Chapter 11

441 15 0
                                    


POV Luciano

Wat vooraf ging
Ik trok de huilende Lara op mijn schoot. Ze keek me aan diep in. In mijn ogen. We kwamen steeds dichterbij . Ik zag haar ogen twinkelen. En ze zoende me. Damn zo lekker. Ik hoefde er niet over na te denken en zoende terug. Ik ging met mijn tong langs haar onderlip . Haar zacht roze volle lippen gaven mij toestemming en ik gleed naar binnen met mijn tong. Onze Tongers speelden een vurig spelletje met elkaar. En toen opeens liet ze los en sprong van mijn schoot af. Ik ik sorry dit i is, niet jou schuld. Ik ging er in mee zij ik. En ze glimlachte.
End
Ik was met Lara een potje call of DUTY aan het spelen. Ze won, alweer. Se sprong blij op en maakte een dansje. Damn.... Hey zullen we even naar de stad gaan. Wat wil je doen in de stad vroeg ze. Kleren kopen voor je, je woont nu bij mij dus je hebt toch kleren nodig..... Ze knikte. Komen jullie jongens dan gaan we. Ze lieten een zucht , kunnen jullie niet zelf gaan?! Mopperde Cody . Ik ga wel mee zij Brandon. Ik ook zij Luke. Oké dan mogen jullie hier blijven. Ze knikten oké dan. En de rest loopt achter mij aan . We stapten de lift uit en kwamen weer in de garage. Ik liep naar de zwarte sportwagens. Ik zag dat Lara stilstond en slikte. Kunnen we niet met een andere auto? Ehh oke. Met welke wil je dan? Ranch rovers?? En ik knikte en liep naar de ranch rovers toe. Ik pakte er een en stapte in. Lara jij komt voorin.

-

POV Lara
We liepen door de winkelstraat. Naar welke winkel wil je? Ik had al een hoop leuke dingen gezien maar het is allemaal vet duur. Deze is wel leuk. Ik stapte naar binnen en rommelde wat tussen de kledingrekken. Ik zag een leuke jeans van Levi's ik keek naar het prijskaartje . 120.00 ik zuchtte. Wat is er? Hoorde ik Luc achter mij zeggen. Alles is zo duur hier. Dat maakt niet uit ik heb geld zat hoor mopperde hij. Nee ik wil niet profiteren van jou geld. Dan doen we het zo. Kom maar mee. We liepen verder de winkel in en Luke en Brandon en Luciano pakten wat kleding. Kom maar mee en ze duwde mij richting de pashokjes . Ze gaven mij een stapel kleding. Hier trek dit maar aan. Maar jong s dit is.., niet te duur zij Luciano . Trek nou maar aan!! Ik liep zuchtend de pashokjes in. Ik trok als eerste een spijkerbroek aan van Levi's met een croptop van only tot mijn navel. Ik bekeek mezelf in de spiegel . Het croptopje is wel erg kort . Heb je het al aan?! Ja! Laat zien dan?! Ik stapte het pashokje uit. WoW !! Mooi hoor!! Echt sexy die croptop!! En ik zag Luciano goedkeurend kijken. Oké volgende!! Riep Luke enthousiast. Ik stapte het hokje weer in en pakte nu een leuk geel jurkje tot mijn halve bovenbeen. Er zit een heeeeeel klein beetje inkijk bij maargoed, er zitten een paar steentjes bij mijn onderbuik. Ik stapte het hokje uit. De jongens stonden met open mond te staren op hun krukken. I is er iets? Is het niet mooi want anders, nee nee!! Het is juist echt prachtig!! Ik lachte. Ik draaide me weer om volgende setje!! Ik pakte nu een korte broek met een hemdje met wat kant aan de achterkant. Wauwie mompelde Brandon. En Luciano stond alleen maar met open mond te staren. Ik moest eventjes blozen maar stapte toen weer terug het hokje in.

-

We liepen met zijn allen het winkeltje uit. Nu moet je nog schoenen. Ik knikte. Luc ik hoef echt niet alles van, Lara hou nou eens op!! Je krijgt het gewoon van mij oké? Ik knikte kort. Wat voor schoenen vind je mooi?? . Nike schoenen. Daar is een Nike winkel en Luke wees naar een winkel iets verderop. We liepen ernaartoe en stapte naar binnen. Ik keek wat rond en zag een paar Nike schoenen staan. Ik paste ze. Nike air max Thea black. Ze waren helemaal zwart. Ze waren 180 euro. Vind je deze mooi? Ik knikte. Kom dan nemen we deze. Dit keer rekende Brandon af. Ik heb echt honger. Zeurde Brandon. We kunnen naar een restaurantje daar verderop ? Stelde Luc voor. Ik knikte instemmend. Ik had ook wel trek eigenlijk. Ehh wij moeten gaan en Brandon keek op zijn mobiel en liet het zien aan Luciano. Hij knikte en ze gingen weg. Luciano en ik liepen naar het restaurantje. Een ober stond bij het halletje. Goedenavond . En hij gaf mij opeens een zoen op mijn hand. Ik schrok heel even. Ehh goedenavond. Tafeltje voor twee? Ik knikte. Kom maar mee. De man wou mij meetrekken waar Luciano pakte snel mijn hand vast . Hij keek geïrriteerd naar de man. Hier zijn de menukaarten. Ik pakte ze aan en las ze. Wat neem jij? Ik neem de sushi mix met salade en Bami. Ahh hebben ze hier ook sushi?! Ehh ja. Die neem ik ook!! Luciano en ik lachte. Later kwam er een serveerster eraan. Ik zag dat ze Luciano zag en ze ging toen even snel naar de wc. Ze kwam eruit en pakte ons eten weer. Ik zag dat ze een extra knoopje had losgemaakt van haar blouse. Je had nu heel erg inkijk op haar borsten. Ik Rolde mijn ogen. Ze gaf mijn eten en keek mij vies aan. Ze draaide zich om naar Luciano en schonk hem een glimlach . Hij keek alleen maar nors naar haar. De zette zijn eten en duwde zowat haar borsten in zijn gezicht. En ze gaf hem zijn nummer ok nog eens!! Luciano schoof een stukje op van het bankje zodat ze wat verder weg stond. Hij pakte het papiertje en gaf hem terug. I have almost a bae moppie. Ze keek boos weg en ik grinnikte. En we aten onze sushi op. Na een ongemakkelijke stilte begon ik toch nog iets te zeggen. Is het lekker? Ja echt heerlijk. Ik vind het ook lekker. Echt bedankt voor alles vandaag Luc . Geen dank. En hij gaf mij een glimlach. De eerste echte lieve glimlach.

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu