⬜▪Scott Freedway▪⬜
Hazaértem a fától és felmentem a szobába.
-Azt hiszem most kúrtam el mindent.-mondtam magam elé.
-Tudtam hogy elbaszod..-jött egy hang a terasz irányából.
-Bazd meg David!!-vágtam hozzá egy párnát.
-Mit csináltál?-ült az ágyra mellém.
-Megcsókoltam.
-De az jó!-ütögette meg a válam.
-Hát nem teljesen..-túrtam a hajamba.
-Mert?
-Leráztam.-arcom a kezembe temettem.
-Te fasz!-öklözött a válamba.-Most rányomultál és leráztad. Te hülye vagy?
-Igen,az.. Figyelj,én nem állok kész rá.
-Arra hogy találtál egy lányt aki nem kurva és szeret?
-Elcsesztem. Kibaszottul elcsesztem.. Bazdmeg David elkúrtam rendesen.
-De lehet nem reménytelen. Mit mondtál neki?
-Hogy nem akarom elrontani a barátságot.
-Sok sikert barátom. Égből a szarba.-megveregette a válam és kiment a szobából.
Elindultam a fürdőbe és beálltam a zuhany alá. Gyorsan lemostam magam és visszafeküdtem.
-Most mit csinálhat?-tettem fel magamba a kérdést.
Kivettem egy doboz cigit a fiókból és kiálltam a teraszra. Meggyújtottam és mélyen beleszívtam. Lassan kifújtam és csak néztem a szobája ablakát.
-Most ott zokog az ágyában.-mondtam miközbe kifújtam a füstöt.- Ezt jól elbasztad Scott Freedway,ezt elcseszted.
Elszívtam a cigit és elővettem a telefonom. Írtam egy SMS-t Marg-nak
Scott Freedway: Szia! Szeretnék veled találkozni. Megbeszélni mi is történt ma hajnalba. Szép álmokat, puszi. Scott.
Elküdtem és lefeküdtem abba reménykedve hogy válaszol perceken belül. De nem történt semmi fél óra múlva se. Így lassan lehúzott az álmosság korom fekete keze.
Csak zokogott.. ellökött magától és lefutot. Próbálok utána menni de egyszerűen nem mozgok,akármennyire szaladok nem változik a helyzetem. Majd hirtelen rohanok és szaladok utána,amint hozzáérek eltűnik mint a kámfor és én zuhanok. Fejem koppant a betonot és elkezdett folyni a vér belőle. Nagynehezen felálltam és körbenéztem. Fal vett körül mindenhol és Marg sikoltozását hallom, egyre intenzívebben. Mikor elviselhetetlenné válik hirtelen csönd lesz..
ESTÁS LEYENDO
Az első™
RomanceMargaret Hyden vagyok 17 éves és Bostonba lakok. Szeptemberbe kezdem végzős évem. Most lesz az utolsó gimis nyaram. Úgy terveztem hogy a legjobb barátaimmal Amy-vel és Eugene-nel töltöm ezt az időt. És aznap megláttam őt.. Az igazit.. Az egyetlent...