Capitolul 1

75 10 6
                                    

Ştiți cumva momentul acela când te trezeşti dimineața bine dispusă şi cu chef de viață?
Ei bine eu nu.Tocmai am fost trezită într-un mod neplăcut de sora mea mai mică,Abigail.Se pare că trebuie să ascund markerul de pe birou.

Eu sunt Alma Evans iar la cei 17 ani ai mei n-am nimic mai bun de făcut decât să mă uit la seriale şi să citesc diferite cărți.Am părul lung şi blond iar ochii albaştri.Locuiesc în California încă de la opt ani,ne-am mutat din Londra aici deoarece părinții mei lucrează aici.
Mama mea,Clara Evans, este o persoană minunată.Are 45 de ani,dar arată foarte bine.Părul ei şaten si lung împreună cu ochii căprui o fac să arate ca o adevărată adolescentă.E mereu grijulie şi atentă cu noi.Lucrează la o firmă ca şi arhitect,la fel ca şi tatăl meu,David Evans.El are 47 de ani si este foarte protector,câteodată mult prea protector,dar totuşi îl înțeleg.

Fratele meu mai mare,Josh, este unul dintre cei mai tari tipi.Are 19 ani şi arată demențial.Mă înțeleg extrem de bine cu el şi ne certăm destul de rar,exceptând atunci când face glumele lui proaste.Are şi o iubită,Dove,care e super de treabă,doar că locuieşte în Londra şi ne viziteaza odată pe lună.
Sora mea mai mică,Abigail,are 8 ani.E extren de jucăuşă şi îi place să îşi bage nasul în lucrurile mele.Mereu o vezi purtând pantofi cu toc si bijuteriile mamei.

Trecând peste prezentări şi alte chestii plictisitoare,mă ridic leneşă din pat,merg spre baie şi încerc să îndepărtez markerul de pe fața mea.Mă bag în duş,nu înainte să mă dezbrac de pijamalele mele preferate cu norişori.Apoi mă spăl pe dinți şi îmi usc părul,lăsândul lejer pe spate.Ies din baie şi merg către dulap.Mă îmbrac cu un tricou gri şi pantaloni de trening de aceeaşi culoare.Cobor jos deoarece mama cu siguranță pregătrşte micul dejun.

Jos,mama aranjează masa ajutată de tata si Abi iar Josh se pare că încă nu sa trezit.
"-Bună dimineața!" Spun mama şi tata la unisol iar Abi se ascude de mine.
"-Neața!Abi nu ai de gând să ieşi de sub masă? Ştiu deja că tu m-ai trezit cu markerul şi esti deja iertată." râd eu,iar ea îmi sare în brațe.
"-Da imi pare rău,dar nu te trezeai şi mă gândeam că nu am altă soluție."

Deodată simt cum o palmă face contact cu fundul meu.Este Josh care abea sa trezit si deja are chef de glume.Merey face chestiile astea şi stie că nu-mi place.Îl aud cum deja râde iar eu mă încrunt la el.

"-Josh,de câte ori să-ți spun să nu mai îi faci asta?Şti că nu îi place." zise tata,vizibil nervos.

"-Asta-i şi ideea!" spune Josh cu gura până la urechi.

Apoi ne aşezăm toți cinci la masă.Mama a pregătit o omletă delicioasă şi un suc proaspăt de mere.
Punem vasele în chiuvetă în timp ce mama le spală.
Tata şi Abi se uită la un meci.Ea este pasionată de sport iar tata o adoră pentru lucrul ăsta.

"-Credeți că ar trebui să-i spunem despre..?" îl aud pe Josh spunând asta dar este întrerupt de mama:
"-Ăăm,nu sunt sigură de asta,nu cred că e momentul potrivit."
"-Despre ce anume este vorba?" întreb eu.
"-Mamă,e momentul potrivit,trebuie să ştie si ea asta,în trei zile va avea loc zborul şi e normal să ştie." intervine Josh.
"-Ce trebuie să ştiu,şi despre ce este vorba?" acum sunt de-a dreptul confuză.
"-Scumpo.." îl aud pe tata."Eu şi mama ta avem câteva probleme la firmă şi am decis să o închidem.În trei zile plecăm în Londra.Acolo ne asteaptă bunicii tăi şi au fost de acord să stăm la ei o perioadă până ne punem puțin pe picioare.Josh şi Abi ne-au auzit vorbind şi am decis să nu îți spunem momentan,dar luni dinineața are loc zborul.Sper că vei fi de acord cu asta."

Deci,sunt foarte uimită.Nu îmi vine să cred.Însfârsit visul meu se va îndeplini.Visez la momentul ăsta de foarte mult timp.Mi-e dor să-mi văd bunicii şi prietenii mei de acolo Cara,Barbara,Cameron şi Shawn.Aici nu am avut parte de o viață perfectă.La școală eram catalogată greșit în comparare cu fratele meu care este faimos şi îndrăgit de toată lumea.Am avut şi o prietena,Cassidy, care până la urmă ma făcut de râs în tot liceul şi mi-a furat primul iubit,Gregg,care era chiar un idiot cu diplomă.Sunt întreruptă din gândurile mele de mama,care îmi prinde mâna în poala ei şi-mi spune:

"-Alma,spune ceva,e ok dacă nu vrei să vi,dar asta e singura noastră oportunitate de a.."
"-Stop!" o întrerup eu. "Îmi doresc foarte mult să mă reîntorc în Londra şi să merg acolo la liceu și o facultate bună.Să-mi revăd prietenii,bunicii şi pe Dove.Vă iubesc." spun şi îi i-au într-o îmbrățişare.Mă ridic de pe canapea şi urc în camera mea.

"-Unde mergi?"
"-În camera mea mamă,trebuie să împachetez lucrurile."

Londra,abea astept să mă reîntorc la tine.Oficial e una din cea mai tare zi.

Bunăăă
Am început o nouă carte,care sper să vă placă.Acesta este noul meu cont,deoarece,celălalt a fost blocat.
Mi-ar place tare mult ca cineva să-mi citească povestea şi să-mi spună o primă părere.Țin să vă anunț că (,)coperta e făcută de mine şi e prima dată când încerc să fac una si nu e cine ştie ce,dar cu timpul o voi schimba.Vă pup!

Follow,dau back!
Mulțumesc anticipat!
❤❤❤

Street21 •||H.S||•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum