Inceputul

8 2 0
                                    


Sunt un adolescent de 16 ani, si nu de mult  timp viata mea s-a schimbat radical.

La varsta de 11 ani am fost mutat la o alta scoala fata de cea la care invatam, era obligatoriu. Pana atunci toata viata mea, era ca o poveste, am niste parinti extraordinari si tin sa le multumesc ca sunt langa mine

De la 11 ani, a inceput cosmarul, cei de la acea scoala la care am fost mutat aveau un comportament diferit, eu eram un copil cuminte pe atunci care isi vedea de lectiile lui si incerca sa-si faca cativa prieteni.

Dar.... Treburile n-au mers chiar cum planuiam si am devenit sacul de box si carpa de sters pe jos a scolii. Asta pana la varsta de 14 ani.

La 14 ani, in vacanta de vara, am fost plecat in strainatate, si am avut un accident la coloana, care m-a lasat cu dureri ingrozitoare pana si in ziua de azi.... Iar cand m-am intors la scoala, unu din colegii aia ai mei ''fenomenali'' intr-o zi m-a lovit cu picioru in spate, am cazut la pamant, am simtit o durere extrem de puternica, de parca as fi fost calcat de o masina. 

M-am ridicat, am trecut peste, dar nu pentru mult timp, dupa ore l-am vazut (era singur) si m-am dus cu foarte rapid spre el, cu o furie in ochi si in suflet. L-am trantit la pamant si il loveam, ii dadeam pumn dupa pumn, dupa ce a simtit ce simteam si eu, nu ma mai puteam oprii, si parca-mi placea sa il lovesc.

Pana la urma unul din colegi l-au scapat din mainile mele, a ajuns la spital, inconstient, iar eu la politie, am fost amenintat cu scoala de corectie pana la varsta de 18 ani, dar s-au facut constatari care m-au scapat dar am fost exmatriculat din scoala respectiva.

Dupa aceea toata viata mea s-a schimbat, din persoana aia buna, cuminte, am devenit o persoana rea si fara suflet, de parca cineva sau ceva ar fi luat controlul asupra mea. 

In timp faceam rau oricui, pana si parintilor mei, ii injuram, zbieram la ei, le ziceam sa se duca dracu, si asa mai departe. 

Acum un an spre exemplu, am pus pariu cu un baiat pe o fata, ca nu o voi putea cucerii, asa  ca m-am facut frate cu dracu si am cucerit-o, dar mai exista o conditie-n pariul acela, sa-i dau cu piciorul dupa 2 luni. Cand am cucerit-o am aflat de la o alta fata ca si ea ma placea, si m-am simtit vinovat.. inca aveam sentimente. In acele 2 luni ea a inceput sa tina la mine foarte mult, dar eu cand s-au facut, i-am dat cu piciorul...

 Sunt momente in care imi fac rau singur, si rad de mine. Mereu ma intreb, oi avea probleme psihice? Oi fi inceput sa innebunesc? 

Acum recent, am cunoscut o fata, o chema Ana, eu ca de fiecare data, tot ce voiam era sa-mi bat joc, dar fata asta m-a facut sa ma schimb putin, devenisem putin mai bun fata de cum eram inainte, dupa a mai aparut inca o fata, pe care bine inteles ca eu am bagat-o-n seama, o chema Andreea.. Doar ca, nici una din ele nu stia cum sunt eu de fapt, m-am dat drept cine nu eram, pentru ca am vrut sa ramana langa mine.

Iar intr-o seara totul a luat o intorsatura de necrezut.. Eu am vrut sa fiu cu acea Andreea, doar ca ea nu voia sa ii faca rau lu' Ana, si m-a rugat sa o anunt, eu fiind las pur si simplu nu am mai bagat-o-n seama. 

Andreea s-a suparat pe mine, si de acolo incepuse cearta, si iar devenisem baiatul cel rau... M-am luat de ea, am ridicat tonul, m-am comportat urat. Si am mintit-o ca ma sinucid, bine inteles eu losesem un pumn de somnifere si Ampicilina, doar ca sunt imun la pastile, si in cel mai rau caz, imi dau o durere de cap... (Nu e prima data cand am incercat sa ma sinucid)

A doua zi, am vrut sa-mi cer scuze, i-am spus tot adevarul despre mine, dar o simteam nepasatoare (eu pe moment nu gandeam ca pe ea o doare-n suflet ca le-am dezamagit, pe amandoua, eu gandeam ca nu ii pasa si doar ma aproba) 

Dupa aceea.. dupa ce am terminat de plans (ce? si baietii plang) parca din nou a luat ceva controlul asupra mea, si radeam de mine ca prostul pentru ca plangeam iar pe ea o faceam sa sufere, din ce in ce mai mult, si stiam asta, dar nu-mi pasa, radeam pur si simplu... Sper ca vreodata voi avea puterea necesara sa ma schimb.. si sper ca voi avea sansa sa fac macar pe una din doua sa se intoarca la mine.. le iubesc nespus de mult, doar ca singur nu pot lupta cu mine... 

Viata unui adolescent diferit (Real Story)Where stories live. Discover now