12.part

994 69 3
                                    

*Lupus*(dan Emine smrti )
Svi su otisli. Za sad se plan odvija kako treba.
Gabrijela:,,Lupuse pobrini se za njeno telo. Imas dozvolu za izlazak van demonskog sveta ali se moras vartiti brzo!"

Klimuo sam glavom dok sam je gledao ravnodusno. Nabacio sam Emu na sebe i potrcao nejbrze sto mogu. Nemam puno vremena.  Zivot joj visi o koncu.

Kad sam izasao iz dveta demona nasao sam se tamo gde sam i zeleo. Kilimandzaro.

Trcecim korakom sam se popeo na vulkan pa skocio dole. Uspeo sam da se prizemljim sa Emom na sebi. Ostavio sam je kod jednog zida i krenou da vicem.

Ja:,,Dominuse!Dominuse!"
Culi su se neciji koraci. Okrenuo sam se i ugledao Daniela.

Daniel:,,Lupuse?! Sta radis ovde?! Ako Dominus sazna da si ovde..."
Dominus:,,Vec sam saznao! Lupuse! Ako ne zelis da te ubijem bolje ti je idi odavde!"

Lupus:,,Dominuse treba mi tvoja pomoc! "
Dominus:,,A zasto bih pomogao izdajici?! Ubio si Emu!"

Danile:,,Dominuse!"

Pokazao je u pravcu Eme.
Lupuse:,,Pomozi joj. Onda cu ti sve objasniti. Ali ne smes nikome reci za ovo."
Zbunjeno me gledao i prebacivao pogled sa mene na Emu. A onda kao iz nekog transa da se probudio,protresao je glavom i brzo prisao Emi.
Dominus:,,Pa ona nije mrtva!"
Lupus:,,Iako sam trebao stvarno a je ubijem nisam mogao. Ali ce stvarno umreti ako joj ne pomognes!"
Klimnuo je glavom i okrenuo se prema njoj.

Dominus:,,Etiam ornare igne Dominus primus viribus ignis sanat, Emu, tenentem Imperii monstrum!" 
Pocela je da se budi.

*Ema p.o.v.*

Polako otvaram oci. Glava me uyasno boli. Pogledala sam oko sebe i videla poznatu okolinu i poznate ljude i zmaja.

Lupus:,,Ema!"
Prisao je i poceo me lizati po obrazu.
Ja:,,Hej Lupus."
Dominus:,,Ema ocekujem odgovore!"

Klimnula sam glavom.
Ja:,,Lupuse? Da li smo usepli?"
Lupus:,,Uspeli smo Ema. Misle da si mrtva."
Trebalo bi da budem srecna ali nisam.  Plan jeste uspeo ali ja njih lazem.
Dominus:,,Ema?"
Stvarno je uporan.  Uzdahnula sam i krenula da pricam.
Ja:,,Kad je Gabrijela otela Lupusa iskoristila sam  svetlosnu ogrlicu da ga pronadjem. Kad sam ga pronasla dogovorili smo plan...

Flashback

Ja:,,... A sad  slusaj plan. Da bismo pobedili Gabrijelu ona mora da se opusti. Da misli da je vec pobedila."
Lupus:,,Ne razumem na sta ciljas."

Ja:,,Ciljam na to da je plan da me ubijes."
Lupus:,,STA?! Ti se salis! Ako te ubijem nece nam biti spasa!"
Ja:,,Saslusaj me. Mi cemo uskro doci ovde. Taj dan cu ti se javiti kad budemo dolazili. Ti ces otici i reci za to Gabrijeli. Reces joj da nas pusti da oslobodimo Emili i Filipa. Onda cete nas napasti kad izadjemo iz dvorca. Posle nekog vremena naredicu im da beze a onda ces ti da skocis na mene i ubijes me..."
Lupus:,,Ali kako ne shvatas da ako te ubijem da nam nema spasa?!"

Ja:,,Pusti me da zavrsim! Kad  budes uveren da su svi otisli odneces me u Kilimandzaro. Tamo potrazi Dominusa. On ce mi pomoci. Ali ne smes nikome reci! Znaci sve smo se dogovorili? Super!,Ugh izvini ali isteklo mi vreme. Vidimo se i zao mi je!"

End of flashback

Sve sam im ispricala.

Dominus:,,Valjda shvatam. "
Pricali smo jos neko vreme ali je onda pao mrak. Lupus i ja smo odlucili ostati ovde neko vreme.

*Ema p.o.v.*(sadasnjost)

Daniel dotrcava kod mene brzinom svetlosti.
Ja:,,Daniel?"
Zadihano je stao ispred mene.
Daniel:,,Gabrijela..."
Ja:,,Sta sa njom?"
Daniel:,,Objavila je rat. Poslala je pismo svima. Svi znaju za tvoju smrt. Svi su preplaseni. Boje se. Ali tvoji ih prijatelji treniraju. Sve ih spremaju za rat."
Ja:,,Sta da radimo? Ne mogu sami protiv nje. A cak i ja da im se pridruzim bice tesko."
Dominus:,,Imam ideju."

Dosetao je do  nas.
Ja:,,Sta?"
Dominus:,,Odrzimo sastanak. Pozvacemo sve vladare. Sve vrhovne zmajeve, elementske vukove,kralja vampira i kralja vukodlaka."
Primetia sam kako se Lupus ukocio na pomen kralja vukodlaka.
Moracu da pricm sa njim.
Ja:,,U redu. Gde i kad ce se odrzati sastanak?"
Dominus:,,Potrudicu se sto ranije."
Okrenuo se i otisao a za njim i Daniel.

Okrenula sam se prema Lupusu koji je imao pogntu glavu i tuzno lice.
Ja:,,Lupuse? Sta nije u redu?"
Lupus:,,Pa necu moci zauvek cuvati svoju tajnu."
Ja:,,Ako ne zelis ne moras."
Lupus:,,Zelim."

Odlucno me pogledao.

Lupus:,,Vidis moj otac...am...on je...kralj vukodlaka."

Nisam bila preterano iznenadjena. Sumnjala sam da je on vukodlak vec neko vreme. Klimnula sam glavom da zna da ga slusam.
Lupus:,,Kad je saznao za moje moci zeleo je da me iskoristi. U stvari ne on vec moj deda. On je na neki nacin kontrolisao mog oca. Tad sam pobegao. Proglasili su me izdajicom. Posle nekog vremena sam pronasao Natali. Ona je vec bila ostarila kad sam ju sreo. Ostao sam sa njom do njene smrti. Kako smo bili povezani posle njene smrti tesko sam se razboleo. Tad su me pronasli Nyx i ostali. Nyx je vatreni vuk kojeg si srela u sumi. Ostalo znas. Dok sam bio sa tobom saznao sam da je moj deda umro. Zeleo sam da odem i vidim njega,majku i sestru ali nisam stigao."

Ja:,,Pa sad ces moci da vidis oca. Kad se sve ovo zavrsi otices nazad u svoje kraljevstvo makar te ja oterala i odvukla sama!"

Primetila sam da se nasmejao mojim recima.
Lupus:,,U redu."
Ja:,,Mogu li da te vidim u ljudskom obliku?"
Lupus:,,Naravno. Ugh nisam dugo."
Krenuo je da se preobrazuje. Culo se pucanje kostiju od koji sam se najezila. Sklopila sam oci jer vise nisam mogla da gledam.

Lupus:,,Mozes da otvoris oci."
Njegov glas je nekako drugaciji. Otvorila sam oci i ugledala prelepog momka ispred sebe. Crna kosa sa pokojim plavim pramenom i plave oci. Dodjavola zgodan je! Na sebi nosi crne uske farmerke i belu majicu kratkih rukava sa V izrezom koja mu savrseno ocrtava misice. 

Lupus:,,Da li ti se svidja ono sto vidis?"
Primetila sam da ima zabavljen osmeh na licu.
Ja:,,Onako. Leo je mnogo lepsi."

Stavila sam ruku na usta kad sam shvatila sta sam rekla.
Lupus se odvalio smejati a ja sam se sve vise crvenela. N znam zasto. Nije da sam to rekla ispred Lea. Ali jedno znam a to je da me Lupus nece ostaviti na miru.

Ja:,,Da li si zavrsio?"
Pogledao me i kad me video koliko sam crvena ponovo se poceo smejati.

Posto me je poceo nervirati polila sam ga vodom pa se odmah prestao smejati.
Lupus:,,Ovo nije posteno!Ja svoje moci mogu samo koristiti u vucijem obliku!"
Ja:,,Velika steta!"
Rekla sam sarkasticno.
Lupus:,,Znas ja sam i dalje jaci o tebe."

Videla sam mu izraz na licu i znala sam sta smera. Okrenula sam se i potrcala dalje od njega. 
Ubrzo sam cula teske korake iza mene i potrcala brze. Ubrzo me uhvatio tako sto je skocio na mene i oborio me. Legli smo jedno pored drugog i poceli se smejati.
Daniel:,,Koja ste vi deca."
Promrmljao je dok nam je prilazio. Ustali smo sa poda i ocistili se.
Ja:,,Aha. Jel ima nekih vesti?"
Daniel:,,Da. Sastanak ce se odrzati sutra u podne u Kristalnoj pecini."
Zaledila sam se. Mogu da me otkriju.
Ja:,,Bas mora tamo?"
Daniel:,,Da."
Frknula sam i okrenula se.
Ja:,,Laku noc momci."

Otisla sam od njih. Sutra ce biti dug dan.

Izabrana: Sećanja i nove nevoljeWhere stories live. Discover now