A „Hetalia" című anime/manga/webcomic Himaruya Hidekaz szellemi terméke és tulajdona.
A borítóképet nem tudom, ki csinálta, Pinteresten találtam. Ha valaki megtalálja a nevét, szóljon, feltüntetem őt is.
Én, Tonhalszendvics, nyilatkozom, hogy a történetből anyagi hasznom nem származik. Maga a mű viszont továbbra is az én szellemi termékem, ezért kérlek, ne terjeszd a saját neved alatt. Az enyémmel lehet. Hajrá, nem állok az utatokba.
Egyéb történeteim megtekinthetők, illetve kapcsolatba léphettek velem a tonhalszendvics.blogspot.hu címen.
Ez úton is köszönöm mindenkinek, aki a történet megírása során támogatott. Nélkületek nem sikerült volna. ^^
Neked pedig, kedves Olvasó, jó szórakozást kívánok!
A környéken mindenki tudta, hogy Arthur Kirkland nem teljesen százas. Nem arról van szó, hogy rossz pofa, csak nincs minden rendben. Mármint a fejében. Na. Szóval megesik, hogy Arthur... lát dolgokat. Leginkább olyanokat, amik nincsenek ott.
Éppen Matthew volt a soros bolond fivére meglátogatásában. Most a helyi lovász, Feliks szólt, hogy megint rosszabbul van: Arthur felhívta és megérdeklődte tőle, hogy milyen takarmányt kell adni vemhes unikornisnak.
Biciklivel ment. Nem lakott messze a bátyjától, három sarok volt az egész, de keményen taposta a pedálokat, a zsebében összekoccantak a nyugtatóampullák és kényelmetlenül nyomták a combját, de nem törődött vele. Ilyenkor jobb sietni, még mielőtt Arthur tényleg valami hülyeséget csinál. Egy alkalommal leesett a fáról, eltörte a lábát és keményen bizonygatta a mentősöknek, hogy ne vele foglalkozzanak, inkább hívják ki a tűzoltókat, mert Grethen fennragadt a fán, és a végén ő is leesik. Mi az, hogy nincs ott senki? Ott van, a negyedik faágon. Most integet. Jól vagy, Grethen? Amúgy ha leszedik onnan, akkor jutalmat fog adni, de ne higgyék el, hogy igazi arany. Persze, hogy hamis aranyat osztogat, elvégre leprikón.
Matthew szíve kihagyott egy ütemet, mikor meglátta a ház egyik ablakán kiömlő füstöt. Eldobta a biciklijét az előkert pázsitján és rohant be.
Arthur mellett a sütőből dőlt a füst, de a férfi teljes lelki nyugalomban üldögélt a konyhaasztalnál és leginkább aktívszén-korongokra hasonlító valamiket rágcsált. Ajtóstul a házba rontó öccsét észrevéve vidám mosoly terült szét az arcán. A fogai egészen feketék voltak.
– Matthew! Kérsz pogácsát? Most sütöttem!
– Öhh... ja, hogy sütöttél... uhh, ha tudtam volna, akkor nem ebédelek annyit. Ne haragudj, de teljesen tele vagyok.
– Hát akkor majd később. – És vigyorgott.
– Arthur, ne haragudj, tudsz róla, hogy ég a sütőd?
ČTEŠ
Fogd a kezem!
Fanfikce"A környéken mindenki tudta, hogy Arthur Kirkland nem teljesen százas. Nem arról van szó, hogy rossz pofa, csak nincs minden rendben. Mármint a fejében. Na. Szóval megesik, hogy Arthur... lát dolgokat. Leginkább olyanokat, amik nincsenek ott." Avagy...