Лиам бързаше за работа. Той беше висок и строен мъж с добре оформена коса. Той е обичаше да поддържа добре, мразеше да не е в приличен вид. Не обичаше много лукса, въпреки че беше най-богатият бизнесмен в града. Обичаше да помага на хората и не се мисли за нещо повече. Искаше да открие истинската любов и за него не беше важно с какъв човек ще бъде. Богат колкото него или беден. Просто искаше някой , който да го обича и някой, който винаги да е до него. Лиам е от тези хора, които дават много, но искат малко.
Той бързо изпи кафето си и излезе от голямата къща. Набързо се качи в колата си и потегли към фирмата си. Издиша, когато осъзна, че днес има ужасно много работа и най-важната работа от всичко е това, че трябваше да уреди място в което да се организира сватбата му. Да, правилно чухте. Лиам Пейн ще се жени. Но не по любов. А за да помогне на една бедна жена да излекува сина си. Той искаше да помогне. И не беше проблем за него да сключи брак с тази жена.
В една малка бедна къща живееха майка и син. Името на момчето е Найл Хоран. Той страда от рак и е едва на 20 години. На майка му й е много трудно да гледа сина си така, но няма друг избор. Тя щеше да му помогне с цената на живота си за да оздравее. На Найл също не му беше лесно. Но все някак се справяше. Ходеше на лекции, държавата му плащаше обучението, понеже беше болен. Нямаше си почти никой освен най-добрия си приятел Хари. Хари не се отделяше от него и много се надяваше приятелят му да се оправи.
Майката на Найл беше намерила начин как да излекува сина си. Щеше да се омъжи за богатия бизнесмен Лиам Пейн. И сватбата наближаваше. Но никой не подозираше, че тази сватба ще преобърне живота на много хора.
YOU ARE READING
Забранена любов
FanfictionЖенен мъж. Доведен син. Дали любовта между доведения син и новия му баща ще е възможна? Дали ще се борят за тази любов? Ще направят ли всичко възможно за да са заедно или ще се откажат при първата трудност? И да не забравяме една стара любов, която...