Jeg vågner. Min vision er stadig lidt sløret, og det hjælper ikke så meget, at der er en lampe der lyser stærkt overfor mig. Jeg blinker et par gange, indtil jeg er blevet vant til det.
Jeg tror godt jeg ved hvor jeg er - på hospitalet! Inden jeg når at rejse mig op, kommer en sygeplejeske hen til mig.
"Hej A. Hvordan har du det i dag?" spørger hun.
A? Hvordan ved hun det..
Sygeplejersken kan se, at jeg undre mig, så hun bryder straks tavsheden.
"Ja, Vincent kastede dig ud af vinduet, og da han skulle anholdes sagde han hvorfor. Jeg håber ikke du er sur..Men.. hele verden ved hvem du er nu."For at være ærlig, syntes jeg det er fint?
"Nej, det er fint. Jeg har det fuldstændig fint med det, jeg er bare mere.. overrasket?" siger jeg med et smil.
•••
Sygeplejersken og jeg hyggesnakker lidt. Hun er faktisk super sød!
Hun fortæller mig, om at hendes datter er min største fan. Hun siger, at hendes datter før havde selvtilledsproblemer og depperesion, men nu har hun det meget bedre med sig selv, og er meget gladere!
- og hun er LANGT fra den eneste.Mine fans har nemlig lavet en hashtagde på alle de sociale medier der hedder #GetWellSoonA.
De har sendt mig fangaver, så jeg kan allerede begynde at se frem til når jeg skal hjem, om 2-3 uger!Men pludselig ser sygeplejersken på mig lidt mere alvorligt.
"Men der er faktisk nogen der vil undskylde."
Idet åbner døren, og det er djævelske Izzy.
Sygeplejersken går ud af døren så vi kan være alene. Det er jeg ikke så glad for, for man ved aldrig, hvornår hun pranker.
•••
Efter nogen (MANGE) timer med Izzy, både med latter, throwbacks fra mobningen + en halv time hvor hun undskylder HVER ENESTE lille 'leg' hun har udsat mig for.
Jeg er stolt af at kalde Izzy for min ven nu...
Ja, jeg regnede ikke med, at vi skulle ende med at blive venner, jeg regnede ikke med, at Vincent prøvede at slå mig ihjel, jeg regnede ikke med, at de tvillinger som engang var mine venner, er lidt i tvivl, men fremtiden bringer sku' mange overraskelser!
•••
{Nogen uger senere}
Alle venskaber har en historie, og det var Izzy's og min. Vi har været fjender for livet, men hvem vidste, at en blog kunne ændre alting?
YOU ARE READING
Bloggeren [Afsluttet!]
Teen FictionEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...