,,Vážně už vstaň zté postele,nebo zavolám Marcusovi s Martinusem a ani tě stama dostanou raz dva!" zavolala jsem na svou sestru,,No jo! Už lezu! Jen jim nevolej" doplazila se do kuchině. Kdyby věděla,že jejich čísla nemám,ale to ona neví takže top. Usmála jsen se sama pro sebe.,,Pojedem?" obudali si boty,, Jo jasný " usmála jsem se.
,,Tak fajn jak skončíš zavolej mi" zastavila jsem před školou,,Jojo a ještě máš jít za třídní chce stebou mluvit" jen jsem kívla a vystoupila sní. Zamkla jsem auto.,,A kde je?" zeptala jsem se když jsem procházele chodby kde jsem se 9 let učila.,,Jo bude v kabinětě na matiku,,Jasný " usmála jsem se vidala se tam. Zatukala jsem a na vyzvaní vešla.
,,Dobrý den" usmála jsem se,,Ahoj Max" moje sestra má jednu z nejlepší učitelek na téhle škole,,Kerí říkala,že semnou chcete mluvit",,Ano" posadila se za stůl,,Keriina třída jede na vylet a já musím vědět zda jsi schopná to uhradit a zda jí pustíš." mila se usmála,,Jsem scela schopná to uhradit a s radostí jí pustím" ,,Dobře a teď něco jiného..."podívala se na mě s vážným pohledem,,Max víš Kerí ti adi neřekla,že jí spolužáci ze staršího ročníku šikanují" usměv mi spadl,,Ne neřekla mi to a mamě taky určitě ne" ,,Ano je je mi jasné"nasucho jsem polkla,,A vi víte kdo to je?" kívla,,Ano vím, ale slib mi,že neuděláš žádnou hloupost už jen kvůli Kerí"položila mi ruku na rameno,,Nemusíte mít strach"
Šla jsem chodbou ke třídě mé sestry,,Omlovám se,že vás virušuji,ale potřebuji vyřešit něco se svou sestro"usmála jsem se na,,Ano jistě Kerí" pobídla jí učitelka a ona šla zamou. Zavřela jsem dveře,,Řekla ti to,že ano?" pokusila se o usměv,,Neboj vyřešíme to" zastavila jsem se u třídy deváťáku a vešla dovnitř,, Dobrý den" ,,Ahoj Max..Kerí" usmál se,,Pane učiteli potřebuju něco vyřešit mohu?" kívl,,Ano jistě " a ukázal na třídu. Otočila jsem se na Kerí,,Tak kdo?" pokinula jsem hlavou,,On,on,ona a on" ukázala na děcka v poslední lavici,,Dobrá... Takže příde vám zabavné trápit mnou sestru?" koukal jsem se na mě,,Jo" zasmál se jeden z nich,,Já snad špatně slyším"
***
,,Dobrá fajn možná jsem to přehnala" otočila jsem se je své sestře,,Možná? Vysmáli se mi do oblečeje a pak mě zmlatila" práskla dveřmi,,Chci dom... Nechci být stebou. Jsi strašná a proto si nikdy nenajdeš kluka" stratila se za dveřmi do pokoje pro hosty,,Kerí okamžitě se vrať!" zařvala jsem. Ale nic. Ponějaké době se vrátila i s kufrem,,Mamka je doma. Máš mě dovest" šla ke V chodovím dveřím,,Fajn" odfrkla jsem si.
Potom co jsem jí doma vysadila mi mamka řekla, že bude lepší, když jí nějakou dobu nechám. Necháputo. Kde se stala chyba? Vždy jsem spolu drželi jak nwm co. Puberta...Jo jasný hodně vtipné. Protočila jsem panenkama a natáhla se pro láhev s vínem. Vlastně si vemu 3.,,Není moc zdravé jich vipít tolik. A sama"otočila jsem se,,Já je,ale nebudu pít sama" zabodla jsem oči do Martinuse,, Ne? A ským?" usmál se,,Ehmm....příde kámoška s přítelem" ještě jsem si to od kívla. Já jsem kráva,,Tvím přítelem?" zeptal se zaraženě,,Ne" obešla jsem ho zaplatila a prostě jela dom.....
ČTEŠ
Nový život?!
Nezařaditelné,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.