Orele au decurs destul de repede , iar apoi am mers acasă.
Am ajuns acasă și m-am pus să mă pregătesc pentru a merge la Derek . Am mâncat , apoi m-am îmbrăcat , nu prea aveam timp de dormit . Mi-am luat cele necesare și am mers către Derek.
Ajunsă în fața casei lui am dat să sun la sonerie , dar când să sun a deschis ușa .
-Hei !
-Hei , de unde ai știut că am venit ?
-Te-am văzut pe geam , hai intră.
Am intrat înăuntru ,apoi am urcat sus la el în cameră pentru meditații.
-Bun ,hai să vedem dacă mai ști ce ți-am dat să faci .
I-am luat caietul și i-am dat dat niște exerciții pe care le mai făcuse.
După 20 de minte îmi spune că este gata și îmi dă caietul pentru a corecta exercițiile.
Spre surprinderea mea a fost totul bine din nou .
-Deci ? Am făcut bine ?
-Da , nu știu cum ai reușit , dar da .
-Păi și asta înseamnă că?
-Înseamnă că vom trece la celelalte exerciții , iar dacă le vei face bine ,înseamnă că ești pregătit pentru lucrare.
Am început să facem și celelalte exerciții . Văd că se descurcă foarte bine așa că îl las să rezolve și singur exercițiile cele noi .
După alte 20 de minute îmi zice că este gata. Iau caietul pentru a corecta exercițiile.
-Deci ?
-Deci ești pregătit . Ai făcut totul bine din nou.
CITEȘTI
Îndrăgostită De Tine |FINALIZAT|
Любовные романыErika o fata care este îndrăgostită de băiatul rău al școlii