Ako to funguje?

64 10 12
                                    

Všetkých vás srdečne vítam na mojom bezpečnom miestečku, kde sa chystám pomáhať. Nič iné, iba pomoc tým, ktorý to potrebujú a chcú. Pre tých, čo sa chcú zlepšovať a sú odhodlaní na sebe vytrvalo pracovať.

A pre týchto ľudí bude táto kniha. Skôr, pre týchto ľudí tu budem ja.

Čo všetko vám môj mentorský program ako začínajúcemu autorovi môže priniesť?

Ide v podstate o osobné konzultácie o vašich príbehoch, obohatené o kompletnú pomoc (stále tu hovorím o pomoci, ale poďme sa pozrieť na konkrétne služby). Súkromná recenzia (môže/nemusí byť publikovaná v mojej knihe recenzií - záleží na autorovi), grafické schopnosti sú k vašim službám (pomôžem vám s tvorbou coveru, mock-upu i propagačných materiálov a obrázkov), odhodlám sa aj ku korektúre (aby váš príbeh bol aj gramaticky správne), nesmie chýbať aj propagácia (diela, na ktoré budem dohliadať budú publikované v tejto knihe, rovnako vám môžem pomôcť so zdieľaním v rôznych skupinách), a mnoho ďalšieho. Jednoducho, ak viem, pomôžem.

A ako to vôbec funguje?

Na začiatok si vyberiem troch z vás, serióznych záujemcov, ktorí splnia pravidlá a rovnako aj vyplnia dotazník. Tu musím aj upozorniť, že rozhodovať o prijatí budú viaceré faktory, nie len tieto napísané. Vždy v časti Mám záujem, ktorá vyjde o pár dní, nájdete status prihlášok: otvorené/zatvorené a následne aj podmienky a otázky. Tie nebudem v priebehu dvoch dní zdieľať ani propagovať, aby mali moji sledovatelia možnosť, prihlásiť sa ako prví. :) 

Bude to naozaj také voľné/regulovateľné na konkrétneho jednotlivca, budem vám robiť takú úprimnú kamarátku a pomáhať vám s príbehom. A uvidíme, ako nám to spoločne pôjde. Možno to spolu budeme ťahať dlhšie ako tých desať kapitol.

Zo začiatku sa preto chcem vôbec spýtať, či by niekto mal záujem o túto formu vzájomnej spolupráce :) Ak áno, neváhajte sa mi ozvať, či už do komentárov alebo do súkromných správ na Wattpade. :) Už čoskoro vydám aj podmienky, pod ktorými sa budete môcť prihlasovať.

Prajem všetkým krásny deň, Sabina. ♥

Pod dohľadom orieška [CLOSED]Where stories live. Discover now