- Na, ide figyelj, még egyszer megmered, hogy rá vágsz a fenekemre akkor, én vágom le neked a faszod meg értetted?
- Pe-persze. – dadogta
Több időt nem is szántam rá, inkább eljöttem onnan és mentem a helyemre. Nem is köszönve a mellettem üllőnek dobtam le magam a székre, közben azon gondolkoztam mire volt a reggeli nagy félelmem? Bármit tesznek vagy meg próbálnának tenni, van nálam egy kézi fegyver, nem kimondottan női. De erről sem kell senkinek tudni, míg ki nem húzzák a gyufát. Épp ekkor egy érdekes téma keltette fel a figyelmem.
- Na, gyerekek két hét múlva megyünk egy Osztály kirándulásra.
- Tanárnő, hova? – kérdeztem meg
- Sarah kérlek az osztályba csak Claranak hívj
- Áh, nekem marad a tanárnő, de kérem hova megyünk?
- Esélytelen. –morogta az orra alatt. – Egyébként Görög országba.
- Rendben, de ugye tenger mellé?
- Ez természetes.
Tovább már nem is figyeltem inkább elkezdtem kifele bámulni az ablakon, ami épp a forgalmas utcára nézett, s számoltam hány autó megy el, ennél jobb tevékenységem nem is volt. Habár mivel jöjjek holnap suliba? Motorommal, avagy az autómmal? Ám megint megszakították a gondolkozásomat. De ebben az esetben a padtársam volt.
- Mit akarsz? – vontam fel a szemöldököm
- csak meg ismerni a padtársam.
- Ugyan, ez csak duma, na, bökd, ki mit akarsz.
- Jól van. –mondta és rá tette kezét a lábamra egyre följebb véve. –nagyon jól nézel k..
- Na, ide figyelj, nem vagyok kurva, úgyhogy ne fogdoss! – szakítottam félbe.
- Na, ugyan csak egy körre!
- Fogd be vagy én fogom be a levágott kis farkaddal!
- Hát nem kicsi baba, de bebizonyíthatom. – mondta egy öntelt vigyorral
Közelebb hajoltam hozzá úgy hogy a szánk majdnem összeérjen
- Keres mást seggfej. – mosolyodtam el és elhúzódtam miközben levettem kezét a lábamról
Ám pont ekkor csöngettek ki megfogva a táskámat húztam ki a teremből azzal a céllal, hogy meg keresem a büfét, de ekkor összetalálkoztam vele, akivel soha többet nem akartam..
VOUS LISEZ
over
ActionÉn voltam az új csaj, akire mindenki felfigyelt és perverz megjegyzéseket fűztek hozzám. Ugye tudjátok, mire gondolok fiúk. - kacsintottam az osztályra, erre az összes jelenlévő fiú és apuka elröhögte magát. De hát akkor kezdjük is. Rang: 2017.12.2...