Chapter 6

471 14 0
                                    

POV Lara
Ik had mijn ogen nog gesloten. Ik voelde dat ik op iets zachts lag en ik probeerde mijn ogen te openen. Ik keek om me heen en ik zag Luciano zitten. W wat doe ik hier? Je had een sneetje in je arm gemaakt denk ik en op dat moment viel je flauw ik ving je op en nam je mee naar hier en je wond verzorgd. Ik knikte dankbaar naar hem. Heb je alles gehoord wat ik zij tegen Lisa? Ehhm wel zoon beetje. Ik keek weg. Waarom doe je dit voor me Luciano ........ Omdat ik niet wil dat je dood bloed natuurlijk. Wat maakt jou dat nou weer uit dat ik dood bloed, ik ben toch maar een van je hoertjes..... En ik keek voor me uit. Luciano zette twee vingers onder mijn kin. Must trust me you dont are.... We keken elkaar diep aan in de ogen. Hij heeft zulke mooie ogen....... Jo gast. Ik schrok uit mijn gedachten en Luciano ook. Wat moet je vroeg Luciano nors. Nou rustig hoor heb ik je momentje verstoord? En de rest barste uit van het lachen. Ik grinnikte. Ik ben trouwens Brandon, dit is Cody , dit is max, en luke. Ik gaf ze een glimlach. Ik ben Lara zij ik vrolijk geen idee waarom ik vrolijk ben maargoed. Ja dat wisten we al zoon beetje. Ik keek hem met een vragende blik aan en de jongens lachten. Wil je wat drinken ? vroeg Luciano . Ehh als het mag graag. Wat wil je? Heb je water? Ja tuurlijk, en een. XXXXXL GLAS AUB. Alle jongens moesten lachen. Waarom eigenlijk. Ik heb drie dagen niets gegeten en gedronken mompelde ik. Ooh ja sorry. Zullen we zo anders naar de Mac gaan stelde luke voor. Ja goe idee zij Cody terwijl Luciano mijn glas overhandigde. Ik dronk het in een keer leeg en liep naar de kraan en dronk er nog een op . Heerlijk ik voelde weer na die drie dagen het heerlijke frisse water door mijn keel stromen. Ik liep naar de kamer en ik zag dat Brandon op de bank met Cody cal of ,wait a second. OMG IS DIT CAL OF DUTY?!!! Ehh ja zeiden de jongens en ze speelden verder. Dit is echt mijn lievelings game!! Ze grinnikten. Potje vroeg Brandon. Durf je ?vroeg ik behendig. Tuurlijk ik ben pro in dit spel. Ik grinnikte en Cody overhandigde mij de controler. Ik speelde dit altijd bij mijn beste vriendin in het weeshuis. Het spel startte en ik keek direct op het zendertje waar Brandon was. Ik schuilde achter een boom en keek heel even naar het beeld van Brandon , gotcha mompelde ik. Ik stond recht achter hem en schoot. En hij viel neer headshot!!! Jeahh !!! Gewonnen!! Cody lag met tranen in zijn ogen op de grond te lachen .  J je h hebt verloren V van een meisje!!! Ik lachte nu ook en de rest ook. I am just PRO..... Oow ja kom maar op dan! Ik draaide me om en stond recht tegen over Luciano . En als jij wint mag jij straks kiezen met welke auto we naar de Mac gaan. Kom maar op mompelde ik. We startten het spel en ik keek weer op het zendertje. Ik zag Luciano staan en schoot. Ik schoot ook een andere player. Headshot doublekill!!!!!Yess!!! Gilde ik blij ik sprong op de bank en maakte een salto en lande keurig in een spagaat op de grond. Ja ik deed altijd aan turnen in het weeshuis met mijn vriendinnen. Je hebt gewoon geluk ik was afgeleid mompelde Luciano . Ja door Lara zeker lachte Cody. Bek houden zij Luciano boos. Nou kom je en hij trok mij uit mijn spagaat . We gingen naar een lift en kwamen in een mega garage. Ik zag allemaal OMG auto's!!! Ik ben altijd stiekem een autofan geweest maar ik wou niet te jongensachtig overkomen. Ik zag een  OMG Audi R8 Matt black gilde ik,Ik liep er enthousiast naartoe. We gaan met deze!! De jongens lachte. Eindelijk eens een Chico die wel iets weet van auto's grinnikte Luke. Hold on boy she is mine zij Luciano . Ik grinnikte, Luke stapte achterin met Cody en Brandon . en Luciano ging voorin , wat betekende dat ik naast hem moest. Ik stapte in en deed de deur dicht en deed mijn gordel om. Luciano ook en gaf gas. We racete de garage uit de snelweg op. Ik keek uit het raam en zag dat Luciano zijn hand op mijn been legde . Ik sloeg hem er snel weer af maar hij legde hem er weer op. Ik wou hem weer eraf slaan . Laat ,bromde hij. Ik Rolde mijn ogen en keek weer uit het raam. We kwamen aan bij de Mac  en we stapten allemaal uit . Luciano liep naar mij toe en sloeg een arm om me heen . Ik wou hem er af halen maar hij was te sterk dus ik liet hem maar liggen en ik liep zuchtend verder de Mac binnen. Iedereen bestelde wat hij wou, wat wil jij? Mag ik ook dan? Ja tuurlijk , je gaat niet mee om ons onze big tasty op te zien eten . Ik lachte . Doe mij ook maar een big tasty dan. Oow ja en een Mac flurry een fanta met extra ijs en patatjes. Hij keek mij raar aan. Wat , ik weet dat het veel is maar ik heb drie dagen niets meer gegeten hoor.... Hij lachte en bestelde wat ik wou. Ik ging aan een tafeltje zitten en even later kwamen Luciano en Brandon aan met al het eten. Ze gaven mij ook het eten en ik begon als een gek te eten. Ik had het ook als eerste op. Op Brandon na dan. Hij is pas een vreetzak. Hij had twee keer zoveel . En dat nogwel terwijl ik drie dagen niets gegeten heb!! Iedereen is klaar en pakte zijn telefoon erbij in de auto. Ik voelde in mijn zak. Oow ja geen mobiel, Luciano zag het en grinnikte, hij pakte een doosje uit het kastje van zijn auto en gaf het aan mij. WTF Luc dit is een iPhone 7!! Ja voor jou. Maar jij hebt dan Tog geen teli meer. Hij pakte er een uit zijn zak maar dan in het zwart.  De code is  2906 en er staat YouTube op. Je hebt al WiFi in de Vila en mijn nummer die van Cody Brandon en Luke en max staan erin. Ik glimlachte blij en gaf hem uit het niets een kusje op zijn wang. Ehh sorry. Geeft niet mompelde hij. Ik vond het wel lekker. Ik Rolde mijn ogen en we reden verder.

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu