Teenage Dirtbag

183 7 0
                                    

Yataktan gerizalı çalar saatim sayesinde kalktım ve lavaboya adımladım işlerimi hallettikten sonra dolabımın karşısına geçip kısa kot şortumu ve nirvana t-shirt çıkardım.

Bugün benim için çok mutlu bir gün çünkü bugün okulun son günü ve yaz için aşırı heyecanlıyım.Giyindikten sonra hızla aşağı inip bir bardak kahve aldım ve anneme bir öpücük bırakıp evden çıktım.

Bu arada adım Alicia 17 yaşındayım.

Doğrusu çok arkadaşım var burada çok popüler bir insanım.En iyi arkadaşımın adı ise Amy.Her zaman böyle popülerdim.Doğrusu popüler olmanın çok yararı var en önemlisi ise "PARTILERE ÇAĞIRILMAK."

Bugünde bir parti var okulun kapanması adına.

Harry ve Derek yapıyor.

Onlarda çok popüler özelliklede Harry, onu herkes tanır.Kötü çocuk tarzıyla herkezi kendine çekiyor.Başını çok zaman belaya soktuğunu iyi biliyorum.Ve onunla hiç tanışmadım.

Ben bunları düşünürken önüme okulun kapısı çıktı.Ne ara gelmiştim.Zaman çok çabuk geçiyor.

Okulun kapısından çok havalı bir giriş yaptım.Her zamanki gibi bütün bakışlar üzerimdeydi.Ve birden önüme Amy çıktı ve konuşmaya başladı.

A:"Bugün partiye gidiyormusun?"

B:"Tabikide."

A:"Hmmm beni çağırmadılar."

B:"Sorun değil ben seni isteselerde istemeselerde oraya sokarım merak etme."

Ben bunu söyledikten sonra Amy'nin yüzünde bir sırıtış belirmişti.Doğrusu Amy biraz ezik biriydi normalde asla eziklerle takılmam ama Amy'yi seviyorum.

Bir süre sonra derse gitmek için yürümeye başladım.Ve önüme Derek çıktı.Derek'i çok severim kardeşim gibidir.

Ve bana her zaman aşkım diye hitap eder

D:"Selam aşkım."

B:"Selam Derek."

D:"Bugünki partiye geliyorsun değilmi."

B:"Her zamanki gibi evet."

D:"Şey hmm dün südyenin bende kalmış onu vermek için geldim."

Elimi uzattım ve pembe südyeni hızla çantama tıkıştırdım.

B:"Teşekkürler. "deyip hemen oradan uzaklaştım.Hani size demiştim ya kardeş gibiyiz diye belki ondan birazcık daha ileri bir seviye.Ama aşk yok asla.

***

Okul bitmişti ve ben şu anda odamda partide ne giyeceğime bakmakla meşgülüm.Bir kaç dakika daha geçtikten sonra ne giyeceğimi buldum.Elimdeki kıyafetleri yatağa attım ve üzerimi çıkarmaya başladım.

Siyah pullu bir şort ve iç gösteren beyaz bir t-shirt giymiştim altıma siyah kadife topuklu ayakkabılarımıda giydikten sonra sarı saçlarımı düz fön yapıp bordo rujumu ve fondetenimi sürdükten sonra hızla aşağı indim ve Derek'i beklemeye başladım.

Bir süre bekledikten sonra Derek geldi.

Bmw'sine bindim ve hızla evden uzaklaştık.Arabada hiç konuşmadık.Bir kaç dakika sonra parti evine gelmiştik.Yavaşça arabadan indim yine gözler üzerimdeydi.Havalı bir şekilde içeriye girdim ve gözüme Harry Styles çarptı bir kızla yiyişiyordu.Takmayıp Derek'in yanına yürüdüm ve dans etmeye başladık ayrıca sohbet ediyorduk.

D:"Çok güzel gözüküyorsun."

B:"Teşekkürler. "

D:"Yanımda esrar getirdim istermisin."

B:"Evet lütfen biraz daha havaya girmek istiyorum."

D:"Al"diyerek elindeki hapı bana uzattı bende hızla ağzıma attım ve zaman öylece akıp gitti.

***

Saatler geçmişti ve parti bitmişti evde sadece 4 kişi kalmıştık ve aramızda Harry'de vardı ayrıca bu 4 kişi bizim grubumuzdu yani "POPÜLERLER GRUBU"

Koltuklarda öylece yayılıyorduk ve Harry araya girip konuşmaya başladı

H:"Böyle boş boş oturacağımıza Jack Daniels ları yanımıza alıp sohbet edebiliriz.

"Bencede!" diye bağırarak araya girdim.

Öbürleride bana uyup yuvarlak oluşturdular.Ve Derek konuşmaya başladı.

D:"Alicia bu Harry."

B:"Memnun oldum."

Ve Harry araya atladı

H:"Alicia biliyormusun seni parti başladığından beri kesiyorum bence artık ben ve grubumla takılmalısın."

B:"Olabilir."

H:"Bencede olur seni sevdim sexy birisin."

B:"Teşekkürler. "

Hala kendime inanamıyorum her zaman öz güveni çok yüksek birisi olmuşumdur ve insanlarla rahatlıkla konuşurum ama bu Harry'de olmadı çok tuhaf.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teenage DirtbagHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin