Aceasta este pentru tatal meu care m-a lasat sa sufar:
Cand eram micuta, tu ma aparai, dar acum totul s-a schimbat. Tu ai plecat si nu te-ai mai intors, nici macar un mesaj nu mi-ai mai dat, din cate observ nu iti mai pasa de mine si vrei sa ma departezi de tine cat mai repede. Din vina ta stau serile si plang. De ziua mea mi-ai trimis doar un mesaj cu "la multi ani!" si doar atat. Ma simt ca si cum as fi invizibila pentru tine si vreau doar sa dispar si nimeni sa nu mai stie de mine. Am crezut ca sunt puternica, dar m-am inselat. Imi pare rau ca tu imi esti tata. Nici nu stii cate seri am adormit plangand si gandindu-ma la tine si la ce mi-ai facut. Au trecut patru ani si tu in ultimul timp nu mi-ai mai dat nici un semn de viata. Revelionul acesta(2018) mi-ai trimis un mesaj pe care l-ai copiat de undeva, iar eu m-am chinuit sa iti scriu cat mai mult si mai frumos pentru a-ti aminti ca ai o fiica care te iubeste ca proasta. Stii ce ai facut tu? Mi-ai raspums cu doua like-uri.
Lucrul care ma enerveaza cel mai tare este ca nu te chinui ca sa imi arati ca ma iubesti si imi dai oportunitati prin care sa te urasc.
Nici nu stii cate vise am avut cu tine in care ma lasai in urma si imi spuneai ca sunt copilul tau doar in acte. Astfel de lucruri nu se fac. Ma doare inima cand ma gandesc la tine. Esti o persoana rea caruia eu ii ofer prea multa importanta. Vreau sa uit cine esti. Tu nu meriti sa ti se spuna tata. Tata e acel care te creste nu cel care te face. Dumnezeu iti da atat cat poti sa duci, iar tu ai fugit. Iti doresc toate cele bune..., dar vreau sa dispari din viata mea.Asta ii pentru tine tata,
Semnat copilul tau.Aceasta scrisoare este pentru toti care sufera din cauza unui parinte... Nimeni nu ar trebui sa sufere asa. Suferinta ne face puternici. Sper ca v-a placut. Lasa-ti in comentarii parerile voastre, gandurile voastre sau orice vreti sa spuneti.
CITEȘTI
Scrisoare pentru tata
Teen FictionUneori ai nevoie sa plangi in liniste, dar fiecare are motivul sau...