Küçüklüğümden beri geldiğim bir yer olan Sweetwater River'ı sadece benim afet yerim sanıyordum.Fakat yanılmışım.Bunu anlayacağım zaman belki zamanın dolduğu zamandı.
Biraz turlamak için Jolie'yi de aldım ve Sweetwater River'a geldim.Havalar soğumaya başlıyordu,ekim aylarıydı.Orada başka birini daha görmüştüm.Yanına gidip tanıştım.Neden böyle birşey yapmıştım?Bilmiyordum.Belki de bilmek istemiyordum.
-Casey.Buralarda tur atmayı severim.-Ben de Dayna.Küçüklüğümden beri hiç vazgeçmedim buralardan.Hep sevdim Sweetwater'ı.
-Benim babam burada şerif.Belki biraz garip gelebilir fakat tanışıyorsak bilmemiz gerekbilir diye düşündüm.Eşcinselim o yüzden hem cinsime daha çok ilgi duyuyorum.
-Benim için sorun değil.
-Genellikle kızlar şey...bu yüzden tanışmak ister de.
-Yağmur atıştırmaya başladı.İstersen Pop's'a geçelim.
Beraber Pop's'a yürümeye başladık.Klasik muhabbetlerden konuşuyorduk.Zamanla yakın arkadaş olabilirdik.En azından ben öyle hissediyordum-ki öyle de oldu.
Zaman aktı ve geçti.Zamanla Casey ile yakın arkadaştık.Tabii bu sırada bahsetmesem bile Medalame,Camila,Lili benim yakın arkadaşlarımdı.Onlara çok sırrımı verdim.Eskiden(okul çağlarında)beraber yatılı okulda kalmıştık.Hala daha arkadaşız.Buralarda tanışık olmadığım çok fazla tip var.Hepsiyle arkadaş olmak imkansız tabi ki fakat tanıdığımçok kişi de var.