ağlamaya başladım. Karşımda şuan benim  eski sevgilim hatta kocam olacak adam duruyordu. Bu adam bana zorla sahip olmak istediği için abim onu öldürdü zannediyordum.
Demekki hayatta kalmış pislik.

"Wow! Cidden güçlü olmuşsun Mika biliyor musun eskisinden daha güzel ve sexy olmuşsun. " pislik herif bunu derken bana doğru yaklaşıyordu.

ARADAKİ MESAFE (JEON JUNGKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin