Killer Frost pov:
Acum ca am scapat de perechea enervantă, e timpul sa ne distrăm putin. Plec spre un bar de la capătul orasului. Imi formez rampa de gheata si pornesc spre acel bar. Ajung in cateva minute si intru. Sunt fluierata de toti masculii din incapere.
-Hei, păpușa, nu vrei sa mergem intr-un loc mai intim sa ne distram si noi putin? ma intreaba unul, ma uit la el cu o privire de gheață.
-Daca nu imi mai spui "păpușa" poate mergem,ii spun rece
-Ok, dulceata,sa mergem,spune si imi pune mana pe spate.
Mergem pana ajungem in spatele barului. Isi lipește brutal buzele de ale mele, iar eu ii fixez capul in asa fel incat sa nu poata scapa. Incep sa ii fur caldura si incepe sa înghețe, se zbate si pana la urma cade la pamant si se sparge in o mie de bucati de gheața.
-Tu esti cel care a vrut sa se distreze,spun si plec de acolo.
Austin Pov:
Dimineata...
Deschid ochii lenes si din reflex ma uit spre partea dreapta. Nu e acolo. Nu a fost nici un vis. Ma ridic din pat si merg la baie. Imi fac tabieturile si apoi iau pe mine o pereche de blugi negri, o bluza de aceeasi culoare, bocanci si o geaca.
Cobor in bucatarie, imi iau niste fursecuri facute de mama aseara si le mananc repede. Beau un pahar cu apa si plec inapoi in camera mea. Imi iau ghiozdanul si cheile de la masina. Pornesc spre scoala cu viteza mare. Ajung in zece minute si parchez masina pe locul meu obisnuit de parcare.
Plec spre ora doamnei directoare, stiu ca s-a sunat de cinci minute, dar nu imi pasa. Intru in clasa si ma asez in ultima banca fara a lua in considerare protestele profesoarei.
-Austin Moon! De ce ai intarziat? ma intreaba profesoara nervoasa.
-Pentru ca am oprit la spital sa donez sange, o mint in fata si ii multumesc mamei in minte pentru lectiile de actorie platite de ea in generala.
- Oh, atunci de ce nu ai anuntat ca sa nu iti pun absenta? continua cu intrebarile
-Prea multe intrebari cucoana, prea multe intrebari. spun uitandu-ma plictisit pe fereastra.
Profa se incrunta, dar se intoarce la predatul chimiei. Cat timp ma uit pe fereastra, vad un cap alb si privesc cu speranta la persoana care nu vrea sa se intoarca cu fața. Acesta se intoarce cu fața, dar degeaba. E doar un baiat vopsit.
Ora se termina, iar eu ies primul din clasa. Merg spre dulapul meu si cand ajung il deschid. Arunc ghiozdanul acolo si verific daca am banii si telefonul in buzunar. Ma indrept spre iesirea peincipala pentru a merge la o cursa. Ies din scoala si il anunt pe Kevin prin legatura mintala ca voi veni tarziu acasa, acesta intelegand.
Intru in masina si demarez in tromba. Gonesc pe sosea cu viteza spre periferie. Ajung la pregatire unde se tin cursele ilegale de masini si motoare. Cobor din masina si merg glont spre cel care organizeaza cursele, Ethan McLean.
-Ethan! strig in gura mare
-Mai, mai, mai... nu pot sa-mi cred ochilor, Demonul Soselelor s-a intors? intreaba Ethan
-Am nevoie de o eliberare si nu m-am intors, spun stiind la ce se refera.
-Ok, frate, fa-ti de cap, dar doar cu o conditie. spune Ethan
-Si aceea e?intreb exasperat
-Sa participi la o cursa de motoare in seara aceasta, am o prospatura frate, o puicuta rece ca gheata, zice entuziasmat.
-Bine, spun curios.
Ma urc in masina si incep sa parcurg traseul. Bag cheia in contact si apas acceleratia pana in podea. Strang de volan pana mi se albesc incheieturile. Merg din ce in ce mai repede si ajung la rampa pe care trebuie sa o sar. Apas acceleratia si ma urc pe rampa si sunt in aer. Aterizez pe pamant,iar masina incepe sa faca tumbe.
Si cand se opreste sunt cu capul in jos.
Ma uit in jurul meu si il vad pe Ethan alergand spre mine.-Austin! Austin! Austin Moon! striga cineva, Austin Moon, trezeste-te in momentul asta!
Ma trezesc in clasa de chimie, cu profesoara nervoasa in fata bancii mele.
-Hei, Austin, cine e rece ca gheata si mai important, tu de ce ai ochii rosi? intreaba un coleg.
-Ochi rosi? intreb confuz, ei dau doar aprobator din cap. La dracu! strig si ies val vartej din clasa. Merg in baia baietilor si ma privesc in oglinda.
Am ochii rosi, coltii incep sa imi iasa... nu e de bine... spune Dark
Vreau sa spun ceva , dar nu iese decat un urlet.
Gata! Sper ca va place si toate cele... acum blestem aplicatia caci mi-a sters tot ce scrisesem si a trebuit sa il refac. Sper sa va placa si da, stiu ca e scurt, dar nu am avut timp... saptamana asta am facut numai teme.
Peace!
CITEȘTI
Cold as ice... //IN PAUZA//
WerewolfEa:Fata ciudată din liceu datorita parului alb ca zăpada,pielea de porțelan,ochii caprui reci ca gheata, si singura din liceu care este un vârcolac,nimeni nu știe acest aspect.Nu are nici un prieten.De familie este tratata cu răceală si are puteri d...