ГТ на Бел
"Бел хайде излизай! Вече съм те виждала гола!" Чух Джена да вика от другата страна на стените на съблекалнята.
"Но изглеждам грозно!" Извиках аз обратно.
Бяхме във Виктория Сикрет и Джена настоя да си взема ново бельо. Тя пазаруваше и за себе си, но основно за мен.
"Бел." тя каза строго.
Предадох се и излязох от съблекалнята. Очите на Джена светнаха като ме видя.
''Бел ако бях лесбийка или момче щях да те изчукам още сега.'' Очите ми се разшириха заради нейния коментар.
Знаех, че тя е безкомпромисна когато станеше на въпрос за тези предмети, но никога не съм си мислила, че би била същата на публични места.
''Спри да се комплексираш; гореща си.'' Тя ме увери.
Върнах се в съблекалнята, събувайки бельото и захвърляйки го на пода. Мятайки топа си на мен се набутах в дънките си, закопчавайки ги и вдигайки ципа. Знам, че може би трябва да послушам Джена, защото знам, че тя винаги е искрена с мен.
''Значи взимаш черното и розовото?'' Чух Джена да подвиква още веднъж.
''Да предполагам?''
След като си събрах нещата бързо се приближих към касиера и платих за нещата ни. Джена и аз излязохме от магазина и тръгнахме по късия път на мола.
''Хей виж. Той е сладък, Бел.''
Обърнах се накъдето очите и изглеждаха покорени. Група тийнеджъри събрани около няколко маси в отдела за храна. Едно момче явно ме сканираше отгоре до долу. Завъртях очите си от възмущение.
''Джена знаеш че не си падам по незрели задници.'' Тя се засмя на избора ми на думи.
''Тогава какъв е твоят тип? Прекалено защитнически, лоши момчета?'' Тя се закачи.
''Да, Джен. Точно по такива си падам.'' Казах на шега аз.
ГТ на Хари
Седях в кабина в края на клуба. Барманите сервираха на мен и Луи. Поглеждайки го, забелязах, че e малко разсеян.
''Питието ви, господин Стайлс.''
Погледнах нагоре да видя сладка блондинка. Очите ми я попиха: тежък грим и рокля малко по-къса за моето харесване. Тя би била красива ако не беше целият грим плътно покриващ лицето и. Намръщих се тъй като тя закачливо постави ръката си на гръдния ми кош, подтиквайки гърдите и навън.
''Благодаря ти, Кат!'' Казах и размахах ръката си, отпращайки я.
Раздразнение се изписа по чертите и, ядосана, че бях игнорирал нейните очевидни сексуални намеквания. Тя извъртя очите си, връщайки се обратно на бара. Хвърлих бегъл поглед на дансинга, забелязвайки много жени да ме оглеждат в далечината. Никоя от тях не хвана окото ми.
В следващият момент вече напусках това място, бутайки се през тълпата, като си проправях път към определената тъмнокоса жена на дансинга. Когато я достигнах забелязах, че лицето и все още беше скрито от косата, която падаше около него. Многобройни тела се движеха и търкаха на силната музика около нас. Ръката ми се уви около кръста и, дясната ми длан за кратко се спусна по страната и преди да спре на ханша и, устните ми притиснати към врата и. Тя ахна като я издърпах назада - дупето и здраво притиснато към моя чатал.
''Как се казваш?'' Попитах аз.
''Бел."
YOU ARE READING
I don't share
FanfictionИма едно нещо, което не харесвам и това е споделянето. Някога да сте чували за Хари Стайлс? Е, една нощ в клуб се превръща в една нощ с господин Стайлс. Само да знаех колко по-различен е живота му зад затворени врати... Това е нашата история как ние...