PİS HIRSIZLAR

34 10 2
                                    

Beni kolumdan tuttuğu gibi ayağa kaldırdı.

"Seni böyle savunmasız nasıl bıraktılar anlamiyorum. Başında bu kadar bela varken."

ona baktım, kolumu çekmeye çalıştım.

" Ben hiçbir yere gitmiyorum kolumu bırak. Canım acıyor."

umursamadı ve beni sürükleyerek evden çıkardı ve koca minibüsün içine fırlattı.

" biraz kibar olmaz mısın? "

bana bakmadan kapıyı kapattı. Benim gözlerimden yaşlar akmaya devam ediyordu.

"Başımda bela olduğunu söyledin. Ne belası?"

dikkatli bir şekilde yola bakmaya devam etti.

"Tek senin değil senin ve senin ırkından olanlar yani bizimde başımızda bela var. Bak, biz ırk olarak sevilmeyiz. O yüzden birlikte yaşarız, eğer biri ayrılırsa ölür."

ona baktım peri ırkı en masum ırk nasıl sevilmezki

" periler neden sevilmesine ki anlamıyorum onlar çok masumdur."

kocaman bir kahkaha attı.

"Kendinin peri olduğunu mu sanıyorsun. Seni böyle mi kandırdılar."

ona kocaman gözlerle baktım.

"Peri değilsem neyim ben o zaman."

kafamı iyice öne uzatım ve ona baya yaklaştım elini kaldırdı ve kafamı okşadı

"sen ve ben çok nadir bir ırk olan yansımayız yani böyle ad verdik kendimize. Bize adi hırsızlar diyor diğer ırklar."

arkama yaslandım ve

"ismimiz baya havalı. Duydum yansımayı. Babam bu ırktan uzak durmamı istemişti şimdi daha iyi anlıyorum niye istediğini. Eğer bizden bu kadar nefret ediyorlarsa neden beni oraya götürüyorsun burada daha güvenli değil miyim."

kafasını salladı ve

" seni öğrendiler bizim prensesimiz olduğunu öğrendiler ve peşine düştüler. Ben seni almaya çalıştım ama ailem dediğin kişiler izin vermedi. Seni öldürmeye çalışanlardan koruya bildiklerini söylediler. Ama gördük ki kendilerini bile koruyamadılar bana karşı. "

başımı kolumun üzerine koyaraktan uzadım.

" daha çok yolumuz var mı? "

kafasını salladı, bende gözlerimi yumdum.
                          ********
Arabanın fren yapmasıyla hafif olan uykumdan uyandım. Kapının açılmasıyla dışarıya çıktım ve gözleri mavi olası gereken oğlanın gözleri şuan koyu kahverengiydi

" İsmin ne? Ve şuan gözün kahverengi neden?"

bana baktı ve gülümsedi ve

"İsmim Namjoon ve güçlerimi kullandığım zaman gözlerim mavi olur."

kafamı kocaman olan şatoya çevirdim ve
"bu çok havalı bende de olacak mı?"

kocaman gamzeleri hala belli oluyordu.
"Belki senin gözlerin daha güzeli olur."
utandım ve önüme döndüm.

Kısa oluyor gibi bölümler ama kusura bakmayın beğeni olursa daha hızlı gelir bölümler.

GERİ DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin