~12 А и 12 Б~

40 8 1
                                    

*61-во училище*
*Неутрал*
Учителят на 12ти А, господин Мин, вече вървеше към стая 316 за да проведе часа си.
-Закъснях, но имам причина.
Той каза това, защото още с влизането му беше посрещнат не както трябва, всички викаха и летяха хартиени ракетки.
-Моля за внимание, поне веднъж ме слушайте, важно е-той се изкашля и продължи-причината поради която закъснях е, че в учителската стая имаше астроном, който иска да предаде съобщение до двете ни паралеки от 12ти клас.
Учителя спря да говори, отиде до вратата и я отвори. Господин И влезе и всички го зяпнаха учудено.
-Здравейте, тук съм за да ви отправя официална покана за така нареченото изследване. Това училище бе избрано за участие в изследването, което ще се проведе в обсерваторията в Сеул. Ще имате шанса да я посетите, ако докажете, че сте по-добри от 4то училище. Някакви въпроси?

Настъпи тишина.

След може би 10 секунди се видя повдигната ръка от най-задните чинове в ъгъла.
-Да, Чаньол, кажи?
-Точно кои части ще можем да видим ако отидем там?
Господин И се подсмихна леко и отговори:
-Ще сте първите които ще видят абсолютно цялата обсерватория. Всяко едно нещо вътре. Има ли някой друг който иска да попита нещо?
Видя се и още 1 ръка и тя беше на Сехун.
-Толкова ли е хубаво колкото казват?
-Да, даже е по-хубаво когато се види на живо. Преди години едно момче предложи брак на жена си там. Ще оставя заявления които може да попълните ако искате да участвате.-той се поклони и излезе.
Започна коментиране между учениците. Първият който стана да си вземе заявление беше Чаньол. Той го попълни и го предаде на учителя , после си седна на мястото.

*при 12Б*
Господин И влезе и в следващия клас. Те бяха много по-спокойни от предишния и имаха повече въпроси. Повечето от тях бяха зададени от Кай, Шиумин и ДиО.
Шиумин беше този който задаваше най-много въпроси. Някои бяха леко глупави, но за него явно бяха важни. След като и на тях им бяха предоставени заявленията се натрупа опашка за тях. Всеки който искаше си взе и го попълни, после седна.
-Бек, ще ходиш ли?-попита Шиумин.
-Естествено, че да! Защо да не, ти?
-Как мислиш?-Шиумин се засмя и му разроши косата.

★UNIVERSE★Donde viven las historias. Descúbrelo ahora