Birbiriyle asla bir bütün olmayacak iki ikizim geçmişteki karanlığı 🔗Bahar ve Nilay ,belki de birbirlerini ilk göz görüyorlar , yada gördüler de hatırlamıyorlar .
Marmaris'teki Merkez Lisesi'ne birbirlerinden habersiz başlayıp hayata bir sıfır yenilen ikizlerin ,Oğuz'un da hayatların girmesi ile işler iyice karışır .
Aslında lise hayatlarından az bahsedeceğimiz ikizlerin kuzeni , daha doğrusu Nilay 'ın değil Bahar'ın kuzeni Alara .
Ve başımıza fazlasıyla bela açıcak ama her şeyin intikamını bir bir alıcak Sultan , HeatBeat BaharTunç Hospital'de Bahar 'ın bütün sevdiklerini tek tek elinden alıcak olan Sultan .
Hastanede şok etkisi yaratacak genel cerrah .
Lise yıllarında ikizlerle hiç anlaşamayan Eylül , yıllardır onunla olan Selin .
Nilay 'ın kararı üzerine ,onunla tanışan ,olacaklardan habersiz olan Selin .
Hastanede acil bölümünde görev yapan Ali , görevi yüzünden ölüme sürmesi gereken bunca kişi .
"SERSERİ " size aslında bir dersi anlatacak , gizemle dolu bir hikayenin içinde geçmişi asla onu bırakmayan güzel kızımız , kızımızın ona verdiği zarlardan şu kadar haberi olmayan aşık Oğuz .
Selin 'le asla bir yoka giremeyen Ali'nin asıl amacı .
Ve sezon sonunda itiraf edilecek onlarca cevapsız soru .
••••••••••••••••••••••••
Tanıtım yazmakta gerçekten başarısızım ,ama aklımdaki kurgu bence çok güzel bir hikayeyi yaratıcak .
Şimdiden destekleyen ,yorum yapan herkese çok teşekkür ederim .