Baktım dakikalarca baktım güzel yüzüne baktım güzel dudaklarına baktım güzel ellerine güzel gözlerine baktım saçının her bir telini teker teker inceledim senin haberin yokken her dakika her saniye seni düşündüm daha buluşmadan buluşup bitecek zamana üzüldüm her gün ayrıldığımızı düşündüm beraber yaptığımız şeyleri gittiğimiz yerleri hayal ettim tek başıma yaptığımı tek başıma gittiğimi düşündüm kötü oluyor biliyormusun bilmiyorsun ama nerden bileceksin ki daha hiç birşey yokken ayrılacağımız zamanı düşündüm belkide hata yaptım bu kadar düşünmemem lazımdı ama oldu bir kere yapacak birşey yok. Belki her gün yalan söyledin bana hergün kandırdın beni ama ben hiçbirine inanmadım her zaman sorguladım düşündüm belkide hepsinde yanılmışımdır ilk defa bir konuda yanılmayı istedim ben he birde ilk defa birisi bana yalan söylesin istedim tayin olayında inşallah öyle birşey yoktur bana yalan söylüyordur dedim. Hiçbir zaman benim seni sevdiğim kadar sevmeyeceksin beni onun içinde üzülüyorum aslında kötü mü olurdu benim seni sevdiğim gibi sevseydin umursamaz olmasaydın herşey daha güzel olurdu şimdi de güzel ama daha güzel olurdu aslında şuan güzel diyemeyiz konuşmuyoruz çünkü sen yazmıyorsun ben yazmıyorum belki ben yazmasam sen hiç yazmayacaksın bende sen yazmıyorsun diye hiç yazmayacam bu böyle saçma şekilde uzayıp gidecek bu kadar basit olabileceğini düşünmüyorum ama bazende diyorum neden basit olmasınki ya neden bir anda gerçekten seni sevsin geldi zaman geçirdi şimdi de gidiyor diyorum ama bazen de haksızlık ediyorsun diyorum belki de gerçekten seviyordur diyorum ama işin içinden çıkamıyorum hergün içim içimi yiyor ama senin hiçbir şeyden haberin olmuyor. Bir mesajla herşey düzelecek yada düzelmeyecek ama bir mesajla herşey düzelsede düzelmiş gibi gözükecek aslında yani en azından benim için öyle olacak böyle paranoyak bir kafayla nasıl birisiyle beraber olacam hiç bir fikrim yok insanlar neden bana katlanıyor onuda bilmiyorum. Bugün kendi kendime karar aldım bugün bende yazmayacam ne olacak biliyormusun gece uyuduğumda hevesli hevesli uyuyacam sabah mesajını görmek için ama sabah kalktığımda gene hüsran gene mesaj atmamış olacak belkide her gün böyle olacak yavaş yavaş içimiz soğuyacak herşey bir hatıra olarak kalacak.