1. Verdwenen

552 29 9
                                    

"Hey Mae, is Hoseok bij jou?"

"Nee, hij bracht me gisteravond thuis en ging naar jullie toe. Hoezo?"

Taehyung kijkt me met grote ogen aan "M-maar waar is hij dan? Vanavond moeten we optreden" Ik haal mijn schouders op "I-ik ga naar Jin toe, misschien weet hij iets".

Ik klop op de deur van Jin's kamer en kom binnen "Jin, Mae weet ook niet waar J-hope is" zeg ik en hij kijkt me verbaast aan "Maar ze had een date met hem" Ik laat mn mobiel zien en zijn ogen switchen naar mij "Ik ga hem bellen".

We zijn 1,5 uur verder en er is nog steeds geen teken van Hoseok. "Wat als hij ergens is blijven hangen en slaapt hij nog?" Stelt Jungkook voor maar RM schudt zijn hoofd "Zo is hij niet, Hoseok gaat altijd terug naar huis"

Het is even stil "Wat als hij is ontvoerd?" Mompelt Jimin en we kijken hem aan "Natuurlijk willen we dat niet maar het kan toch gebeurt zijn?" Zijn grote ogen zijn wat waterig geworden en Taehyung slaat zijn arm om zn beste vriend heen.

"Ik ga naar Mae toe, misschien weet zij nog iets of kom ik wat tegen" zeg ik en sta op "Nee Alice, als Hoseok inderdaad van de straat af is gehaald en meegenomen lopen wij ook risico. Iemand gaat met je mee" zegt Yoongi streng en Taehyung staat op "Ik loop wel mee".

5 minuten later lopen we de lift uit en naar buiten. Ik zoek naar Taehyung's hand en voel dan toevallig zijn hand die die van mij vastpakt, alsof we hetzelfde idee hadden. We kijken elkaar aan en lachen, we hebben in dit opzicht veel gemeen.

We lopen de bus in die ontzettend vol zit, er is nog 1 plek over om te zitten. "Ga jij maar Alice" biedt Taehyung aan en ik schud mijn hoofd "Nee jij, je moet vanavond nog genoeg dansen en staan" "Ga zitten!" "Nee jij!". Taehyung zucht en gaat zitten terwijl hij me meetrekt op schoot, ik gil kort maar sla snel mn hand over mijn mond omdat ik in de bus zit.

We zitten een kwartier in de bus, ik op Taehyung's schoot. Het is opzich wel knus zo tegen elkaar aan. De bus stopt dan bij de halte waar we eruit moeten, ik pak Taehyung's hand vast en trek hem mee.

"Het is niet ver lopen vanaf hier" zeg ik en Taehyung zwaait onze heen en weer als we lopen, als een soort schommel. Uiteindelijk stop ik bij het kleine huis waar Alice woont en bel aan. Niet veel later doet ze open, eerst verbaast maar dan lacht ze breed.

"Hey! Hoe is het? Hoezo komen jullie hier?" Vraagt ze en ik kijk haar iets serieuzer aan "Het is over Hoseok". We zitten op de bank en Mae kijkt van mij naat Taehyung en weer terug "Hoseok? Ik vond je vraag van vanochtend ook al zo raar, hij zei dat hij naar huis toe ging"

"H-hij is niet thuisgekomen" zegt Taehyung en Mae's ogen worden groot "N-niet? Maar waar is hij dan?" "Dat vroegen we ons ook af dus gingen naar je toe. Misschien weet jij nog welke kant hij op ging" zeg ik en ze denkt na, nog steeds wat geschrokken van het nieuws.

"I-Ik... Hij is gewoon naar de bushalte op de hoek gelopen weetjewel? Ik zwaaide nog naar hem toen hij de hoek om ging" mompelt ze en snift, ik wil niet dat hij weg is.. als ze langs haar oog wrijft zie ik een armbandje die ik nog niet heb gezien, om haar pols.

"Mooie armband, die ken ik nog niet" zeg ik en pak een hangertje die eraan zit tussen mijn duim en wijsvinger om het te bekijken, het is een skeeler. "Ik heb die gisteravond van Hobi gekregen" zegt ze en ik kijk op in haar betraande ogen.

~~~~~~~~~~~~~~~

OMG

DIT IS HET 100 DEEL VAN I CANT SEE YOU

EEN JUBILEUM

WOOP WOOP

Oke wat zal ik doen?

Idk

Weer een facts extra?

2 delen uploaden?

Help?

Naja ik zie wel

Laat anders weten in de reacties wat jullie willen!

BUBAAAAI

~ Eyevie

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu