Budi me lizanje po obrazu. Otvaram oci i vidim Lupusa u vucijem obliku kako me lize.
Ja:,,Sta to radis?"
Lupus:,,Moras da pozuris. Sastanak pocinje za pola sata. Moramo da idemo."
Ja:,,U redu. Hajde da zavrsimo sa ovim."
Izasli smo iz pecine u kojoj smo do sad bili. Brzo sam otvorila portal pa smo prosli kroz njega.
Nasli smo se na ulazu pecine. Primetila sam nekoliko ljudi unutra pa sam pretpostavila da su to vampiri i vukodlaci. Stavila sam kapuljacu na glavu da me vukovi i zmajevi ne prepoznaju. Lupus je isao odmah do mene. Svi su ga neprijateljski gledali,samo ga je Nyx cudno gledao. Kao da zna istinu. Usla sam u centar pecine. Tu je bilo mnogo vise naroda. Usla sam u Dominusovu pecinu.Dominu:,,Dobro je,stigla si. Sastanak je poceo idemo."
Klimnula sam glavom pa smo zajedno krenuli. Lupus nas je cekao na ulazu. Vidi se strah u njegovim ocima.
Usli smo u centar pecine. Svi su nas gledali. Svi zmajevi su bili tu cak i Atropos,svi elementarni vukovi,kralj vampira koji je neprijateljski gledao u kralja vukodlaka koji nije obracao paznju. Lupus lici na svoga oca dosta.K.V.:,,Dominuse zasto si nas zvao?"
Dominus:,,Svi znate za Gabrijelu i sta je uradila."
Klimnuli su glavom. Prije nego sto je Dominus jos nesto rekao prekinuli su ga.
Tenebris(vrhovni zmaj tame):,,Dominuse ko je to?"
Pokazao je na mene. Ja sam i dalje nosila kapuljacu pa mi se nije videlo lice. Sklonila sam kapuljacu i culo se par uzdisaja od onih koji se me poznavali dok su ostali gledali upitno.
K.Vampira:,,Ko si ti?!"
Ja:,,Ja sam ta koja je trazila ovaj sastanak."
Primetila sam kako su mi se vukovi i zmajevi naklonili i gledali u cudu. Atropos mi je prisao.Atropos:,,Mislio sam da si mrtva!"
Ja:,,Nije se mene tako lako resiti Atropose!"
K.Vukodlaka:,,Ti si Heredis Flammae!"Svi su me pogledali u soku.
Ja:,,Da. Vase velicanstvo vas me sin nije ubio. Na prvu on ovo nije ni htio da uradi. Ja sam ga naterala na ovo. Ovo je bio plan sve vreme. Da bi Gabrijela bila porazena treba prvo da misli da sam mrtva."
Ozbiljno sam rekla i gledala ga ravno u oci.
K.Vukodlaka:,,Ti znas?!
Klimnula sam glavom i nastavila pricati.
Ja:,,Imam prilicno dobru ideju kad bi Gabrijela trebala napasti. Festival vetra. To je nesto obavezno sto se treba uraditi plus ona ce taj dan biti najjaca. Prilicno sam sigurna da ce tad napasti."
Slozili su se sa mnom.
Nyx:,,Festival vetra je za pet dana. Imamo dovoljno vremena da se spremimo."
Ja:,,Pre nego sto odete...nikome ali nikome ne smete reci da sam ja ziva! Ako se to sazna plan ce pasti u vodu."
Svi su klimnuli glavom. Cak se i kralj vampira slozio sa mnom. Svi su izasli iz pecine i otisli.Ostala sam sa Atroposom sama.Atropos:,,Znam da je sve ovo deo plana ali...na akademiji su svi slomljeni Ema. Tvoji roditelji,braca,prijatelji,Leo,..."
Ja:,,Znam Atropose. Cim se ovo zavrsi sve cu im objasniti. Iskupicu im se za sve. Ako bi Gabrijela saznala da sam ziva postarala bi se da niko ne doceka svetlost sledeceg dana. Znas da ona nije normalna."
Atropos:,,Podrzavam te u ovom samo ako prezivis ovo."
Nasmesila sam se i klimnula glavom.
Ja:,,Pa šta ima na akademiji? Sem spemanja za rat i svega toga."
Atropos:,,Pa nema ništa posebno. Svi se trude nastaviti život ali ne ide im baš dobro. Kad dodjem u posetu često ih vidim neraspolozene."
Duboko sam uzdahnula.
Ja:,,Samo da se ovo završi. Samo želim da se rešim Gabrijele jednom za svagda."
Atropos:,,Znam. Nisi jedina. Da li znaš da su joj se pridružili svi otpadnici. Vampira,vukodlaka,a da ne spominjem koliku vojsku ima!"
Ja:,,Samo je moramo iznenaditi. "
Atropos:,,U pravu si. Ema želim da te upozorim. Tvoji prijatelji i ostali članovi akademije patroliraju granicama. Pazi se. Znaš da je granica odmah iza planine."
Ja:,,Ne brini se i hvala Atropose."
Izašli smo iz pećine.*Leo*
Prošla su tri dana od njene smrti. Imamo maksimalno obezbeđenje i učenike koji patroliraju granicama. Direktorka sumnja da će nas napasti na dan festivala vetra. Svi smo se složili sa njom. Treninge idalje održavamo ali je svaki sve jači i jači. Svi učenici su veoma osnazili.
Veoma mi je drago što imamo dosta korisnika vetra. Moći ćemo se bar malo izboriti sa Gabrijelom kao ništa.
Filip i Emili su srećni zajedno. Često provode vreme zajedno. Imaju ogromne osmehe na licima. Gledaju se zaljubljeno u oči svaki put.
Ah,...nedostaju me njene oči...njen savršeni osmeh...
Filip:,,Leo šta si se zamislio? Trening je!"
Kao da sam se pivratio iz nekog transa, odmahnuo sam glavom i pogledao ga.
Ja,,Izvini. Vratimo se na trening."
Klimnuo je glavom pa smo nastavili trenirati sve učenike.
ESTÁS LEYENDO
Izabrana: Sećanja i nove nevolje
Fantasía《ZAVRSENA》 Prošla je godina dana od Leonove smrti. Sve je bilo u redu do dana kad je Ema dobila preteće pismo. Ko je to bio? Ćete saznati kao pročitate knjigu. Biće novih ljubavi i tajni. Da li će opstati sve što su do sad izgradili?