Mă trezesc obosită și mă uit la ceas...E ora 7:56...La ora opt trebuie să fiu cu Bianca și cu Diana la coafor!Am uitat!Sper să nu întârzii!Mă dau jos din pat grăbită și ma duc repede la baie.Imi fac rutina,ma îmbrac și cobor jos să îmi beau cafeaua.
Se aude telefonul sunând...
Convorbire telefonică...
Eu:Alo!
Bianca:Esti gata?
Eu:Da!Stai să îmi beau cafeaua!Unde ești?
Bianca:În cinci minute ajung la tine!țipă ea îl telefon.
Eu:Ok!Gata!Nu mai țipa!spun și închid telefonul.
Convorbire incheiata...
Îmi beau cafeaua rapid,îmi iau geaca pe mine,ghetele în picioare și ies!
Bianca era în fața casei mele...Intru în mașină,o salut și ii dau un pupic pe obraz.
Eu:Neața!
Bianca:Neața!
Eu:Mergem?
Bianca:Da!Avem programare la 8:30 și e 8:22...Sigur vom întârzia!
Eu:Nu vrei sa taci tu din gură şi să calci accelerația?
După 3 ore...
Am ieșit de la salon...Eu și Bianca eram de nerecunoscut...
Am ajuns acasă...Băieții nu erau!
Eu:Unde sunt băieții?
Bianca:Nu știu!
Eu:Stai ca îl sun pe Cristi!
Convorbire telefonică...
Eu:Alo!
Cristi:Alo!
Eu:Ce faci iubire?Unde sunteți?
Cristi:Suntem acasă la Diana și Dragoș,îl pregătim pe Vlad!
Eu:Aaa.
Cristi:Da!
Eu:Tu ești gata?
Cristi:Da!Tu?
Eu:Acum am venit de la salon!Ma duc să mă îmbrac!Ne întâlnim la biserică!
Cristi:Dar pe voi cine va aduce?
Eu:Diana!
Cristi:Aha!Ok!
Eu:Ne auzim!Te iubesc mult!
Cristi:Si eu!Mai mult decât crezi tu!
Eu:Paa!spun chicotind ușor.
Cristi:Paa!
Cristi povesteste...
Vlad:Ce a zis?
Eu:A spus ca acum au ajuns acasă de la salon și se duc sa se îmbrace!
Vlad:Aha!Nu i-ai dat nimic de bănuit, nu?
Eu:Nu!
Vlad:Ok.
Eu:Ai vorbit cu muzicanții?
Vlad:Da!Imediat după valsul meu și al Biancăi!
Eu:E perfect!
Vlad:Îl ai la tine?
Eu:Da!Normal!
Vlad:Hai să mergem la biserică!
Eu:Dar ele acum se îmbracă!
Vlad:Le suni peste jumătate de oră să vezi dacă sunt gata.
Eu:Da!Pana atunci așteptăm!
Vlad:Haide la local sa vedem dacă e totul gata.
Eu:Ok!
După jumătate de ora...
Eu:Vlad,eu ma duc sa o sun pe Silvia să văd dacă e gata!
Vlad:Du-te!
Convorbire telefonică...
Eu:Alo!
Silvia:Alo!
Eu:Ce faci iubire?
Silvia:Acum m-am terminat de îmbrăcat!
Eu:Bianca e gata?
Silvia:Da!
Eu:Pai ne întâlnim la biserică?
Silvia:Noi vă așteptăm în fața blocului!Voi veniți acolo,și de acolo plecăm toti!Voi cu mașina ta și noi cu mașina Dianei.Dar nu va dați jos din mașină!
Eu:De ce?
Silvia:Asa!Vrem să fie surpriză!
Cristi: Ok! Dar nici voi nu va dați jos!
Silvia:Nu!
Eu:Ok!Paa!Te iubeee!
Silvia:Si eu!Paa!
Convorbire încheiată...
Eu povestesc...
După ceva timp au ajuns și băieții și am plecat cu toții la biserica!
Ajunși,ne-am dat jos din mașini!În curtea bisericii era o mulțime de lume!
Cristi:Doamne!spune si se uita mirat la mine.
Eu:Ce?Ce am?
Cristi:De toate!Ești...wow!Ești perfectă!
Eu:Mulțumesc!La fel și tu!
Cristi:Mergem,mademoiselle?spune si îmi face semn sa îl iau de braț.
Eu:Desigur,monseur!
Intrăm în biserică și preotul începe să facă slujba cununiei.
Preotul:Rotaru Bianca,juri să îl iei de soț pe Munteanu Vlad,să nu îl părăsești niciodată și sa îi fii alături la bine și la greu,pana când moartea vă va despărți?
Bianca:Da!spune ea hotărâtă.
Preotul:Munteanu Vlad,juri să o iei de soție pe Rotaru Bianca,sa nu o părăsești niciodată și să îi fii alături la bine și la greu, până când moartea vă va despărți?
Vlad:Da!spune mai sigur pe el ca niciodată.
Preotul:Prin puterea investita in mine de către Dumnezeu,vă declarat soț și soție!Puteți săruta mireasa!
Atunci Bianca și Vlad s-au sărutat!
După toate astea...în sfârșit am ajuns la local.
Era...super!Abia aștept și eu nunta mea!Asta când va veni...Deocamdată Cristi nu m-a cerut!Ori nu e pregătit...ori nu mă iubește!
Ne-am așezat la masa cu toții.După multe și muuulte încercări de ale lui Cristi pentru a mă face să dansez cu el...în final am acceptat!Era o melodie lentă...Dansam atât de încet pe ea...Cristi își duce mâinile pe spatele meu iar eu îmi prind mâinile de gatul său.
Cristi:Iubito,ești atât de frumoasa în seara asta!
Eu:Nu sunt mai presus ca tine!
Cristi:Ooo...Ba ești!
Eu:Nu!Nu sunt!
Cristi:Esti!Ești o regină!Regina mea!
Eu:Numai a ta!spun șoptindu-i ușor în ureche.
Cristi:Doar a mea!
După ce s-a terminat melodia,am mers toți pe scaune pentru a privi valsul mirilor.
Era atât de frumos!Sunt perfecți împreună!Mă bucur că visul lor de a fi împreună toată viața,s-a împlinit!Încă mă rog la Dumnezeu să se împlinească și al meu!gândesc și ma uit la Cristi.El îmi zâmbește.
Înainte de a se termina valsul mirilor,Cristi se duce la Dragoş şi îi spune:Tu la reflector!
Ce vrea să însemne asta?Ehh...Nu ma bag!Chestii de ale lor!
Apoi îi face semn cu mâna tipului cu muzica.
După ce s-a terminat valsul mirilor,Cristi m-a tras de mână pana în mijlocul localului.Pe fundal a început o melodie lentă...foarte lentă!Reflectorul era pe noi!
Eu:Ce-i cu tine?
Cristi:Silvia...spune el luând un microfon în mana așezându-se doar într-un genunchi în fața mea.
Eu:Cristi începi sa mă sperii!spun eu nerealizând ce se întâmplă.
Cristi:Ai apărut în viața mea acum un an...si m-ai făcut cel mai fericit!Pana nu te-am întâlnit pe tine,nu știam să iubesc cu adevărat și nu credeam în dragoste la prima vedere!Dar acum că ești tu lângă mine...totul e atât de diferit!Când ne-am întâlnit prima data pe plajă...m-ai fermecat,tu si zâmbetul tău!Nu am crezut vreodată că vom fi împreună.Tu...o fată minunată,să iubești un băiat ca mine!Îmi aduc aminte de zilele noastre din liceu...Te-am rănit asa de mult și îmi pare rău!Dar ți-am promis ca nu te voi mai răni niciodată!Și asa a fost.Si îți promit că și de acum înainte nu te voi răni niciodată!M-ai făcut cel mai fericit bărbat de pe întregul pământ!Mi-ai oferit o fetiță!Și sper ca ea să semene leit cu mama ei...Pentru ca tu...ești cea mai frumoasă femeie de pe pământ.Tu!Tu m-ai învățat să iubesc,tu mi-ai arătat ce este iubirea și cum se simte,tu mi-ai încălzit sufletul cu dragostea ta!Am deschis ochii într-un final si mi-am dat seama că nu vreau să mai pierd nici un minut fără tine!Voi fi mereu lângă tine și te voi proteja mereu!Suntem atât de diferiți și totuși asemănători!Tu ești jumătatea mea!Fără tine nu pot trăi!E ca și cum...o inimă ar fi doar pe jumătate!Atunci nu ar mai funcționa!Pentru a funcționa îi trebuie și cealaltă jumătate!Asa suntem și noi!Nu putem trăi unul fără altul!Ne completăm!Știu ca nu îți spun asta prea des dar...Te iubesc!Și as putea spune asta la infinit!Totdeauna mi-ai fost alături!Totdeauna am avut un umăr pe care să plâng!
Totdeauna mi-ai alinat durerile și suferințele!Pentru asta îți mulțumesc!Îți mulțumesc din suflet pentru tot ce ai făcut și faci în continuare pentru mine.Vreau sa îmi fii alături toată viata la greu și la bine!De aceea vreau să îți pun întrebarea pe care sunt sigur ca o așteptai de mult timp doar că...nu am găsit momentul potrivit sa ți-o pun.Nici măcar nu știu când am început să plâng.Plangeam atât de tare.Dar de fericire!Cea mai mare fericite din lume!
Cristi a scos o cutiuță din buzunarul interior al sacoului și a deschis-o eu rămânând gură cască iar lacrimile nu încetau să curgă.Toată lumea plângea și era cu ochii pe noi!Diana și Bianca plângeau mai tare ca mine!
În sfârșit vine întrebarea cea mare...
Cristi:VREI SĂ FII SOȚIA MEA?Hei lumee!Uitați ca am pus și capitolul așteptat!Cred ca ați așteptat la fel de mult ca și mine acest moment.Nu?
*Ce credeți?Va accepta Silvia?*
RaresOPR capitolul ăsta este pentru tine!😂❤
Si cred că știi de ce...Dacă nu știi...mă întrebi! 😂😊
Vă mulțumesc mult tuturor pentru susținere!Va pup și va iubesc mult!
P.S:Nu sunt asa de bună la cununii religioase și la cereri în căsătorie!Am scris și eu cat am știut!Pe viitor ma voi documenta!
I'm so sorry!😔😔
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
Fiksi PenggemarAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!