Yabancı

121 1 0
                                    

Yabancı 1. Bölüml ' Başlangıç ' ;

Taylor 'ın Gözünden :

Yine taşındık , her zamanki gibi . Babam başka bir iş buldu diye hep taşınmaktan bıktım. Her zamanki gibi dışlanıcam ve herkes benimle dalga geçicek.Bunu neden yapıyorlar ki ? Saçma.

......

Yine yeni bir okul beni bekliyor . Okula girdiğimde yine el , ele tutuşmuş sevgililer görüyorum . Tövbest bir tek benim mi sevgilim yok ya ? Yeni sınıfıma çıktım. Hiç yer yoktu . O yüzden bir çocuğa kalkarmısın diye sordum . Çocuk yüzüme bakmadan " Yürü git ! " dedi . Sonra bana döndü ve " Tabii kalkarım bebek " dedi. Çocuğa sertçe baktım ve " Ne içiyorsan babada ver " dedim . " Tamam ya bisey demedik " dedi. Aslında tatlı çocuktu . Benden hoşlandımı ne ?! Ama kesin sevgilisi vardı.

......

Her neyse Tenefüs oldu . O sapık çocuk yanıma geldi . " Ne istiyorsun ! " dedim . " Şey ben sadece adını sorucaktım , Ben Zayn " dedi ve elini uzattı. " Bende Taylor " dedim ve tokalaştık. Sonra " İşim var " deyip kantine indi.

Zayn'in Gözünden :

Kız baya güzeldi be . Çok utandım ve bir bahane uydurdum. Bende amma salağım he daha yeni tanışmışım " Bebek " diyorum ! Bu güzel kızın kesin sevgilisi vardır. Justin yanıma doğru geldi . " Selena ile bir yerlere gidicez , Sende gelmek istermisin ? " dedi. Selena Justin ' un sevgilisidir . Okulun en gözde çiftlerinden . " Imm ... " dedim . " Olum sen aşık mı oldun " dedi Justin . " Kimseye söyleme ama ben şu yeni gelen kızı seviyorum " dedim. Justin bana gülümsedi . " İstersen onuda alıp gel " dedi. " Biliyorsun beni , kızlarla zor konuşuyorum " dedim. " Hadi dostum yap şunu ! " dedi . Bende cesaretimi topladım ve Taylor'ın yanına gittim.

" Imm Selam. ! " dedim . O da " Selam ! " dedi. " Imm benimle şey emm gelir misin Imm şey " dedim . Of ne kadarda aptalım herşeyi batırdım! Sonra Taylor bana gülümsedi ve kulağıma " Tamam ! " diye fısıldadı. Vay canına parfümü ne kadar da güzel kokuyor ! " Seni saat 8'de alırım " dedim.

..........

Taylor 'ın Gözünden :

Saat 8 olmuştu bile . Çok heyecanlıydım. Kısa pembe bir etekle üstüme kırık beyaz gömlek gibi bisey giydim . Zayn beni evin önünde bekliyordu . " Seni çokmu beklettim ? " diye sordum . Zayn " Bende şimdi geldim zaten " dedi ve arabaya bindik . Zayn " Sen ımm çok güzel görünüyorsun " dedi. Gülümsedim ve teşekkür ettim.oda gerçekten çok yakışıklı olmuştu.ona baktığımda bacaklarımı kestiğini fark ettim.gerçekten çok tatlı.çantayla bacaklarımı kapatmaya çalışınca anlamış olmalı ki yola odaklandı. mekâna geldiğimizde saniyesinde kapımı açmaya geldi.teşekkür edip dudaklarımı ısırmaya başladım.zayn'e iyice sokulmak zorunda kaldım çünkü burda beni kesen bir çok ahmak vardı. zayn'in elini yavaşça kavradım. oda durumundan memnun olmalı ki bana bakıp gülümsedi. bende ona...

.................

zayn'in gözünden:

ellerinin sıcaklığı ellerime işlemişti. sevgilisi var sanıyordum. belki de vardır."sevgilin var mı"diye sordum."yok"dedi.OH KIZI KAPTIRMAMIŞIM.heyecanlı bir biçimde"benimle çıkar mısın? "diye sordum.ilk defa kekelememiştim!"vay canına ilk defa biri bana çıkma teklifi ediyor." dedi.ve boynuma sarıldı.ne olduğunu anlayamamıştım."bu evet demek"dedi.bende ona sarıldım.ve yürümeye devam ettik.bir ara ona "sesin huzur veriyor"dedim.meğer kendi bestelerini yapıyormuş. zirrrrrrrrrrr zirrrrrrrrrrrr.telefonum çalıyor kusura bakma dedim ve telefonu açtım. justin nerede olduğumuzu sordu.bende geziyoz dedim.anladı galibaaaa.yoksa çıkma teklifi mi ettin kıza olum dedi.evet dedim.ve telefonu kapadı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin