Ομέρ!
"Ομέρ δώσε της μία τελευταία ευκαιρία. " Με παρότρυνε να κάνω η Γιασμίν.
"Εντάξει, μα αυτό το οφείλεις την Γιασμίν. " Συμφώνησα και τότε πήρα στην αγκαλιά μου την Γιασμίν και την ανέβασα στο δωμάτιό της να ξεκουραστεί.
"Εσένα έψαχνα να βρω. Μου άφησες σημείωμα στο δωμάτιο του αδερφού μου. " Μου είπε εκείνη μόλις την έβαλα να ξαπλώσει.
"Εγώ δεν άφησα κανέναν σημείωμα , ήμουν στο δωμάτιό σου και έκανα μπάνιο. "
"Δες και μόνος σου αν δεν με πιστεύεις. " Του είπα και το έβγαλα από την τσέπη μου. "όταν δεν σε βρήκα ήθελα να γυρίσω πίσω , όμως στην διαδρομή υπήρχαν βέλη που με οδήγησαν στην αποθήκη. Δεν σε βρήκα ούτε εκεί και χωρίς να προλάβω να αντιδράσω κάποιος με παγίδευσε κλειδώνοντας την πόρτα. " Μου εξήγησε και την πήρα αγκαλιά.
Την άφησα να κάνει ένα μπάνιο και κατέβηκα στο γραφείο μου με τον Μεχμέτ. Του έδειξα το σημείωμα και του διηγήθηκα τα όσα συνέβησαν.
"Τότε ή κάποιος ήθελε να σκοτώσει την γυναίκα σας ή ίσως να ήθελαν να παγιδεύσουν για άλλη μία φορά εσάς αγά μου και την χρησιμοποίησαν για δόλωμα. Αυτό λογικά το έκανε κάποιος μέσα σε αυτό το σπίτι που σας μισεί." Σχολίασε ο Μεχμέτ και τότε γέμισα με θυμό.
"Θέλω να βρεις τους καλύτερους εργάτες και να τους βάλεις στην ασφάλεια του αρχοντικού και των κτημάτων. Κανένας δεν θα φεύγει από αυτό το σπίτι χωρίς να δίνει σε αυτούς αναφορά. " Διέταξα προσπαθώντας να πιάσουν τον ένοχο.
Γιασμίν!
Άρχισα να ντύνομαι φορώντας ένα όμορφο κοντό μαύρο νυχτικό. Ο Ομέρ μπήκε εκείνη την στιγμή στο δωμάτιο μου και εγώ προσποιήθηκα πως δεν τον είχα καταλάβει. Άφησα την πετσέτα να πέσει κάτω αργά και να αποκαλύψει αυτό που φορούσα. Έλυσα τα μαλλιά μου και με αργές κινήσεις έπεσαν κάτω.
Ο Ομέρ με αγκάλιασε τρυφερά φιλώντας τον λαιμό μου και μεριάζοντας τα μαλλιά μου στην μία άκρη.
"Είναι καλύτερα η γυναίκα μου; "
"Πολύ καλύτερα , μα ακόμα φοβισμένη και χρειάζεται την αγκαλιά του άντρα της για να ηρεμήσει. Θα μείνει απόψε το βράδυ εκείνος μαζί της; "
"Μετά χαράς. " Μου είπε εκείνος και με μετέφερε στο κρεβάτι.
"Θέλω απόψε να κοιμηθώ στην αγκαλιά σου. "
"Και απόψε και για όσο το θες εσύ. "Μου είπε εκείνος και άρχισε να ξεντύνεται για να ξαπλώσει δίπλα μου.
VOUS LISEZ
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
Roman d'amourΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...