The Rake/Rake
2003'ün yazında,Kuzeydoğu Amerika'da olanlar çok garipti, insana benzeyen bir varlık medyada ilgi yarattı. İnternetteki online yazılı hesapların esrarengiz bir şekilde yok olması çok ilginçti.
İlk önce New York'un kırsal kesimlerine odaklanıldı ve Idaho'da bulundu,Duygular korku ve rahatsızlık son derece travmatik seviyeleri arasında değişmektedir,öncelikle çocuksal duygularda.. Oyunculuk ve merakcılık alanında.Onların yayınlanmış versiyonları kayıttan alındıktan sonra,hatıralar güçlenmeye devam etti.Birkaç ilgili gruplar bu konu için yanıt aramaya başladı.(Paragraf çok zordu kafanız karışmış olabilir..)
2006'nın başlarında,12. yüzyıl ve günümüz arasında uzanan yaklaşık iki düzine belge birikmişti.Bir grubun üyesi ile iletişime geçtim. onlardan sadece özel baskı kitabı alabildim.
Bir İntahar Notu: 1964
"Hayatımı almaya hazırlanırken, yaşadığım bu suçluluk yada acıyı tatdıktan sonra buna ihtiyacım olduğunu anladım.Onun dışında kimsenin suçu değildir.Onun formunu gördükten sonra her seferinde uyandığımda onun sesin, duyuyorum, ve gözüne doğru baktım.Artık her uyandığımda alıcağım tecrubeden korkmadan uyuyamıyorum.Şimdi artık uyanamıyacağım. Görüşürüz." (Çok karışık bir not düzeltmeye çalıştım)
Bunu aynı tahtadan kutudan aldım. Yanında 2 tane zarf vardı. Willam ve Rose a yazılmışlardı.
"Sevgili Linnie,
Senin için dua ettim.O senin ismini söyledi"
Bir Günlük (İspanyolcadan çevirilmiştir):1880
"Büyük bir terör tecrubem var. Ve büyük bir teröre tecrübe edindim. Ve büyük tecrübe aldım.Onun yakınında gözlerinin içine baktım. Onlar korkutucu.Siyah.Onun ıslak elleri.. Onun kanlı elleri.Uyumayacağım. .."
Mariner'in geçmişi: 1691
"Uykumda geldi.Her şeyimi aldı. İngiltereye geri dönmeliyiz.Bir daha Rake'in yanına dönmeyeceğiz."
Tanığın notu: 2006
Üç yıl önce, Niagara Şelalelerine gittiğimiz yolculuktan ailemle birlikte 4 Haziran'da döndüm. Tabi ki uzun yolculuğumzdan sonra hepimiz yorgunduk, bu yüzen eşim ve ben çocuklarımızı uyuttuk.
Gece 4 gibi, kocamın/eşimin tuvaleti kullanmak için kalktığını düşünerek uyandım. O anı çarşafları kendi tarafıma çekmek üzere değerlendirdim, sırf o süreçte uyansın diye. Yataktan kalktığını sandığımı söyleyerek özür diledim. Yüzünü bana döndüğünde, soluk soluğa ayağını hızlıca yatağın ucundan çekti ve diziyle az daha beni yataktan düşürüyordu. Sonra beni tuttu ve hiç bir şey demedi.
Gözüm karanlığa alışalı yarım saniye geçmişti, bu değişik olayı görebilecek durumdaydım.Yatağın diğer tarafında outran çıplak bir adam ortaya çıktı, yada saçsız uzun bir alışılmadık bir kopek.
Kocam kıllarına ve dizlerine dikkatlice bakıyordu,cenin pozisyonunun içine sıkışmıştı,
Telaşlı bir şekilde varlık yatağın diğer tarafına sürünerek gitti ve hızlıca kocama emekledi.Varlık 30 saniye boyunda sessiz kaldı kocama doğru bakıyordu. Varlık elleri ve dizleri üzerinde hol e gitti, çocukların odasına doğru gidiyordu. Çığlık attım ve hemen ışığı açmaya gittim,çocuğuma zarar vermesini önlemeye uğraşıyordum. Hol e gittiğimde ve ışığı açtığımda bana doğru döndü ve bana baktı, etrafı kanlar içindeydi.Sonra kızım Clara’yı gördüm.
Varlık merdivenlerden aşağı indi ve bende kızıma yardım etmek için koştum.Kızım çok yaralıydı. Ve kızım dedi ki “O rake’di”
Kocam arabayı sürdü ve hastaneye kızımızı yetiştirmeye çalıştık. Hayatta kalamadılar.
Küçük bir kasabada yaşarsanız, haberler her tarafa çok kolay yayılır. Polis bize bu konuda yardım etti. Ve gazetede. Herneyse hikayem hiç bir yerde yayınlanmadı ve televizonlarda pek zikine takmadı.
Bir kaç ay sonra oğlum Justin ve ben ailemin yakınındaki bir hotelde kaldık.Eve dönmeye karar verdiğimizden beri cevap aramaya başladım, Karşıdaki bir kasabada bir adam bulduk ve onunla iletişime geçtik. Adam, New York’da 2 tane Rake ile karşılanan insan tanıdığını söyledi.
Yatağımın yanına dijital kaydediciyi yerleştirdim ve bütün gece orda kaldı,her gece, 2 haftalık.
Tahminlerime gore kızımın kafasından kurtulmuş olması beni üzdü.(Evet banada garip geldi bu cümle)
Rake benim hayatımı ayak üstü siktikten sonra bir daha görmedim, fakat biliyorumki ben uyurken benim odamda beliriyor.Uyandığımda göz göze gelmekten çok korkuyorum.”