25 0 0
                                    

Totul incepe asa ,nu ca alte povesti cu" a fost o data" ,povestea asta incepe cu "fuck you bitch",intr-o zi de scoala cand am inceput sa ma cert grav cu cea mai buna prietena care OMG ,tocmai se daduse la baiatul de care imi placea...
     Am inceput sa plang si sa fug in locul meu preferat de plans, toaleta scolii ,de la parter ,am incuiat usa si am inceput sa plang in voie ,gandindu-ma de ce ar face asa ceva ticaloasa asta...Ticaloasa sau nu ,era sau cea mai buna prietena a mea. Eram mereu amandoua ,eu eram blonda cu ochii verzi ,iar ea era bruneta cu ochii negri,eram cele mai populare fete ale scolii ,datorita felului in care aratam si felul in care toti baietii umblau dupa noi. Ei bine,aceasta "popularitate" a ei ,a facut-o sa devina un MONSTRU ,care se dadea la baiatul de care imi placea. Mi-am inchis toate gandurile si m-am ridicat de pe podeaua rece a baii,am deschis usor usa si fara sa ma mai gandesc o clipa am inceput sa tip "Nenorocita" si fara sa imi dau seama am inceput sa fug nebuneste pe coridorul scolii ,pentru a o cauta. Inima imi batea nebuneste ,iara in minte imi faceam multe scene si imi rascoleam amintiri ,care ma dureau. Imi amintesc si acum de cum venise la mine de Anul Nou si inainte de miezul noptii mi-a zis incet "Natali ,hai dupa mine" ,am iesit amandoua afara pe frigul care aproape imi ingheta pana si sufletul si ne-am aseazat pe o banca ,ea a scos o buca de hartie ,a rupt-o in doua si a mi-a dat jumatate mie ,iar jumatate a paststrat-o ,apoi mi-a zis "Scrie pe ea ce iti doresti sa iti aduca nou an!",privindu-ma cu ochii ei negrii. Dupa ce am scris fiecare ,ea a scos o bricheta din buzunar si le-am dat foc impreuna la biletele ,ne-am ridicat zambind si am intrebat-o foarte curioasa "Ce ai scris pe biletelul tau?"..S-a intors spre mine si a m-a luat de mana si mi-a zis "Sa ramanem pentru totdeauna prietene" ,pe obraz mi-a curs o mica o mica lacrima ,dupa care am luat-o strans in brate. Inca fugeam ,plangeam si imi uram starea de nervi pe care o aveam. Ea era pe coridor ,vorbea cu Andrei. Nu imi venea sa cred ochilor ,m-am apropiat de ea ,dar aceasta s-a uitat la mine antipatic dupa care a zis "Sictir!" ,Andrei a lasat capul in pamant ,de parca s-ar fi desprins de lumea noastra ,inrcand ss imi evite ochii. Am intrebat-o in nenumarate randuri de ce mi-a facut una ca asta dar ea mi-a raspuns "Pentru ca e al meu!".Vedeam negru in fata ochilor si nu mai puteam sa ma abtin asa ca am impins-o ,aceasta dezechilibrandu-se si cazuse.Am fugi 'nu credeam ca fug de mine,fugeam de realitate si de fața egoista a prieteni mele ,fugeam de tot ce insemna TRECUT si asa ca m-am oprit pe marginea unei scari si am inceput sa plang haotic. De dupa usa clasei a aparut David ,era un baiat destul de frumos din clasa a 9-a ,eu si David nu eram apropiati ,dar in acel moment m-am gandit ca doar i se facu-se mila. Mi-a intins un servetel si s-a aseazat langa mine.
          -Hei ,oricum nu te merita.
           -Tu de unde sti cine ma merita si cine nu?
      Acesta s-a rdicat brusc ,vazandu-si de drum. Imi dadusem seama ca am fost nepoliticoasa asa ca in urmatoarea pauza m-am dus sa imi cer scuze.
         -Uite imi pare rau.
         -Stiu ca esti fata populara ,dar ma rog ,lasa asa...
         -Nu ,pe bune. Eram nervoasa!!
          -   E Ok. Lasa asa
         -Uite ,ce zici ma revansez azi la un suc ,dupa scoala?
          - Mmh ,sa ma gandesc dupa ce o sa iti reamintesti gradele:))
        - Hai ,hai nu sunt chiar asa rea si egoista.
           - Dacaaa  zici tu.:))
            - Of ,bine ,lasa-ma sa iti demonstrez.
            O sa fac continuarea ,doar daca vreti ❤❤❤

MA AI ,NU MA VREI ,TE VREAU ,NU TE AMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum