Urmatoarea zi:
Hailey P.O.V:Ora 8:06, si cineva ma suna. Cine indrazneste sa imi strice somnul? Ma uit la numarul de telefon. Necunoscut. Raspund la apel:
-Hailey Rose la telefon.
-Buna ziua Hailey Rose, numele meu este Paul Wills. Am o misiune pentru dumneavoastra.
-Ascult.
-As vrea sa omorati un criminal care a pus foarte multi bani pe capul meu. O sa va dau de doua ori mai multi bani decat el.
-Cat de mult mai exact?
-Sase milioane de dolari.
-Suna bine Paul. Cand si la ce ora?
-Astazi la 20:30 sa te afli la aceasta adresa.spune trimitand un mesaj cu adresa.
-Ok, ne intalnim atunci. Imi iau armele mele.
-Puteti sa va luati ce doriti. O zi frumoasa.
-La fel.spun si inchid.Ma duc spre laptop si caut numele Paul Wills. Era adevarat, trei milioane de dolari pe capul sau. Un om de afaceri foarte bogat. Ar fi bine sa fie bogat, imi datoreaza ceva bani. Cobor pe scari spre bucatarie. James era la masa impreuna cu Violet, mancand omleta.
-Neata' Hailey!spune Violet.
-Neata'.spune James.Le-am facut cu mana cu un zambet pe fata, luand doua iaurturi cu fructe, mergand in sufragerie la televizor. Din bucatarie iese James, asezandu-se pe canapea in celalalt colt. Mi-am pus picioarele peste el, cu un zambet siret. A rosit.
James P.O.V:
Hailey si-a pus picioarele peste ale mele. Simt ca explodez. Acum vreau doar sa ma intind spre ea si sa ii gust acele buze. Ma uit malefic la ea. O iau de un picior si incep sa o gadil. Rasetul ei melodios umple camera cu fericire.
-Nu, nu, James! Opreste-te!spune razand.Cand m-am oprit, a vrut sa imi traga o palma, dar a alunecat si a cazut pe mine.
Hailey P.O.V:
Am inghetat. Nu puteam sa ma ridic. James se tot uita la buzele mele, si eu la fel. Nu, nu pot. Dar vreau.
-La naiba.spune si ma ia de solduri, buzele noastre formand un sarut.
Nu era bine ce faceam. Nu voiam sa il ranesc. Dar, ma simteam asa de bine. Nu voiam sa se termine.James P.O.V:
Nu mai pot rezista. Am nevoie de ea. Este a mea. Are buzele asa de moi si de dulci. Mi-am pus mainile pe talia ei, iar ea la gatul meu. Se vedea ca ii place, voia sa nu ii placa. Nici eu nu vreau sa se opreasca. Aud usa deschizandu-se, si Hailey se ridica rapid de pe mine. Pe bune Violet?
-Um, am o misiune la 8 jumate, ar trebui sa ma schimb.spune.
-Mai ai foarte mult ti...spun dar Hailey deja alearga pe scari spre camera ei.Hailey P.O.V:
Alerg rapid sus, intrand in camera. M-am sarutat cu multi baieti, dar nu stiu ce imi face James. Nu mai pot sa gandesc. Ma duc spre balcon. Era o zi asa de frumoasa, asa de calduroasa. Deodata, simt doua maini pe talia mea.
-Ce cauti in camera mea?intreb, uitandu-ma in ochii sai.
-Pe tine.Ma uit la priveliste.
-Nu trebuia sa fac asta.
-De ce?
-O sa te ranesc, sunt nebuna, sunt praf. Nimeni nu ar vrea sa fie cu o distrusa ca mine.
-Pentru mine-spune si ma intoarce-esti perfecta.Ma uit in ochii sai."De ce nu?"ma intreb. Daca accepta riscurile cu care vin. Rade incet, si se apropie mai mult de mine. Inima imi batea asa de tare, fata imi este rosie ca dracu. Dar doar un lucru il vreau, pe el. Ma apropii mai mult pana buzele noastra se ating. Nu o sa las pe nimeni sa il ia. El este al meu.
CITEȘTI
Insane
ActionCopilaria lui Hailey a fost distrusa. Ea este distrusa. Nebuna. Pana il intalneste pe James. Oare o poate readuce la normal? "Cele mai tari persoane sunt nebune."