Mitt livskärleks rädsla

2 0 0
                                    

Livet har varit så svårt sen sist ...💔
Jag vet inte vart jag ska börja 😔
Jag har peppat upp mig själv med tiden ... vet du varför ? ... jo för att 😒😒.... om jag lämnar denna jobbiga värld ... så lär jag få med mig någon som inte heller orkar leva ... det är det jg inte vill ...
Förlåt för att jag lever ..
03-12-17 blev jag tillsammans med tjejen i mina drömmar ...
Idag är det
10-01-18 ...
Guess What ....
Fått mardrömmar om att hon vill göra slut men att hon inte vågar göra slut😪😪
Jag försöker göra mitt bästa för att se henne le ...
Jag lovade henne att vi skulle prata idag ... guess What ... vi kommer inte göra det ... för att mitt hjärta brister i sönder ....
Förut så fick jag ett "❤️" vid varje mening ... men nu får jag det typ 2 gånger om dagen ... har känt en sjuk rädsla sen sist ...
Jag sover med tårar för att ingen ska se det när jag är vaken😔
Prata med någon? Nej! Det går inte ... det existerar inte i min värld ... för att jag tänker inte lägga min rädsla på någon som försöker hjälpa mig 💧_💧 .
Denna tjej har gjort mina dagar till dem bästa...
Men vet absolut inte om jag har gjort hennes😔.
Det är en långdistans ... ja ... men det är inget som förhindrar mig från att älska henne... Jag kanske får träffa henne snart ?
Jag kanske får veta vem hon är for real ...och inte bakom skärmen ...
Är mest rädd över att hon är någon helt annan och bara försöker få mig att älska henne...
vill kunna ba få bort all rädsla ...🌟😣
Men liksom... vad ska bör jag göra ? Tänk dig då gör hon slut ? Tänk dig så älskar hon någon annan ... tänk dig så är allt detta ba ett skämt ... Tänk om allt bara tar slut ... *suck*
Skrev till henne Godmorgon ... men sen har jag stängt av snap och inte skrivit nåå mer med någon ...
har varit ute ... och gått en bra lång runda ... det är runt -6 grader ... fattade ibte hur jag klara det ... jag la mig ner när jah frös för att jag var trött ... Jag vet man ska ibte ligga ner då ... men jag var trött ... kände verkligen för att sova ....
Men jag klev upp ... för att jag visste att jag aldrig skulle vakna då ... jag rörde mig hemmåt ... med rädslan i hjärtat ... jag grät ... jag mådde dåligt ... jag visste absolut inte vart jag skulle sätta ner min fot ... för att jag visste att snart så går mina tårar ner igen ... men vill jag skriver ut mer ... klart jag vill men det är nog jobbigt för den som läser ...
Förlåt om jag försvinner någon dag ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Min rädsla Where stories live. Discover now