Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan mavimercan07 ve ilk oy veren MahmutKaraka5 e ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar
------------------------------------------------------
"HIIIIIRRARRAGGGGGHHH! "
Kırmızı cübbelinin karşısında ki devasa yaratık, yeri göğü inletecek şekilde gür bir savaş narası attıktan sonra sol elinde tuttuğu kılıcı havaya kaldırarak, hızla cübbeliye doğru harekete geçmişti.
Cübbeli, üzerine doğru gelen dört metre boyunda ki devasa yaratık ile sırıtarak hızla ileri atıldığın da cübbeli ve yaratık arasında kalan bir metre esnasında yaratık elinde ki kılıcı hızla cübbeliye doğru savurmuştu.
'Coting!'
Yaratığın kılıcını savurması ile birlikte etrafta yankılanan demirlerin çarpışma sesi ile birlikte cübbeli, sırıtarak elinde ki demir çubuğu itmeye başlamıştı.
Cübbelinin itmesi ile birlikte yaratık, iki dev kolunun üstünde ki dengesini kaybederek sırt üstü yere düşmüştü.
Cübbeli ise bu olayı fırsata çevirerek hızla yaratığı üzerine doğru atlarken elinde ki demir sopayı yukarı kaldırmıştı.
Cübbeli tam sopayı yaratığın kafasına doğru savuracak iken;
'BOOOOM! '
Yaratık uzun kolları sayesinde hızlıca cübbelinin bacağını yakalayarak onu duvara fırlatmış ve etrafta bir patlama sesi yankılanmıştı.
"Seni aşırı gelişmiş kollara sahip olan çürümüş et yığını!... "
Cübbeli bir ağız dolusu küfür sıraladıktan sonra duvarda oluşturduğu göçükten çıkarak, elinde ki demir çubuğu iki ucundan tuttuktan sonra çubuğu iki yana doğru çekmeye başladı.
Bir anda çubuğu üç metre boyunu alması ile birlikte cübbeli, yüzünde ki sırıtışı büyütürken sopanın iki ucunu da farklı yönlere doğru çevirmişti.
Elinde ki sopanın bir anda adeta üç parçaya bölünmesi ile birlikte cübbeli, sırıtışını daha da büyütürken sopanın iki parçasını tutarken üçüncü parçasını döndürerek yaratığa koşmaya başladı.
Yaratıkta bu sırada kendini toparlamış ve yine iki devasa kolunun üzerinde cübbeliye ilerlemeye başlamıştı.
İkili arasında gene az bir metre kala cübbeli, zıplayarak elinde çevirdiği sopanın ucunu hızla yaratığın iskelet kafasına vurduktan sonra sopayı geri çekerek vurduğu kısmı tutup diğer kısmını yaratığın kalbine doğru savurmuştu.
Sopanın diğer ucu da yaratığın kalbinin hizasına geldiğin de cübbeli, sopayı geri çektiği vakit sopanın ucundan damlayan sıcak sıvı ile birlikte mağarada hafif bir ses yankılanıyordu.
'Güm Güm... Güm Güm... Güm Güm..."
Ardı ardına gelen gümleme sesleri yavaşça kısılırken yaratık hem ezilen kafasından hemde yerinden sökülen kalbi ile daha fazla yaşamamış ve kendini ölüme teslim etmişti.
"Seni kullandığım için özür dilerim dostum, bu kadar gereksiz bir şey için sana ihtiyacım olmamalı idi. "
Cübbelinin konuşmasının ardından cübbelinin elinde ki sopa, hızla tekrar birleştikten sonra eski boyutuna döndüğün de kırmızı bir ışık ile birlikte sopa bilinmezliğe karışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOGİO 4
Fantasy"Eskiden sadece gezegenim de bir oraya bir buraya giderdim... şimdi tüm evrende gidip geliyorum... tanrılar ile savaşıyor... dünyaları geziyorum... uzun bir macera yaşadım ki... bence yolun daha başındayım... bu benim hikayem... Dünyalar Fatihi olar...