•13• fan dig

66 1 0
                                    

Emmys pers

Efter gårdagen så här jag bara legat instängd på mitt rum och gråtit. Ibland så har dom andra knackat, men mest Mike. Den ända som har fått komma in är Amber. Vi har pratat, ja bara pratat. Amber säger att Sky är en dum idiot och att han tror han är såå snygg. Sån är inte Mike! Jag har aldrig gillat Sky, men Mike... vänta! Jag kan inte vara kär i den killen som kidnappade mig, killen som... som.. är helt fantastisk.

"Äntligen" säger Sky. Mike ger honom en mördarblick. Sky tar upp armarna över huvudet "jag ger mig. Säger han. Jag kollar på Mike och höjer på ögonbrynen. Han bara flinar.

"Kom Emmy" säger Mike och tar tag i min handled. Han går ner till källaren. Där finns det en säng, ett bord, rep och massor med sånt.
"Ta av dig! Ryter han. Jag blir så förvånad. Just när jag ska göra det så slits dörren upp. Amber! Och... Sky??
"Släpp henne Mike!" Säger Sky. Mike suckar, innan han släpper mig så viskar han "Jag är inte klar med dig babe. Jag spänner mina knytnävar och just när han släpper mig så slår jag honom. Och inte varsomhelst utan rakt i magen, sen sparkar jag honom i skrevet.
"Faaaann!!" Skriker Mike. Jag flinar och går till Amber. När jag och Amber gått upp på mitt rum så kommer tårarna, och jag låter dom rinna ner för kinderna.

------------------------------------------------------

Förlåt för jääätte dålig uppdatering och jätte kort kapitel, ska försöka bli bättre. Men plus att jag inte har några idéer. Så snälla kommentera /M
<3 <3 <3 <3 <3 <3

Kidnappad 《Pausad》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora