Lütfen panomda paylaştığım son gönderiye bakmayı unutmayın.
Haftalar Sonra
Derin Aker
Son işlediğimiz konulara göz atıp test çözmüş ve kendimi az da olsa sınavlara hazırlamıştım. Şimdi ise genellikle yaptığım şeyi yapmaya karar vermiştim. Yaptığım şey oturup televizyon izlemeye çalışmaktı. Televizyonda genellikle ilgimi çeken şeyler bulunmuyordu. Bu yüzden bende diğer herkes gibi televizyon izlemek yerine televizyon izlemeye çalışıyordum.
Gelen bildirim sesi ile televizyonu kapattım ve telefonumu aldım.
Mesaj gelmişti.
Bilinmeyenkullanici; Dediğimi dikkate alıp etrafına ve arkadaşlarının çevresine dikkatli baksan iyi olur. O çok yakınınızda.
DerinAker; Ne demeye çalışıyorsun sen? Sevdiklerimden uzak dur.
Bilinmeyenkullanici; Sen beni çok yanlış anlamışsın Derin. Benim amacım sevdiklerine zarar vermek değil. Sadece yakınlarında olan bir mutluluğu bulmanı sağlamak.
Adımı biliyordu ve buna takılmayacaktım çünkü kullanıcı adımda adım yazıyordu.
DerinAker; Ne demek istiyorsun?
Bilinmeyenkullanici; Bunu kendin öğreneceksin. Tek söyleyeceğim şey eğer gerçekleri öğrenmek istiyorsan dikkatli olmalısın.
Birinin dalga geçmek amaçlı yaptığı bir şey olduğunu düşünerek fazla dikkate almamaya karar verdim.
Telefonumla ilgilenmeye devam ederken kapının çalması ile telefonumu koltuğa bıraktım ve kapıya yöneldim. Kapıyı açtığım da karşımda olan kişinin neden gelmiş olabileceğini düşündüm.
O da şaşkınlığımı farketmiş olacak ki konuşmaya başladı.
"Bu defter Buğlem'in. Lise eşyalarımı toparlarken buldum ve getirmek istedim, her ne kadar kullanamayacak olduğunu bilsem de."
Şaşkınlık ile Selin'e ve elindeki deftere bakmaya devam ettim. Bu arada evet gelen kişi Selin'di.
"Siz kavgalı gibiydiniz. Bu nasıl sende olabilir?"
"Evet öyleydik. Ama Buğlem'i bilirsin, düşünceli bir kızdır. Sınava çalışmak için eksik konularım vardı ve o yüzden istemiştim. Sonra da geri vermeyi unutmuşum."
"Anlıyorum." Dedim ve gülümseyerek devam ettim.
"Gelmek ister misin?"
"Senin ve evde kalan arkadaşların için sorun olmaz mı? Bildiğin gibi beni pek sevmezlerdi."
"Evet bir aralar öyleydi. Gerçi değişti mi bilemem ama. Ve istersen gelebilirsin sorun olmaz tabiki."
Dediğimde Selin beni onayladı ve içeri geldi. Koltuğa oturduğunda ona döndüm.
"Ben defteri yukarı bırakıp geliyorum. Sen rahatına bak."
Beni onayladığında Buğlem'in eski odası olan ve bir süre Ege'nin de kaldığı odaya girdim. Defteri masaya bırakarak odadan çıktım. Odada Ege'nin parfümüyle karışık olarak Buğlem'in parfümünün de kokusu vardı. Açıkcası garip gelmişti.
Aşağı indiğim de Selin'in telefonuyla ilgilendiğini gördüm. Yanına gitmeden mutfağa yöneldim ve abur cubur tarzın da yiyeceklerimizin olduğu dolaptan cips, jelibon ve çikolata çıkardım. Jelibonları bir tabağa döktükten sonra tablet çikolataları birer kare olarak parçalayara düz bir tabağa şekilli bir şekilde dizdim. Daha sonra cipsleri de ayrı ayrı kaselere boşalttıktan sonra dolaptan kola çıkardım ve bardaklara döküp diğer abur cubuların olduğu tepsiye koyarak tepsiyi aldım ve salona yöneldim. Ortadaki küçük masaya tabakları ve bardakları koyduktan sonra tepsiyi masanın altına koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ; Stalker |Texting|
Подростковая литератураAnonim;Stalker adlı ilk ve tek yarı texting kitaptır. Kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır! ------------------------------ Anonim;Selam güzellik. Nasılsın? Kim olabileceğini düşünürken aklıma Derin'in gelmesi ile sırıttım. O bu tarz şey...