1.Iubire să-i zici lu' mă-ta

109 12 6
                                    

Intru în cantină și acolo era curvix number two a.k.a Adda

♡♡♡

-Măi,măi,măi! Ce avem noi aici?!

-Pe mă-ta, răspund simplu și plec din fața ei.

Fuge ajungând în fața mea și spune:

-Unde fugi cățeao ? Ți-e frică că te bat?!

-Scumpo nu mi-e frică că mă bați mi-e frică că mă enervez și îți scot botoxul afară și nu se mai uită băieții la tine!

O mulțime de "Ooo", "I-a zis-o" sau "Rektt" se aude în cantină.

Trec pe lângă ea dându-i cu umărul în umărul ei( sper că ați înțeles ce am spus)

Mă așez la o masă și îi zic lui Dya :

-Îmi aduci și mie un iaurt cu fructe de pădure și un fresh de portocale?

-Sigur!spune și se îndreaptă spre locul de unde se i-a mâncarea.

Mi-am scos telefonul butonâdu-l când pe Instagram când pe facebook.

Convorbire prin mesaje pe Instagram:

Denizzz: Ce faci iubire?

Iubire să-i zici lu' mă-ta

Dorești să-l blochezi pe Denizzz?

Da            Nu

Da

-Poftim rază de soare! îmi spune Dya și îmi pune în față iaurtul și freshul.

-Mersi sunshine ( am scris corect, no? 😁😂)

Îmi desfac iaurtul și încep să mănânc când...

Poi asta a fost și.. ha glumeam 😂😂

Când simt ceva ce se scurge din capul meu mă întorc calmă și o văd pe Curvix two cu un bol în care era apă. Mă întorc îi iau tava lui Cameron și bag mâna în paste și i le arunc în cap toată lumea strigând uimită eu doar uitându-mă amuzată la curvix care avea o față șocată.

-O să plătești!

-Am bani, spun amuzată

-Îhhh! Strigă ea și fuge alături de marionetele ei.

Haideți la vestiar dacă ați terminat. Am nevoie de un prosop.

De la masă se ridică Layla, Dya și Andrew și plecăm spre vestiarul fetelor. Intru în vestiar îmi iau prosopul meu de culoare albastru închis ( vă așteptați să spun negru! No? No? Bene)

Încep să-mi usuc părul în timp ce ies din vestiar și merg spre următoarea oră de data asta cu toată gașca în spatele meu. Dar universul nu ține cu mine și intru în regele gaylor.

-Ce faci păpușă?

-Mă f*t.

-Oooo.

-Du-te dracu îi spun și plec lovindu-l cu umărul în piept.

Intru în clasă mă așez în bancă cu Dya și îmi dau prosopul jos fiindcă mi s-a uscat părul fiindcă acum e mai scurt.

Hei iubirile mele! Asta a fost pe ora asta. Voi mai posta azi deci să vă așteptați.Până data viitoare pupek ♡❤

Totul sau nimic (Tabăra de vară vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum