De mai bine de 12 ore aștept vreo veste despre brunetul meu .
Sufletul îmi e rece precum o noapte de viscol.
-Yoongi , lumea mea e goală fara tine . Lupta si alina-mi infima existență.
Privesc ușa cu disperare.~3 ore mai târziu.
Am adormit pe scaunul de pe hol dar cineva ma trezește. Deschid ochii. Brunetul meu era îmbrăcat in alb, fara pic de sânge, chipul sau emană fericire . Parcă ar fi acoperit de o lumină angelică. Acesta întinde mana spre chipul meu dar o retrage brusc privind spre tavan.
-Jimin , te iubesc. Promite-mi ca vei face întotdeauna ce îți dorești, ca vei avea grija de tine si te vei bucura de viața ta.
- Poftim? Ce tot spui?-Jimin, eu trebuie sa plec..
-Poftim? ,strig privindu-l .
-Nu te intrista ,draga Jimin. Viata mea era un cosmar, eram singur, inchis,tu nu m-ai fi vrut iar ceea ce ai spus mai devreme ai spus doar pentru a ma motiva sa traiesc dar eu nu imi doresc asta , nu imi doresc o viata fara tine. Promie-mi , nu mai am timp.
-Yoongi! spun repezindu-ma sa il iau in brate dar nu apuc sa il ating pentru o secunda iar acesta dispare.
Lacrimile m-au innabusit,m-am sufocat ,nu eram capabil sa mai vad sau aud nimic. Simt cum lesinul pune stapanire pe trupul meu.
~5 minute mai tarziu
-Domnule va simtiti bine?,spuse o asistenta zgaltaindu-ma.
Ma trezesc cu amintirea plecarii lui Yoongi si ma innabusesc in plans.
-Domnule....Ce s-a intamplat?
- Frumosul meu,scumpul meu e un inger acum...
-Poftim?
-A plecat mai devreme ..spun stergandu-mi lacrimile.
-Va referiti la domnul Min Yoongi?
-Da...
-Cred ca ati avut un cosmar,ati dormit aici. Am venit si acum cateva minute dar dormeati profund, nu am vrut sa va trezesc. Venisem sa va spun ca a iesit din operatie si ca printr-un miracol s-a trezit. Intreaba continuu de dumneavoastra.
-Pot merge la el?
-Sigur. Nu stati mult insa,oboseala nu ii face bine . Incercati sa il feriti de orice ii poate produce stres si tristete,ii afecteaza inima. L-am consultat si i-am aduc la cunostiinta ,un flux prea mare ii poate face operatia sa cedeze, locul plagii este foarte afectat insa ceea ce am facut acum ar fi imposibil sa cedeze. Intotdeauna insa este mai bine sa preveniti decat sa tratati.
Am dat busna in salonul lui Yoongi fugand la patul sau. Brunetul meu statea intins si se uita spre usa parca asteptandu-ma cu zambetul pe buze.
-Jimin! striga acesta dand sa se ridice in fund.
M-am napustit langa el nelasandu-l sa faca acest efort ,l-am luat de mana inpleticindu-mi micile degete cu cele lungi si reci ale brunetului . Ma privea confuz si si-a incruntat sprancenele,ador gestul asta. L-am sarutat mai cald decat am facut-o vreodata iar inima mea exploda de bucurie.
-Yoongi?
-Da,Jimin?
-Te iubesc.
-Serios?
-Da Yoongi,da.Te iubesc foarte mult.
-Si eu te iubesc Jimin,foarte mult,nici n-ai idee cat ma bucur sa o pot spune,draga Jimin.
CITEȘTI
Draga Jimin...
Science FictionCe vei face atunci cand constiinta te impiedica sa traiesti? Dar cand inima da sa iti fuga din piept ? Vei reusii sa uiti clipele pentru care ti-ai da viata numai sa le poti traii o a doua oara?