2.Bölüm: A strange day.

235 18 1
                                    

HATIRLATMA:

D:Şey,oda ve diğer herşey için teşekkür ederim.

Lo:Herşey derken?

D:Beni kurtarman falan... Kurtarıcım gibisin işte.

Ayaklarımla oynarken yerin dibine girecektim.Ama Louis bunu engelleyip eliyle çenemi tutup gözlerimi gözlerine kilitledi.

Lo:Demek kurtarıcınım ha? Hiç birşey için teşekkür istemiyorum senden.Ve kurtarıcın olarak artık uyumanı istiyorum.İyi geceler Destiny.

D:İyi geceler Louis...

Benden biraz uzun olmasının verdiği dezavantajla ona sarılmak için biraz ayaklarım üstünde yükseldim.Ve en sonunda ne yaptığımı umursamadan ayrılmadan önce yanağına bir öpücük kondurdum.O daha olayın şaşkınlığıyla beklerken el sallayıp odanın kapısını kapattım.Yatağa yattıktan bir süre sonra kalbimin atışı düzelince en sonunda uykuma yenik düştüm...

YENİ BÖLÜM:

Kesinlikle tuhaf bir gün olacaktı.Bunu aşağıdan gelen seslerden anlayabiliyordum. Kavga eden iki erkek sesi geliyordu.

-Niall!!!

-Banane git başka bir oda ver ona!! Liam'dan sonra ben kalacaktım orada!!

Bir anda kapının açılmasıyla -ya da neredeyse kırılmasıyla- yerimden sıçradım.Zaten seslerden kalkmıştım ama odaya hızlıca birinin girmesiyle gerçek anlamda uyandım. Sarışın ve suratı asık olan -bu haliyle bile çocuk gibi tatlı duruyordu- 17-18 yaşlarında bir oğlan kollarını göğsünde birleştirip bana baktı.Bense hala korkumu üzerimden atamamış ona bakıyordum.Hemen arkasından koşarak odaya giren Louis ise sinirle Niall'a bakıyordu.

Lo:Ah, Niall! Tamam.Sen kazandın.Ama şimdi lütfen aşağıya in.

Sinirle merdivenleri işaret ederken Niall denilen sarışın çocuk zafer kazanmış gibi sırıttı ve tekrar aşağıya indi.

Lo:Çok üzgünüm Destiny.

D:Az önce ne oldu?

Lo:Ah, boşver.Sadece odanı değiştirmemiz gerekecek.

Başımı tamam anlamında salladım ama aklıma birşey takıldı.'ODAM' başka bir 'ODAM' olacaktı.Bu evde ve Louis'in yanında.Louis beni arkadaşlarıyla kahvaltıya beklediklerini söyledikten sonra çıktı.Ben de yüzümü yıkadıktan sonra kimlerle tanışacağımı merak edip yavaşça aşağıya indim.Korkmuyor değildim.Yani sabah olanlardan sonra...

Kahvaltıya başlamadan önce herkesle tanıştım.Yani sadece dört kişilerdi.İyi kişilere benziyorlar ama sarışından hala korkuyorum.Çok ani hareket ediyor ve sürekli benimsediği şeyleri korumak için saldırıyordu.Ama gene de çok iyi biri gibiydi.

Kahvaltı yaptıktan sonra dün odasında kaldığım Liam sevgilisiyle buluşmaya gitti ve Niall'la Harry de bowlinge gittiler. Biz üç kişi otururken kapı çaldı. Burayı kaç kişi biliyordu böyle? -sende ev bulmuşun beğenmiyon ya-

Louis kapıya bakmaya gittikten 5 dakika sonra yanında kahverengi ve uzun saçlı bir kızla birlikte geldi.Kız resmen ona yapışmıştı. Zayn'in gerildiğini hissedebiliyordum. Louis de gülmüyordu.Ne olduğunu anlamamıştım ama bu kızdan ben de hiç hoşlanmadım...

Kız bana uzun süre baktıktan sonra Louis'e baktı.Louis farketmemiş gibi yapınca bana elini uzattı.Acaba Louis'in sevgilisi miydi?

-Selam, ben Eleanor.Sen kimsin tatlım?

Strong (Louis Tomlinson Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin