•Ninette Johnson•Nina egy tipikus kamaszlány. Vicces, beszólogatós és hiperaktív természettel áldotta meg a sors, de néha egy-egy hiszti alkalmával mindenkit az őrületbe tud kergetni. Nagyon kevés embert enged közel magához a gyerekkorában ért csalódások miatt. Mániákusan szeret utazni és mindig benne van az őrültségekben, ezenkívül dohányzik.
Édesanyjával költözött Philadelphiába miután az apja elhagyta őket. Skót és magyar felmenőkkel is rendelkezik anyai ágon, ám a haja csak festett vörös. Utál mindent ami normális és unalmas és ennek köszönhetően festette be a hosszú, szőkésbarna haját élénk vörösre.
Legjobb barátja Haley akivel akkor barátkozott össze amikor ideköltözött és azóta elválaszthatatlanok. Cocot szintén a barátai közé sorolja, de nem tudja, hogy titokban tetszik a lánynak. Szoros barátságot ápol Harryvel, de az idejük nagy részében csak marakodnak, ám mind a ketten többet éreznek egymás iránt. Mikor Coco rájön, hogy mi is van pontosan Harry és Nina között minden erejét bevetve próbál majd közbeavatkozni, ami a későbbiekben még sok bonyodalmat fog okozni.
•Harry Brown•
Megrögzött bagós, kedvence a piros Marlboro. Tipikus lázadó tini aki a saját szabályai szerint éli életét és senki más véleménye nem érdekli. Lusta, de egyáltalán nem buta, egyszerűen semmi nem köti le sokáig a figyelmét. Nem szeret magáról beszélni, de nem szokott titkolózni és utálja a hazugságokat. Legtöbbször ő generálja az őrültségeket amikben mindig Ninával együtt vesz részt, de egyáltalán nem bánja.
Kiskora óta Phillyben lakik húgával, Haley-vel.
Szüleik sokat utaznak épp ezért az év nagy részében egyedül vannak. Harry mindig is a lányok kedvence volt kisfiús mosolyával és a maga 190 centijével. Bárkit le tud venni a lábáról akár csak egy pillantásával és ezt nagyon is jól tudja magáról. Állítása szerint még sosem volt szerelmes, de talán ez az egy dolog amiben saját magának is hazudik.Nagyon jó kapcsolatot ápol a húgával, tekintve, hogy az évek alatt teljesen egymásra voltak utalva. Szeret Ninával veszekedni mert tudja , hogy a végén mindig kibékülnek. Amióta csak meglátta többet érez a lány iránt, de ezt senkinek sem meri bevallani (önmagának sem). Coco az elejétől fogva unszimpatikus számára. A csapattársa és egyben egyik legjobb barátja Jack.
•Haley Brown•
Ránézésre egy földereszállt angyal, de kinyitja a száját akkor mintha a pokol kapuja nyílt volna ki. Nagyszájú és hisztis, de ugyanakkor egy végletekig hűséges ember. Szereti a rockzenét amivel Nina szerettete meg, és a kedvenc étele a csoki amit bármelyik élethelyzetben meg tud enni.
Egész életében Phillyben lakott, főként a bátyjával. Állandóan eszik, bár ez alakján kicsit sem látszódik meg. Mindig is a legvékonyabb lányok közé sorolták, de ez őt egyáltalán nem érdekli, mindig is inkább az foglalkoztatta, hogy Ninával ellentétben neki egyáltalán nincs alakja.
Legjobb barátja Nina akit az életében az egyik legfontosabb embernek tart. Harry az ő véleménye szerint nem csak a bátyja, hanem az egyik legjobb barátja, így vele is bármit meg tud beszélni.
•Chloe Williams•
Ninához és Haleyhez csapódott év közben, de igazából csak Ninához akar közelebb kerülni. Szolid, visszahúzódó lánynak tűnik, ám az igazság az, hogy mindig ott keveri a dolgokat ahol csak tudja.
Kanadából költöztek Philadelphiába, de nem sokkal ezután szülei elváltak. Azóta mindig ezt használja mentségnek akármilyen vitába is keveredik. Alkatra vékony, viszont roppant csinos és szép lány és néha ezt használja fel arra, hogy elérje amit akar. Pár éve jött rá, hogy a lányokhoz vonzódik.
Legjobb barátnője Amy, akit szintén hasonló személyiséggel áldott meg a sors. A barátjának tartja Ninát, de igazából minden erejével arra törekszik, hogy meghiúsítsa Nina és Harry kapcsolatát. Az elejétől fogva tetszik neki a lány és próbálja felhívni magára a figyelmet.
•Jack Martinez•
Harry legjobb barátja, a kosárcsapat tagja. Kedves jószándékú fiú, a lányok kedvence, ám titokban régóta tetszik neki legjobb barátja húga Haley.
•Amy Monroe•
Coco legjobb barátnője akivel nagyon hasonló a személyiségük. Évek óta nyomul Harryre, épp ezért utálja Ninát és próbál keresztbe tenni neki.
YOU ARE READING
The Beauty of Nature
Teen FictionFigyelem a történet káromkodásokat és lány x lány párosítást tartalmaz! #13-tini